abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84852449
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
je kunt ook gewoon op je dashboard kijken
pi_84853179
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Volgens mij heb je verschillende GPS speedo apps.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_84854218
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
Er is nog geen Froyo voor de Legend, dus nog steeds 2.1 Éclair.

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef gday het volgende:
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?
Dat klopt ook, toen was de officiële versie nog niet uit, dus toen gebruikte ik de Brut versie van maps. Toen ben ik maar meteen overgestapt op Sygic waarvan ik al ervaring had met de oudere versies (toen nog McGuider). Heb sindsdien eigenlijk geen behoefte gehad om Google maps navigatie weer te installeren.

De enige minpunten aan Sygic zijn dat de afslagen soms slecht leesbaar zijn op een afstandje omdat de letters klein zijn en dat 'ie lane-assist heeft (wat ik onnodige beeldvulling vind).
pi_84882584
Het duurt nog minimaal 11 dagen voor ik mijn telefoon terug heb.. ;(

En als het nog wat langer duurt is er misschien al wel Froyo voor mijn Milestone:
Tweet Reveals Milestone Froyo Update in the Works
*O*
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:58:34 #280
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_84885314
Mag inderdaad wel eens gebeuren ja :P
pi_84894286
Mijn Legend heeft nogal de neiging als ik de smsjes van/aan mijn vriendin open (1100+), erg lang hierover te doen. Weet iemand of er een manier is om bijv. de eerste 500 te "archiveren", zodat hij deze alleen gaat openen als ik er ook werkelijk heen blader? :) Of een andere manier waarop ik dit kan versnellen? :)
pi_84894415
je kun toch ook wel wat verwijderen? :')
pak gewoon een sms backup tool en zet ze in je gmail onder een aparte label. daarna alles deleten van je foon. of wil je je vriendin terugpakken op haar woorden als jullie uit elkaar gaan? :')
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:51:17 #283
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_84897270
Even 2 vragen:

Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.

Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.

[ Bericht 15% gewijzigd door Stpan op 05-08-2010 16:24:43 ]
pi_84899127
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn Legend heeft nogal de neiging als ik de smsjes van/aan mijn vriendin open (1100+), erg lang hierover te doen. Weet iemand of er een manier is om bijv. de eerste 500 te "archiveren", zodat hij deze alleen gaat openen als ik er ook werkelijk heen blader? :) Of een andere manier waarop ik dit kan versnellen? :)
Je kan wel een limiet instellen. Echter, je oudere smsjes worden dan verwijderd en niet gearchiveerd...
pi_84899657
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:

Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.

De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Je hebt geen ITunes of wat dan ook nodig gewoon een computer met mapjes is ok... je sleept je bestanden zo je music map in ;) ... apps zijn in mijn beleving (2.2) stabieler dan bij Iphone OS ... natuurlijk crasht er wel eens eentje (inmiddels 40+ op mn Nexus) maar dat gebeurt dus echt nauwelijks.

De muziekspelers die je kunt downloaden zijn echt totaal naar eigen smaak... ik gebruik momenteel Mortplayer die dus per album afspeelt en niet per nummer wat ik vaak nogal irritant vind.... Ik zou je echt aanraden Ga alsjeblieft naar Android overstappen... er zit echter wel een adder onder het gras ... "je wilt nooit meer terug :P"
Is techniek je ding? dan is YouTech.nl je site!
pi_84902095
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:

Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.
  Boks-Chick donderdag 5 augustus 2010 @ 18:36:40 #287
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_84902641
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.
Helemaal mee eens O+ Ik heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!

Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag :')
lolwut
  Redactie Frontpage donderdag 5 augustus 2010 @ 18:52:59 #288
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_84903109
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:

[..]

Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Ja, die is er:

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_84904051
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:52 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ja, die is er:

[ link | afbeelding ]
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet? :P
  Redactie Frontpage donderdag 5 augustus 2010 @ 19:36:29 #290
3926 crew  Djeez
pi_84904922
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:16 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet? :P
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:39:18 #291
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84905031
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef Djeez het volgende:

[..]

iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1
Ik kan die niet vinden bij mij in de market :N
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Redactie Frontpage donderdag 5 augustus 2010 @ 19:48:01 #292
3926 crew  Djeez
pi_84905385
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik kan die niet vinden bij mij in de market :N
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
  donderdag 5 augustus 2010 @ 19:48:30 #293
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_84905399
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

Oo oke :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_84906972
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik zie net op Androlib dat de app uit de market verwijdert is.Nog alternatieven?
pi_84912209
Wanneer komt die 2.2 Froyo shizzle naar m'n slooooooome Galaxy S?
pi_84925042
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:

[..]

Met Music Junk kun je losse mp3's downloaden, of gewoon eenmalig beluisteren. Echt een heel complete database, met ook onbekendere nummers van onbekendere artiesten. Die is niet meer in de market te vinden volgens mij maar vast nog wel ergens te googlen.

En met Transdroid kan je op je telefoon naar bijv piratebay navigeren, op je telefoon de torrent downloaden en openen, en dan begint de download op je pc. Dan moet je pc natuurlijk wel aanstaan, maar als je het eenmaal ingesteld hebt kun je altijd en overal alvast een download aanzetten op je pc. Ik weet niet of dit helemaal is wat je zoekt, maar handig is het wel!
pi_84931557
gStrings is echt een geniale app. Perfect werkende instrument tuner _O_ _O_
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_84939105
Deze kwamen zojuist met de post :Y).

Albino & Android
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 15:16:34 #299
19529 Fendy
True Spirit
pi_84939805
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post :Y).

[ afbeelding ]

Albino & Android