abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84440447
SInds vandaag een Galaxy S.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:26:17 #77
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_84440934
Ook bij de telfort begint de Desire langzaam aan op te raken, dus dan maar over op de Galaxy S. Maar ja het blijft een samsung...

Vind die wildfire eigenlijk wel een vet toestel, mocht mijn Legend ooit dood gaan word de wildfire de opvolger!
Lege virente, virent cuncta
pi_84443094
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Roolio het volgende:

[..]

Er is een beta van Rock Player te downloaden waarmee het kan als het goed is.

Ja, dat kan inderdaad met de rockplayer beta
pi_84443752
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef skittelman het volgende:
Vind die wildfire eigenlijk wel een vet toestel, mocht mijn Legend ooit dood gaan word de wildfire de opvolger!

Dan ga je er wel op achteruit hè.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 19:55:47 #80
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_84445900
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 18:47 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Dan ga je er wel op achteruit hè.

Ehm ja... de Legend zit in het hogere segment waar de Wildfire een budget telefoon is met een lagere resolutie, net als de Tattoo, TFT ipv Amoled en zelfde CPU als de Hero. Ik denk dat ie zich heeft blindgestaard op het uiterlijk zonder de specs te checken. :)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:21:17 #81
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_84446709
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 19:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm ja... de Legend zit in het hogere segment waar de Wildfire een budget telefoon is met een lagere resolutie, net als de Tattoo, TFT ipv Amoled en zelfde CPU als de Hero. Ik denk dat ie zich heeft blindgestaard op het uiterlijk zonder de specs te checken. :)
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:25:50 #82
45722 Dromer
pi_84446876
Toch denk ik dat ie je gaat tegenvallen als je de Legend gewend bent.
Als je eenmaal een Legend, Deesire, X10, Miletone of whatever in die klasse hebt wil je echt niet terug naar een Wildfire.
Als je nog geen Android hebt is het natuurlijk een keuze om te overwegen. Zelf heb ik een Spica uit die overwegingen en hoewel die prima voldoet vind ik de Legend van m'n vrouw toch een stukkie mooier en beter.
pi_84447651
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Op de Galaxy S kan je Divx afspelen.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 juli 2010 @ 20:59:41 #84
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_84448038
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:13:09 #85
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_84448425
Galaxy S is mijn inziens wat lelijker/standaard-iPhone-namaak-uiterlijk, maar heeft een groter scherm, Super-AMOLED in plaats van AMOLED/S-LCD, Galaxy S heeft wifi-N en heeft TouchWiz van Samsung ipv HTC Sense.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_84448531
En de processor is wat beter.Vooral bij spellen is dat te merken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:19:29 #87
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_84448602
Is de Snapdragon echt beter dan de ARM A8?
Hier in ieder geval specs-vergelijking: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=3077&idPhone2=3115
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 juli 2010 @ 21:30:34 #88
3926 crew  Djeez
pi_84448970
Als je hier kijkt, gaan games veel sneller op de Samsung. Hij ziet er wel wat crappy uit, maar ik kijk nog wel eens een filmpje of game er wel eens op, dus moet dat vooral goed in orde zijn
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_84449055
weet iemand of sony ericsson vivaz pro ook android is ?
pi_84449080
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef joostieh het volgende:
weet iemand of sony ericsson vivaz pro ook android is ?
Volgens mij heeft die Symbian.
  zondag 25 juli 2010 @ 00:06:43 #91
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_84455035
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
Desire is sowieso moeilijk leverbaar dus is de vraag nog of je die aankomende woensdag ergens kunt halen is erg klein. Ik weet dat ze bij ons iig niet de deur uitgaan bij een verlenging.

Zelf zou ik de keuze niet moeilijk vinden, sense is erg fijn en de galaxy.. tsja het blijft een samsung, de kwaliteit van samsung is nou niet iets waar ze bekend om staan, je wil niet weten hoeveel touchwiz, omnia's, jet's stars ik naar mn hoofd heb gekregen.
pi_84455860
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef skittelman het volgende:

[..]

natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.

Moet je dan echt bij de meeste abonnementen bij betalen voor een desire?
pi_84459877
heeft iemand nog een lijstje met musthave apps ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 25 juli 2010 @ 11:18:42 #94
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_84461799
Mensen hier (hands on) ervaring met de LG Gw620? :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_84462289
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.

Over de kwaliteit van Samsung.... ik heb vroeger een Samsung gehad (zo'n clamshell) en dat is de telefoon waar ik het langst mee gedaan heb ooit, afgelopen 3 jaar heb ik 3 HTCs versleten, eerst een TYTN2 die na een krap jaar geen ontvangst meer had, toen een Diamond die continu bleef crashen en daarna een SE X1 (geproduceerd door HTC) waar ongeveer elke functie uitviel na een dik jaar. Dus wat betreft de kwaliteit heb ik zeker geen hoge pet meer op van HTC. De Samsung zullen we zien hoe die is.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  zondag 25 juli 2010 @ 13:28:22 #96
174134 skittelman
Blijf kalm en grappig
pi_84465138
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.
Moet je dan echt bij de meeste abonnementen bij betalen voor een desire?
tjah dat kan aan veel dingen liggen. klantwaarde, aanbieding. Veel mensen willen geen 2jaar verlengen. Maar een Desire is wel een van de duurdere toestellen.Dus ja, de kans is groot dat je bij moet betalen (niet zoveel als bij een iPhone though ;) )
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef LordLynx het volgende:

[..]

Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.

Over de kwaliteit van Samsung.... ik heb vroeger een Samsung gehad (zo'n clamshell) en dat is de telefoon waar ik het langst mee gedaan heb ooit, afgelopen 3 jaar heb ik 3 HTCs versleten, eerst een TYTN2 die na een krap jaar geen ontvangst meer had, toen een Diamond die continu bleef crashen en daarna een SE X1 (geproduceerd door HTC) waar ongeveer elke functie uitviel na een dik jaar. Dus wat betreft de kwaliteit heb ik zeker geen hoge pet meer op van HTC. De Samsung zullen we zien hoe die is.....
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:17:39 #97
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_84466818
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:28 schreef skittelman het volgende:
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.
de schuld van..? De klant die er onkundig mee om ging, of van operators die er custom roms op zetten?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Redactie Frontpage zondag 25 juli 2010 @ 14:30:12 #98
3926 crew  Djeez
pi_84467237
Ik denk dat ik toch maar voor de Galaxy ga. Hij kan meer, en de Desire heeft nog en levertijd van zes weken
pi_84477786
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:30 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat ik toch maar voor de Galaxy ga. Hij kan meer, en de Desire heeft nog en levertijd van zes weken
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:03:06 #100
45722 Dromer
pi_84478630
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:

[..]

Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.
Goede hardware lijkt mij belangrijker dan goede software. Het laatste kun je makkelijker vervangen. De homescreen-replacements worden steeds beter. (Launcher Pro bv.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')