Ik doe gewoon alles in 1 keerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:00 schreef KermitKikker het volgende:
Still going strong I see, ik hoop echt dat dit topic geen lsotje krijgt als de modjes weer wakkeer worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:22 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ik doe gewoon alles in 1 keer
Ik ben toch ontopic? Bewijs maar eens van nietZeker, zeker, ik heb dan ook net een topic report gedaan voor een seal of approvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De Vier van Breda (na 1966 de Drie en na 1979 de Twee van Breda) waren Duitse oorlogsmisdadigers die een levenslange gevangenisstraf uitzaten. Ze zaten hun straf uit in de koepelgevangenis van Breda.
Franz Fischer (Olsberg, 10 december 1901 – Olsberg, 19 september 1989)
Ferdinand aus der Fünten (Mülheim an der Ruhr, 17 december 1909 – Duisburg, 19 april 1989)
Joseph Kotälla (14 juli 1908 – Breda, 31 juli 1979)
Willy Lages (5 oktober 1901 – 2 februari 1971)
vertaal dat is even in forumtaal voor beginners wil je?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:30 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Zeker, zeker, ik heb dan ook net een topic report gedaan voor een seal of approval
Jep, ik heb aan de modjes doorgegeven dat ik vind dat het topic open moet blijven en een speciaal zegel moet krijgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:58 schreef theghostrider het volgende:
[..]
vertaal dat is even in forumtaal voor beginners wil je? [ afbeelding ]
"topic report": verslag uitgebracht in of over een topic?
"seal:" verzegelen
"approval": goedkeuring
verslag uit gebracht over/in een topic voor verzegelen en goedkeuring?
Very good job sirequote:Op dinsdag 20 juli 2010 06:02 schreef KermitKikker het volgende:
[..]
Jep, ik heb aan de modjes doorgegeven dat ik vind dat het topic open moet blijven en een speciaal zegel moet krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |