ja psies. LBD is iets te 'bloot' vind ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzie, zolang je maar een beetje "bedekt" en smaakvol gekleed bent maakt het IMO niet uit, bloesje is prima!
He getsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja psies. LBD is iets te 'bloot' vind ik.
Die Murphy mag wel eens ophouden met zijn kutwet wat mij betreft. Genoeg is genoeg already!!![]()
naast de pijn van mijn ongelukje heb ik ook nog eens een ontsteking in mijn kies erbij en daar kan ik niet mee naar de tandarts want ik krijg mijn mond niet eens ver genoeg open
Ik ga ff lekker poetsen ofzo, gewoon iets stompzinnigs doen
Sterkte mopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten melden![]()
Ik heb vandaag een crematie. De vader van mijn allerbeste dinnie is vorige week overleden.Wij kenden hem ook wel van verjaardagen en feestjes e.d. Dus ik heb gepaste nagels en vraag me echt af wat in godsnaam aan te doen. het wordt zó warm
Het is niet jouw dag hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja psies. LBD is iets te 'bloot' vind ik.
Die Murphy mag wel eens ophouden met zijn kutwet wat mij betreft. Genoeg is genoeg already!!![]()
naast de pijn van mijn ongelukje heb ik ook nog eens een ontsteking in mijn kies erbij en daar kan ik niet mee naar de tandarts want ik krijg mijn mond niet eens ver genoeg open
Ik ga ff lekker poetsen ofzo, gewoon iets stompzinnigs doen
oeh auwquote:
Thanks, die kende ik inderdaad alquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:53 schreef AmyGrace het volgende:
@Daph_, Ik loer wel af en toe hier en hier, maar die ken je vast al
Gisteren naar het strand geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:52 schreef Miss_V het volgende:
@Puckzz sterkte! Blousje is tof hoor en ook niet té. Ieks ook nog pijn d'r bij in je bekkie... og wat een K-dag!
@Delta verbrand???
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dames!daph stelt in het vorige topic een vraag en jullie lullen er gewoon keihard overheen
Maar daph: wtf is een tumblr?
Alles komt goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh auw
ik vind het altijd wel helpen als je aan het begin van de lente/zomer (heb je nu wat aan he?) wekelijks ff met een goede bodyscrub aan de gang gaat. En dan wel met mate in de zon, maar ik verbrand bijna niet meer en heb toch ook zo'n bleke blondharige huid.
en thnx iedereen, het is idd niet echt mijn weekmaar komt goed hoor. we hebben een leuke meet in het vooruitzicht plus een weekje vakantie
Heb eigenlijk de hele dag vol in de zon gezeten maar echt supervaak ingesmeerd.. heb me nog gescrubt de avond voordat ik ging maar helaasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh auw
ik vind het altijd wel helpen als je aan het begin van de lente/zomer (heb je nu wat aan he?) wekelijks ff met een goede bodyscrub aan de gang gaat. En dan wel met mate in de zon, maar ik verbrand bijna niet meer en heb toch ook zo'n bleke blondharige huid.
en thnx iedereen, het is idd niet echt mijn weekmaar komt goed hoor. we hebben een leuke meet in het vooruitzicht plus een weekje vakantie
och het zullen een paar uitstapjes worden, dagje Utrecht met de trein, dat soort dingetjes. verder gewoon lekker lamballen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles komt goed!
Ga je nog wat leuks doen?
Bah, bullshit!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Carnaval: ik ben er mee opgegroeid en ik heb er vanaf de eerste keer een hekel aan gehad. Ik kwam iedere keer huilend thuis van school omdat de muziek zo hard stondIk heb er nooit iets om gegeven en zodra het mocht (op de basisschool was carnaval verplicht) ben ik er ook direct mee gestopt.
Voor 'volwassenen' draait carnaval echt enkel en alleen maar om zuipen & en zoveel mogelijk meiden/jongens scoren, en dat is gewoon niet my cup of tea.
En verder: goedemorgen! Wat ging dat ding vroeg zeg, ik sliep nog zoooohooooo lekker
Dat mag, maar waar ik het vier is dat grote bullshitquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii swappakketje deel 1!![]()
In Eindhoven speelt men volgens andere regels dan in Limburg, helaasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat mag, maar waar ik het vier is dat grote bullshit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |