Ik verveel me heul niet! Ik ben naar een lekkere Finse vent aan het kijken op m'n andere beeldscherm!quote:
Hoe groot is de faal?quote:
Picsquote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verveel me heul niet! Ik ben naar een lekkere Finse vent aan het kijken op m'n andere beeldscherm!
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Diconnected het volgende:
Wie? Wij?neeeeeeeeejoh
Snuitebolletje, buikje of niet. Je houd van Guinnes
Tof wijf ben je ookquote:Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook wel een korset. Zodat dan mensen niet meer vragen: "hoeveel maanden nog?"
Naja als je het ook leuk vind om vrijwillig al je ingewanden samen te houdenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil ook wel een korset. Zodat dan mensen niet meer vragen: "hoeveel maanden nog?"
Kan geen goeie vinden, maar op bewegend beeld is Esa Holopainen een mooie vent.quote:
Kun je weer flink lakjes scorenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Haai chickies!!
Ik ben wederom de hele dag weg geweest en heb voor de verandering eens NIET bijgelezen...
Oh, en het SC'en van mij gaat minder worden, ga de hele maand augustus 5 dgn p.w. werken!! (iedereen is blijkbaar op vakantie, dus die 3x 4u gaat ook niet echt op zo...)
Ik ga het druk krijgen voor mijn doen
Is ook maar beter als je niet bijleestquote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Haai chickies!!
Ik ben wederom de hele dag weg geweest en heb voor de verandering eens NIET bijgelezen...
Oh, en het SC'en van mij gaat minder worden, ga de hele maand augustus 5 dgn p.w. werken!! (iedereen is blijkbaar op vakantie, dus die 3x 4u gaat ook niet echt op zo...)
net alsof die ingewanden dat voelen met die airbags er omheenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja als je het ook leuk vind om vrijwillig al je ingewanden samen te houdenbut it's worth the pain tho
korsetten
Ja, idd.... dat wordt dus 5x 6u... maarja, even knaken scoren (quote:Op maandag 19 juli 2010 23:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Is ook maar beter als je niet bijleest![]()
En 5 dagen p.w. is idd iets anders dan 3x4u!!
Ik in rokjes is niet zo charmantquote:Op maandag 19 juli 2010 23:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en bijpassende jurkjes en rokjes!
lindy moet aan de bakquote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Haai chickies!!
Ah, bewegend beeldquote:
Wauw, da's inderdaad knap meer!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Haai chickies!!
Sodejuquote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ah, bewegend beeldDie met het lange haar
Ik ook niet, ben dol op rokken, maar ik draag ze alleen thuis of als ik ga lopen ofzo.quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dude!! Je UI! Ik herkende je niet meer...
Holy. Guacamole.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niksquote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!! Nou ja, ik blijf maar aan het geld denken ofzo, dan komt het vast goedquote:
En hij is nog steeds lekker.quote:
komt goed, na een paar weken weet je niet meer beterquote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lach me maar uit... ik ben niks meer gewend...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |