Ouders zijn nu beide rond de 1,5-2 jaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe oud waren de ouders toen je ze zag?
Oh, wat is ze mooi!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef RodenCity het volgende:
Hier ook een paar plaatjes van ons pluisbeestje.
Yara is nu 6 maandjes oud en echt de prinses in huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef taxibabe het volgende:
Eehm weet iemand hoe je rode spuitlak uit de vacht van een witte kat kunt krijgen?![]()
Resultaat van een witte kat dat dol is op karton (ik had daar net een windlicht op roodgespoten..)
[ afbeelding ]
Ohhh maar ze is pas 8 jaar!! Sommige katten worden wel 20 joh! geen zorgen maken, geniet van haar!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef DjinN het volgende:
Sterre is jarig!![]()
Mijn dametje is 8 geworden
![]()
![]()
stiekem vind ik het helemaal niet leuk dat ze jarig is...dat betekent namelijk dat ze weer een jaar ouder is..en het steeds korter duurt voordat ik haar ga verliezen...
Héél schattig filmpjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef trolololo het volgende:
Geen foto maar wel een filmpje van onze lieve kittens
ontzettend snoezig filmpjequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:46 schreef trolololo het volgende:
Geen foto maar wel een filmpje van onze lieve kittens
Kon idd geen goede muziek vindenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ontzettend snoezig filmpjemaar dan wel met geluid uit
Whahahaha. Het zijn ook altijd witte katten met dat soort grappen hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef taxibabe het volgende:
Eehm weet iemand hoe je rode spuitlak uit de vacht van een witte kat kunt krijgen?![]()
Resultaat van een witte kat dat dol is op karton (ik had daar net een windlicht op roodgespoten..)
[ afbeelding ]
Op een katveilig balkonquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
Koning Sjors spreekt zijn volk toe vanaf zijn bordes![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
Aww, wat een wijs koppiequote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:21 schreef Hitomi het volgende:
Heb laatst twee hele mooie foto's geschoten van mijn Dexter en DeeDee
DeeDee
[ afbeelding ]
Dexter
[ afbeelding ]
Om op te vreten!quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:44 schreef Kper_Norci het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:28 schreef Klonk het volgende:
[ afbeelding ]
Wabbes, gezellig op schoot![]()
En ja, ze gaat vrijwillig zo liggen en ligt daarbij tevreden te snorren
gelukkig niet nee, dit is de poezel die vorig jaar rond deze tijd anderhalve week ziek vermist was, uiteindelijk gevonden is en dankzij lieve FOK!kers weer op de been is geholpen door ons te helpen met de rekening van de DAquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Dies net zo min een mager katje als mijn Mina
Wat kan fok toch een fijne gemeenschap zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:42 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, dit is de poezel die vorig jaar rond deze tijd anderhalve week ziek vermist was, uiteindelijk gevonden is en dankzij lieve FOK!kers weer op de been is geholpen door ons te helpen met de rekening van de DA![]()
helemaal vermagerd weer gevonden, dus dat ze nu een ietwat forse poes is, dat boeit niet, volgens de DA is het nog net gezond (maar volgens mij is dat niet helemaal waar) maar goed 14 jaar dan is het net als ouwe mensen, je moet ze niet te veel willen veranderen maar genieten van het feit dat ze er nog zijn
![]()
Hoe lang heeft je vriendin haar kitten al? Als je hem zindelijk wil maken moet je hem na elke maaltijd even op de bak zitten. Ik ben pleegmama voor kittens en ik gebruik ook houtkorrels voor de kittens omdat die erbij zaten. Ze gaan echter veel liever op mijn eigen kattenbakken met grind. Ze zou iig het grind kunnen proberen. Beetje zonde om nu al zo snel het kitten weg te doen ipv er wat moeite voor te doen zodat het probleem opgelost wordt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:40 schreef DjinN het volgende:
Ok ik heb even dringend jullie hulp nodig, want mn vriendin staat op het punt haar kitten weg te doen. Vanwege een probleem wat in mijn ogen opgelost kan worden.
Haar kitten is nu een week of 7 oud. Maar ze vindt elke keer drolletjes overal. Ze is totaal radeloos en weet niet meer wat ze er mee aan moetnu heeft ze het idee om kitten weg te doen..maar dat vind ik zo zonde
![]()
Kan het er aan liggen dat ze houtkorrels gebruikt, en iedere dag de kattenbak verschoont (echt helemaal he ) ? Ik heb gezegd dat ze beter grind kan gebruiken, en dat de drollen er zsm uithalen ook goed is. En dat ze het beste om de paar dagen de kattenbak kan verschonen. Ik neem zo aan dat als het grind er even in zit de kitten dan de bak sneller associeert met behoefte doen.
Wij hebben hier thuis al 10 jaar katten, we hebben het altijd op deze manier gedaan en nooit problemen gehad.
Ik stel jullie hulp en tips erg op prijs
Ja, ik heb ook gezegd dat ze het grind kan proberen. Maar nu zit ze nog steeds met die houtskorrelsquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hoe lang heeft je vriendin haar kitten al? Als je hem zindelijk wil maken moet je hem na elke maaltijd even op de bak zitten. Ik ben pleegmama voor kittens en ik gebruik ook houtkorrels voor de kittens omdat die erbij zaten. Ze gaan echter veel liever op mijn eigen kattenbakken met grind. Ze zou iig het grind kunnen proberen. Beetje zonde om nu al zo snel het kitten weg te doen ipv er wat moeite voor te doen zodat het probleem opgelost wordt.
Haar kitten was nog heel jong toen ze bij je vriendin kwam wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |