Yeah, toffe tune!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef ukga het volgende:
is hij ook niet van dat nummer; organ donor?
Eens kijken waar danquote:Op maandag 19 juli 2010 22:59 schreef rijsttafel het volgende:
Tof tof, maar dan kan ik niet. Hij was wel vaker in Nederland deze zomer geloof ik.
Tegenwoordig kruipt ie in een bolletje ...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:36 schreef krioro het volgende:
Mjah, ik ben wel benieuwd, maar heb geen idee hoe hij tegenwoordig bezig is.
Endtroducing..... blijft geweldig though.
ik krijg hier toch echt geen harde plasser van hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef mediaconsument het volgende:
http://effenaar.nl/event.php?e_id=1697
Mensen hier die er gaan kijken? Ben stiekem erg benieuwd naar wat deze held tegenwoordig nog uitspookt. Altijd erg genoten van zijn werk.
Tof! Zo toch het gevoel er een beetje zelf bij te zijn geweest. Had kaartje, maar door omstandigheden niet kunnen gaanquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
Ik was erbij![]()
Video's die ik heb gemaakt ...
Balen man! Ik had ook wel geluk dat ik erbij was, want mijn broer had kaartjes gewonnenquote:Op woensdag 28 juli 2010 13:05 schreef Weakling het volgende:
[..]
Tof! Zo toch het gevoel er een beetje zelf bij te zijn geweest. Had kaartje, maar door omstandigheden niet kunnen gaanDank voor de vids
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:36 schreef RijstNatie het volgende:
Wist je dat shadowlands ook uit EHV komt?
Shadowlands terrorist![]()
Ah. Ik was stiekem gewoon te lui om te zoeken.quote:Op donderdag 29 juli 2010 02:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Het beste wat ik zo snel kan vinden is: DJ Shadow waar je zelf ook al aanwezig was zie ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |