hoi fok,
mijn vriendin was laatst aan het klagen over dat ik niet romantisch ben en dat soort dingen. Ik hou heel veel van haar, en daarom wil ik dat ook veranderen. Vandaag heb ik hard mijn best gedaan, en 500 euro bij elkaar kunnen hosselen. Woensdag wil ik met mijn vriendin een leuk dagje beleven, de dag heb ik als volgt geplant:
's ochtends om 12uur sta ik bij haar voor de deur. Dan gaat ze bij mij achterop de fiets, en fiets ik naar de tram. Met de tram rijden we naar de bus. De bus zal ons naar de Uithof brengen, zodat we daar gaan snow-boarden. Als mijn planning goed loop dan zijn we om 1uur bij de Uithof. Dan zorg ik ervoor dat we tot 5uur bij de Uithof blijven. Daarna nemen we een taxi naar Rotterdam, eenmaal ik Rotterdam gaan we naar de Burgerking voor ons avond maaltijd. Na ons maaltijd gaan we naar de film Karate Kid die om kwart over acht begint. Na de film, gaan we met een taxi naar het tram station, vanaf daar breng ik haar op mijn fiets naar der huis.
Kunnen jullie nog tips geven hoe ik ons dagje extra romantisch kan maken ofso, of misschien nog iets leuks tussendoor. Probeer mij in ieder geval te helpen, want ik ben niet zo goed met meisjes.