Geen probleemquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
Braden wordt wel een uitdaging, probeer maar es zo'n grote pan te vinden
waarover?quote:
jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog andere kleuren?
Pillekanen zijn idd zeer tof. Als ze zwemmen lijkt het ook meer of ze varen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon, een vergadering. In londen. Heel gewoon toch?
Met mn nieuwe baan is dat redelijk gewoon jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Over hoe nu verder met een werkpakket en een kickstart voor de productenquote:
ik ben ook welles een paar kilometer gevliegd voor een meeting van een uur..quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Dat maakt het niet meteen normaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben ook welles een paar kilometer gevliegd voor een meeting van een uur..
iedere 3 maanden op en neer naar Neuchatel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat maakt het niet meteen normaal
Uhm, het is een project dat zich bezighoudt met het verbeteren van OCR in oudere publicaties en er worden hiervoor enkele tools gebouwd, een prototype OCR machine en een bult informatie voor instellingen die nog nooit hebben gedigitaliseerd, maar wel graag willen. Ik ben mede verantwoordelijk voor de documentatie rondom de tools, de informatie over digitalisering en demonstraties van wat er in het project gemaakt wordt aan instellingen in heel Europa.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Wel leuk inu, wat afwisseling. Wat houdt je nieuwe baan ongeveer in?
Okee, laat ik het anders stellen. Een miljonair eet iedere dag kaviaar. Dat wil nog niet zeggen dat dagelijks kaviaar eten een gangbaar gebruik is in het algemeenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
iedere 3 maanden op en neer naar Neuchatel?
hou je de manual wel een beetje leesbaar?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Uhm, het is een project dat zich bezighoudt met het verbeteren van OCR in oudere publicaties en er worden hiervoor enkele tools gebouwd, een prototype OCR machine en een bult informatie voor instellingen die nog nooit hebben gedigitaliseerd, maar wel graag willen. Ik ben mede verantwoordelijk voor de documentatie rondom de tools, de informatie over digitalisering en demonstraties van wat er in het project gemaakt wordt aan instellingen in heel Europa.
dagelijks kaviaar? Bah bahquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okee, laat ik het anders stellen. Een miljonair eet iedere dag kaviaar. Dat wil nog niet zeggen dat dagelijks kaviaar eten een gangbaar gebruik is in het algemeen![]()
En voor Inu is het ook niet normaal want de eerste keer
my thoughtsquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
hou je de manual wel een beetje leesbaar?
Nee, die wilde ik ook graag posten eigenlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
hou je de manual wel een beetje leesbaar?
Is van de Europese Commissiequote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tsss... Gelukkig hoeft de overheid niet te bezuinigen![]()
.
Da's geen overheid?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die wilde ik ook graag posten eigenlijk
[..]
Is van de Europese Commissie
Die ook allemaal ziljoenen geld over hebbenquote:
i dare youquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, die wilde ik ook graag posten eigenlijk
[..]
Is van de Europese Commissie
Vergaderen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En voor Inu is het ook niet normaal want de eerste keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |