ik heb nu elke keer ruzie als mijn vriendin het gaat over haar beste vriendin heeft
dat komt door dat ik een soort van kleine verleden met haar beste vriendin heb en het is sinds dien zo dat ik haar echt heel erg haat maar ik heb er nu wel 100 keer ruzie over gehad met mijn vriendin en ik weet gewoon neit meer wat ik meot doen
mijn bloed begint al te koken als ze het over haar hebt of als ik haar bell en ze doet maf en ik vraag wat is er dan zegt ze ik ben met .... aan het bellen dan begin ik al boos te worden ik weet niet waarom maar me bloed begint zo te koken
en mn vriendin zeurt altijd dat we nooit leuke dingen doen maar zei werkt letterlijk 40 uur perweek na school
en als het weekend is wilt ze me niet zien want dan zien we elkaar teveel zegt ze maar nu bijv is het binne kort braderie in mijn stad (om het zo ff te noemen) en dan d8 ik ok wij gaan samen en nu gaat ze op eens werken bij de cafe vann haar beste vriendin`s oom en dan zeg ik ik d8 dat je leuke dingen wou doen en dan zegt ze nou jammer nu moet ik dan werke of je het wilt of niet en dan is ze boos op mij en dan is haar vriendin weer zo goed en dan maakt het me alleen maar boos maar ik weet gewoon niet wat ik hier aan moet doen en ik hoop dat jullie me kunne helpen