quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:12 schreef Gwywen het volgende:
Schopje voor topic dat dreigt in te dutten.
Elf dagen terug heb ik Herman in het echt mogen ontmoeten. Wat een geweldige kerel. Tranen over mijn wangen toen hij voorlas uit zijn nieuwste boek. Voor ik hem ontmoette was het er nog nooit van gekomen iets van hem te lezen, maar daar is inmiddels ruimschoots verandering in gekomen.
Ergens heb ik het gevoel dat mensen die van Brusselmans (- zijn werk althans - ) houden, ook graag Bob den Uyl lezen, of zit ik er dan helemaal naast?
Zowel de Belgische als de Nederlandse politiek vragen er wel om op dit moment...quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:16 schreef tjoptjop het volgende:
Komt er ooit nog eens een Guggenheimer 4 uit? Hij moet immers nog de politiek in.
De Belgische vroeg er altijd al om, NL kun je daar nu bijvoegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:57 schreef kuifkrullen het volgende:
[..]
Zowel de Belgische als de Nederlandse politiek vragen er wel om op dit moment...
Mank is wel een leuke om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Heeft iemand een goed leesbaar boek om mee te beginnen, voor op vakantie?
Guggenheimer trilogie, vaak ook nog wel voor een tientje ofzo te vinden. Heb je er gelijk 3quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 02:05 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Heeft iemand een goed leesbaar boek om mee te beginnen, voor op vakantie?
Inderdaad, Guggenheimer is ideaal om lekker luchtig te lezen op vakantie. Begin niet met de Ex-trilogie in elk gevalquote:Op woensdag 3 augustus 2011 02:25 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Guggenheimer trilogie, vaak ook nog wel voor een tientje ofzo te vinden. Heb je er gelijk 3
Terwijl ik 'Ex-Minnaar' wel degelijk een van HB's beste boeken vind.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 07:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Begin niet met de Ex-trilogie in elk geval
[...]
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef bazbo het volgende:
[..]
Terwijl ik 'Ex-Minnaar' wel degelijk een van HB's beste boeken vind.
Andere aanrader: 'Het einde van mensen in 1967'.
En natuurlijk 'De man die werk vond'.
Zeker. Ex-schrijver is ook erg goed maar behoorlijk deprimerend. Ex-Drummer alleen de film gezien maar die schijnt ook erg goed te zijn. Het zijn alleen niet de lichtste om even op vakantie lekker mee te beginnen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:53 schreef bazbo het volgende:
[..]
Terwijl ik 'Ex-Minnaar' wel degelijk een van HB's beste boeken vind.
Andere aanrader: 'Het einde van mensen in 1967'.
En natuurlijk 'De man die werk vond'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |