Zijn personages waren wel beter en die kwamen met name vaker in de kroeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:00 schreef PIETR het volgende:
Toen zoop hij nog? Dat je dat vermeldt wil dus zeggen dat het invloed had op zijn werk neem ik aan? Was het toen nog groffer en absurder?
Zou een klassieker moeten zijn, maar vond er maar weinig aan. Toch raad ik je aan hem te gaan lezen, want dan ga je 'Nog drie keer slapen en ik word wakker' helemaal geweldig vinden. Ben ook erg benieuwd naar het derde deel, 'Trager dan de snelheid'. Het begin is iig weer ouderwets goed.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
de man die werk vond, zonder twijfel
Ik vind het begin juist erg tegenvallen, maar ik lees rustig even door.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:50 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zou een klassieker moeten zijn, maar vond er maar weinig aan. Toch raad ik je aan hem te gaan lezen, want dan ga je 'Nog drie keer slapen en ik word wakker' helemaal geweldig vinden. Ben ook erg benieuwd naar het derde deel, 'Trager dan de snelheid'. Het begin is iig weer ouderwets goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |