Guldens bestaan al een tijdje niet meer hequote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef Socios het volgende:
Losse winterpeen: EUR 0,14 (14 eurocent!) per 250 gram.
Gesneden en gewassen snijbonen: EUR 2,99 (6 gulden en 59 cent!) per 250 gram.
Iemand die dat kan beaten?
Het gaat erom dat de ene groente 21,36 keer zo duur is als de andere groente. Maakt niet uit of je nou in euro's, guldens of in een andere valuta rekent.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef Tahiti het volgende:
Guldens bestaan al een tijdje niet meer he
Biologische paprika is verdomd duurquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef RacerDKB het volgende:
Ik kocht net één paprika en die was ¤1,07
Is dus verdomme gewoon 5 euro per kilo tegenwoordig.
en nog vies ookquote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Paprika is de meest overschatte groente die er is.
wat is bimi voor groente dan? Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Kimbell het volgende:
Sommige groente wordt niet per kilo verkocht, lastig vergelijken. Een groente als bimi is natuurlijk ook absurd duur.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Paprika is de meest overschatte groente die er is.
Mensen die paprika niet waarderenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:05 schreef alors het volgende:
en nog vies ook
Jammer dat het overal doorheen wordt gedaan, moet ik het er weer stukje voor stukje uithalen
Ik vind het altijd zo overheersend. Als ik een hapje roerbak heb met allerlei groenten, en er zit één stukje paprika in, dan is dat zowat het enige wat ik proefquote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef thomaster het volgende:
[..]
[..]
Mensen die paprika niet waarderen
Ik geef het toe, ik heb geheel geen smaak en weet niets van eten.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:16 schreef thomaster het volgende:
[..]
[..]
Mensen die paprika niet waarderen
Het lijkt op wat de Engelsen 'purple sprouting broccoli' noemen. Een soort lange, slappe broccoli die in zijn geheel eet. Erg lekker trouwens.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:08 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat is bimi voor groente dan? Nog nooit van gehoord
Ik eet Broccoli altijd in zijn geheel, bloemknoppen, stelen, blaadjes.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Het lijkt op wat de Engelsen 'purple sprouting broccoli' noemen. Een soort lange, slappe broccoli die in zijn geheel eet. Erg lekker trouwens.
waar haal jij dat dan? Wil het wel eens proberen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Kimbell het volgende:
[..]
Het lijkt op wat de Engelsen 'purple sprouting broccoli' noemen. Een soort lange, slappe broccoli die in zijn geheel eet. Erg lekker trouwens.
Doperwten hier, maar die halen wij bij een dorpje verderop, dan is het best schappelijk; bij de groenteboer waren die dingen onbetaalbaar!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Thorical het volgende:
Heeft er al iemand verse kapucijners of verse doperwten gekocht? Die zijn me er een partij duur zeker voor wat je er van overhoud.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik geef het toe, ik heb geheel geen smaak en weet niets van eten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik eet Broccoli altijd in zijn geheel, bloemknoppen, stelen, blaadjes.
Je beseft je hoe onsterfelijk belachelijk jij jezelf maakt?quote:
En jij bent mijn nieuwe held.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je beseft je hoe onsterfelijk belachelijk jij jezelf maakt?
Nou onsterfelijk belachelijk, wat je zegt. Deze jongeman zal zich een paar weken niet meer kunnen vertonen op straat.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je beseft je hoe onsterfelijk belachelijk jij jezelf maakt?
Ligt gewoon bij de AH, tussen de radijsjes en de bloemkool.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:30 schreef bas-beest het volgende:
[..]
waar haal jij dat dan? Wil het wel eens proberen.
is me nooit opgevallen, volgende keer eens beter oplettenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Ligt gewoon bij de AH, tussen de radijsjes en de bloemkool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |