quote:Op maandag 19 juli 2010 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja, ik heb geen idee hoeveel kaarten er in totaal te winnen zijn, maar ik denk dat dit er niet enorm veel zijn.
Precies, ik koop mijn kaartje altijd direct de eerste dag. Ik ga niet wachten tot de artiesten bekend zijn, ik heb me nl. altijd goed vermaakt, dus waarom zou je dan wachtenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is al goed en wel uitverkocht voordat er ook maar 1 naam bekend is, dan is het niet vreemd dat afwachtende mensen af en toe achter het net vissen.
Omdat ik er altijd al van gedroomd heb om anouk een keer in ed alphatent te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, ik koop mijn kaartje altijd direct de eerste dag. Ik ga niet wachten tot de artiesten bekend zijn, ik heb me nl. altijd goed vermaakt, dus waarom zou je dan wachten
Wiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef Basp1 het volgende:
Omdat ik er altijd al van gedroomd heb om anouk een keer in ed alphatent te zien.![]()
Tegenwoordig gooien ze met bami of nasi, wel uitkijken dat je geen sambal in je ogen krijgtquote:Jammer dat er al jaren geen verse sinsasappelschillen meer te vinden zijn op het terrein.
Walgelijk persoon, ik zal je pootje haken als ik je tegenkom in de Bravo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen! Voor ze in de verkoop gingen. Niets mis mee. En als die mensen zo graag willen hadden ze op de eerste dag kaarten moeten halen en hadden ze niet achter het net gevist. Opgelost, slotjeeee.
Dat is niet erg 'low' van jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef rece het volgende:
Walgelijk persoon, ik zal je pootje haken als ik je tegenkom in de Bravo.
De kosten van zo'n festival zijn ook niet gering, al dat materiaal en personeel moet ook gewoon betaald worden. Eigenlijk vind ik de prijs nog wel meevallen, let wel... dit soort festivals is pure luxe en daar hangt nu eenmaal een prijskaartje aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja want 150 euro voor een kaartje en 2,50 voor een klein glaasje bier is nog niet genoeg.
Maar daardoor hebben we wel geen broodje beenham en moaz meer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Sponsers, op deze manier bespaart de organisatie een hoop geld.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef rece het volgende:
[..]
Walgelijk persoon, ik zal je pootje haken als ik je tegenkom in de Bravo.
538quote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef Killiann het volgende:
Tja, daar heb je wel gelijk in.. Maar als je ze dan wint..
Mn zusje heeft volgens mij was het bij 538 2 kaartjes gewonnen. Zij was blij iig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |