Ik heb vakantie, dan mag het !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:07 schreef Diconnected het volgende:
Ik dacht dat ik veel dronk, maar jullie overtreffen mij echt
Exact!quote:
jaloers is!quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:04 schreef Mss het volgende:
Blijven jullie nog even hangen? Dan ga ik aan de martini.
stuur je 1 flesje deze kant op? aaah toeeeeeee??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje pakt nog een biertje!
Mwah, het is geen bijster goeie gin hoor.quote:
Het is beter dan helemaal geen alcoholquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, het is geen bijster goeie gin hoor.
Ik wil hem zelfs komen brengen.. voor eenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:09 schreef princess-a het volgende:
stuur je 1 flesje deze kant op? aaah toeeeeeee??
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
Het is beter dan helemaal geen alcohol
Wederom niet praktisch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:12 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook bierben bierloos verdeurie. Staan gewoon 2 lege kratten hier.
doe mij zo'n kerelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil hem zelfs komen brengen.. voor eennatuurlijk!
Gaaf!quote:
Ik heb er nog meer! Ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaaf!
Als ik nu bier had, zou ik m'n hoorn erbij pakken.![]()
ach over bier brengen ben ik niet zo moeilijkquote:
Ik meestal ook, de andere glazen zijn souvenirs.quote:
quote:
Jaja melk..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:24 schreef Diconnected het volgende:
KAK! Net m'n nagel gescheurd toen ik het pak melk open maakte
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:24 schreef Diconnected het volgende:
KAK! Net m'n nagel gescheurd toen ik het pak melk open maakte
Disco??? Er is een mogelijkheid dat er melk uit Mss haar tiet gaat komen... Dat weten we.. Maar Mss haar tiet is GEEN pak melk!quote:
Die is MOOI!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
Disco??? Er is een mogelijkheid dat er melk uit Mss haar tiet gaat komen... Dat weten we.. Maar Mss haar tiet is GEEN pak melk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |