ah, meneer Gainsbourg, vroeg me al af wie je bedoeldequote:
Wat een f*cking vette plaat !!!! Hoorde op afstand de klanken en sprong direct door de kamer. Wat een vrolijkheidquote:
Neuh, dat is onmogelijk....!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt het je waarschijnlijk niet voorstellen, maar ik hou niet zo van pizza.
Ik stapte net mn kamer uit, op naar de badkamer. Snel weer teruggegaan bij de begintonenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een f*cking vette plaat !!!! Hoorde op afstand de klanken en sprong direct door de kamer. Wat een vrolijkheid
Cole altijd al een briljante voetballer, snap niet dat Chelsea em zo makkelijk wegdoetquote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Timo20 het volgende:
Joe Cole Helps Liverpool To Walk Again
Goed begin van het seizoen![]()
![]()
Een zeer goede zet van de club om hem, samen met Milan Jovanovic, samen op het middenveld te zetten. Kijk er nu al naar uit
![]()
![]()
![]()
Ge-wel-digquote:Op maandag 19 juli 2010 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik stapte net mn kamer uit, op naar de badkamer. Snel weer teruggegaan bij de begintonen
Gaat Jol nou nog naar Fulham?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:36 schreef Timo20 het volgende:
Joe Cole Helps Liverpool To Walk Again
Goed begin van het seizoen![]()
![]()
Een zeer goede zet van de club om hem, samen met Milan Jovanovic, samen op het middenveld te zetten. Kijk er nu al naar uit
![]()
![]()
![]()
De samenwerking tussen Ajax en trainer Martin Jol staat onder grote druk. De coach arriveerde vandaag in gezelschap van zijn zaakwaarnemer Mino Raiola bij de Amsterdam ArenA om over zijn toekomst te praten.quote:
Dank! ben ik weer op de hoogte. Die gaat dus weg. Jammer! Pantelic ook al weg? Zonde! Suarez straks ook nog weg. Blijft weinig over op die manier terwijl ze het afgelopen seizoen zo goed bezig waren.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
De samenwerking tussen Ajax en trainer Martin Jol staat onder grote druk. De coach arriveerde vandaag in gezelschap van zijn zaakwaarnemer Mino Raiola bij de Amsterdam ArenA om over zijn toekomst te praten.
Jol staat bovenaan het verlanglijstje van de Engelse club Fulham en zou volgens berichten in Engelse media daar deze week al als nieuwe trainer worden gepresenteerd. Ajax wilde vandaag niets zeggen over de gesprekken met de oefenmeester, maar de Amsterdamse clubleiding liet eerder al weten dat een vertrek van de trainer 'niet wenselijk' is.
Jol kent de beperkingen van zijn huidige werkgever, die vooralsnog weinig mogelijkheden heeft zich nadrukkelijk op de transfermarkt te bewegen. De club leed afgelopen jaar een miljoenenverlies. Aan de andere kant vertrekken er wel spelers. Jol liet zich de afgelopen weken al kritisch uit over het transfervrije vertrek van de aanvallers Dennis Rommedahl en Marko Pantelic, waarbij Rommedahl een groot deel van zijn salaris wilde inleveren om te blijven.
Jol werkt pas een jaar bij Ajax. Afgelopen seizoen wonnen de Amsterdammers onder zijn leiding de KNVB-beker en werd de club tweede in de eredivisie.
Waarscijnlijk wel ja, vreselijk oneerlijk wat Jol hier doet, hij wist dondersgoed waar die aan begonquote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank! ben ik weer op de hoogte. Die gaat dus weg. Jammer! Pantelic ook al weg? Zonde! Suarez straks ook nog weg. Blijft weinig over op die manier terwijl ze het afgelopen seizoen zo goed bezig waren.
Jup, idd! Fulham wel een mooie club, maar goed voor Ajax is dit wel erg jammer. Nevland is trouwens net weg bij Fulham dus die zal Jol daar niet tegenkomen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Waarscijnlijk wel ja, vreselijk oneerlijk wat Jol hier doet, hij wist dondersgoed waar die aan begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |