quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:56 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er is een beta van Rock Player te downloaden waarmee het kan als het goed is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:26 schreef skittelman het volgende:
Vind die wildfire eigenlijk wel een vet toestel, mocht mijn Legend ooit dood gaan word de wildfire de opvolger!
quote:
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:55 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ehm ja... de Legend zit in het hogere segment waar de Wildfire een budget telefoon is met een lagere resolutie, net als de Tattoo, TFT ipv Amoled en zelfde CPU als de Hero. Ik denk dat ie zich heeft blindgestaard op het uiterlijk zonder de specs te checken.
Op de Galaxy S kan je Divx afspelen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Breekfast het volgende:
Kun je op 1 of andere manier avi bestanden afspelen zonder dat je alles weer moet converteren enzo?
Volgens mij heeft die Symbian.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:32 schreef joostieh het volgende:
weet iemand of sony ericsson vivaz pro ook android is ?
Desire is sowieso moeilijk leverbaar dus is de vraag nog of je die aankomende woensdag ergens kunt halen is erg klein. Ik weet dat ze bij ons iig niet de deur uitgaan bij een verlenging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef skittelman het volgende:
[..]
natuurlijk doet de wildfire onder voor de legend. Maar het is zeker weten een goede vervanger voor een lager prijsje. Echt voor mensen die niet willen bijbetalen bij een abonnement maar toch aan een smartphone willen beginnen. Je wilt niet weten hoeveel mensen een desire/x10 hebben en niets anders doen dan bellen/smsen en hier een daar een fototje...
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:59 schreef Djeez het volgende:
Ik meld me ook ff. Woensdag loopt mijn abo af en moet ik een nieuwe GSM uitzoeken. Android bevalt me prima (heb al tijden een G1) en wil weer een nieuwe. Nu zie ik twee fijne toestellen, een Galaxy S en een Desire. Welke is nu beter? Ik kijk wel eens filmpjes en series op mijn G1, maar foto's maken doe ik nooit. Maar ben niet echt een fan van Samsung
tjah dat kan aan veel dingen liggen. klantwaarde, aanbieding. Veel mensen willen geen 2jaar verlengen. Maar een Desire is wel een van de duurdere toestellen.Dus ja, de kans is groot dat je bij moet betalen (niet zoveel als bij een iPhone thoughquote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Boswachter het volgende:
[..]
Ik heb bij hi mijn desire gewoon gratis gehad, en ik heb nu niet echt een duur abonnement. Wel was het een verlenging.
Moet je dan echt bij de meeste abonnementen bij betalen voor een desire?
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:42 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Denk dat je aan beide toestellen je geen buil zult vallen, ik heb voor de Galaxy gekozen, maar een echt goede reden heb ik er niet voor.
Over de kwaliteit van Samsung.... ik heb vroeger een Samsung gehad (zo'n clamshell) en dat is de telefoon waar ik het langst mee gedaan heb ooit, afgelopen 3 jaar heb ik 3 HTCs versleten, eerst een TYTN2 die na een krap jaar geen ontvangst meer had, toen een Diamond die continu bleef crashen en daarna een SE X1 (geproduceerd door HTC) waar ongeveer elke functie uitviel na een dik jaar. Dus wat betreft de kwaliteit heb ik zeker geen hoge pet meer op van HTC. De Samsung zullen we zien hoe die is.....
de schuld van..? De klant die er onkundig mee om ging, of van operators die er custom roms op zetten?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:28 schreef skittelman het volgende:
het verschil tussen mijn ervaring en jouw ervaring met samsung is het feit dat jij het over 1 samsung en 3 htc's hebt. Ik heb het over 100 samsungs en evenveel HTC's. Ik moet ook zeggen dat de omnia, tytn, diamond, x1 veel problemen hadden met winmo en het vaak niet de schuld was van de fabrikant.
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:30 schreef Djeez het volgende:
Ik denk dat ik toch maar voor de Galaxy ga. Hij kan meer, en de Desire heeft nog en levertijd van zes weken
Goede hardware lijkt mij belangrijker dan goede software. Het laatste kun je makkelijker vervangen. De homescreen-replacements worden steeds beter. (Launcher Pro bv.)quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Desire en mijn zus de Galaxy. Pluspunt van de Desire vind ik HTC Sense, dat werkt een stuk fijner en soepeler dan Touchwiz van Samsung. Echter is het scherm van de Galaxy echt verbluffend te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |