Zijn pc staat ook in zijn kamerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met water. 10 cent per 100 liter ofzo
Met drie dagen was de grap beter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:07 schreef Supersoep het volgende:
Woehahaha!!![]()
![]()
___!
Wat zijn we weer grappig bezig. Iemand die dat zou flikken bij me, krijgt gelijk een stomp op z'n neus. Humor hoor, drie uur lang heel je kamer weer schoon krijgen.
Vet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:04 schreef Sjaak63 het volgende:
Ideeën waar wij mee kwamen:
- Plastic bekertjes met rijst, waarvan de onderkant weg is geknipt
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alle spullen op marktplaats verkopen en dan zeggen dat er ingebroken is
Als hij dan vraagt waarom alleen zijn spullen zijn meegenomen zeg je gewoon dat het kan.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat 4 muizen los in zijn kamer, met de nummers 1, 2, 3 en 5 er op
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Laat 4 muizen los in zijn kamer, met de nummers 1, 2, 3 en 5 er op
Tuurlijk iedereen heeft een douche in zijn kamerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:24 schreef dasorakel het volgende:
Stop een bouillonblokje in zn douchekop of vul de shampoo bij met wat moterolie
Leuk man, moet je ook nog helpen dat kreng weer weg.te krijgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze een Opel Kadett bij wijze van grap in iemands woonkamer hadden gezet maar dat was best nog een boel werk. Eerst moest-ie doormidden gezaagd en geslepen worden en daarna weer aan elkaar gelast.
Nee, natuurlijk niet. Dat doet-ie zelf maar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:27 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Leuk man, moet je ook nog helpen dat kreng weer weg.te krijgen.
Dat heb je vast niet gehoord maar gezien in een film, waar ze een auto uit elkaar hebben gehaald en in zijn slaapkamer hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat ze een Opel Kadett bij wijze van grap in iemands woonkamer hadden gezet maar dat was best nog een boel werk. Eerst moest-ie doormidden gezaagd en geslepen worden en daarna weer aan elkaar gelast.
Nou nee, het was bij de trouwerij van het broertje van mijn schoonzus. Die was actief in de Kadett-B-club, vandaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet gehoord maar gezien in een film, waar ze een auto uit elkaar hebben gehaald en in zijn slaapkamer hebben opgebouwd.
Dat is wel een goeie ja (filmpje 3 dan). Niet al te moeilijk om weer op te ruimen.quote:
O oke...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee, het was bij de trouwerij van het broertje van mijn schoonzus. Die was actief in de Kadett-B-club, vandaar.
Like i saidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie ja (filmpje 3 dan). Niet al te moeilijk om weer op te ruimen.
Wat denk jezelf? Je hebt dit bericht wel zelf getypt of moest dat ook iemand anders voor je doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef Aneurysma het volgende:
Wil iemand mij de muizengrap uitleggen?
Neequote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:31 schreef Aneurysma het volgende:
Wil iemand mij de muizengrap uitleggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |