Gooi er ook is een scannetje overheen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef ScarFace- het volgende:
Je zegt het zelf al. Het is alleen op die pc. Zet je torrent programma uit dus.
Interessant, want als het een torrentprogramma zou zijn zouden alle clients op het netwerk er last van moeten hebben. In jouw fantasiewereld dus klaarblijkelijk nietquote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef ScarFace- het volgende:
Nah vaak hebben figuren zoals TS maar 1 pc tegelijk aan staan.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Interessant, want als het een torrentprogramma zou zijn zouden alle clients op het netwerk er last van moeten hebben. In jouw fantasiewereld dus klaarblijkelijk niet
Dus TS zet zijn iPhone uit, om vervolgens te gaan internetten op zijn pc? Logischquote:Op maandag 19 juli 2010 20:34 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah vaak hebben figuren zoals TS maar 1 pc tegelijk aan staan.
Eigenlijk alleen internet. De rest gaat gewoon zoals altijd. Is eigenlijk ineens zo gekomen. Na het weekend met de onweer en dat de stoppen bij ons doorgeslagen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:41 schreef Karrs het volgende:
Heeft je hele computer last van traagheid of alleen de internetverbinding op je computer?
Hoe manifesteert zich de traagheid; is het bij alles wat je doet (browsen, e-mail ophalen) of schokt het af en toe?
Is dit ineens zo gekomen, of is ie in de loop der tijd trager geworden?
Hoe is het met je harde schijf, heb je daar nog wat ruimte op?
Hoe oud is die computer eigenlijk?
En, natuurlijk, heb je nog een andere netwerkkabel die je er tussen zou kunnen doen?
waarom vertel je dat niet direct in je OP?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:59 schreef Stansfield het volgende:
Eigenlijk alleen internet. De rest gaat gewoon zoals altijd. Is eigenlijk ineens zo gekomen. Na het weekend met de onweer en dat de stoppen bij ons doorgeslagen zijn.
Niks aan toe te voegen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
waarom vertel je dat niet direct in je OP?
Als je goed advies wil, zal je alle relevantie informatie moeten vertellen...
Grote kans dat je netwerkkaart defect is geraakt. Dit heb ik in het verleden wel vaker gezien in dit soort situaties. Voor nog geen 10-je koop je een nieuw kaartje en kan je weer vrolijk verder internetten.
juist dan heeft heel je netwerk er last van..quote:Op maandag 19 juli 2010 20:25 schreef ScarFace- het volgende:
Probeer eerst voor de grap eens een ander poortje op de router/modem, de meeste hebben 4 aansluitingen. Dan kan je eventueel (mocht je die hebben) een andere kabel proberen, of je laptop eens aan de kabel waar je pc nu aan hangt proberen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef Stansfield het volgende:
Aha, ja ik wist niet of dat ermee te maken had.
Ik zal het vanavond even testen of dat het is of dat het nu wel weer werk, mogelijk nog even de netwerkkabel proberen. En anders ff naar de mediamarkt voor een netwerkkaart.
En dan nog even uitvogelen waar die in mijn computer zit en hoe ik die erin zit.
Ik zet 100 euro in (mensen vergeten soms logisch te beredeneren) .quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:53 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zet mijn geld in op de torrents programmas (mensen vergeten soms hun upload te limiteren ) .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |