je kunt ook gewoon op je dashboard kijkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Volgens mij heb je verschillende GPS speedo apps.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:49 schreef Pandora73 het volgende:
Heeft Google navigatie ook de mogelijkheid van maximumsnelheid en flitspalen?
Ik kan niet eens mijn eigen snelheid zien op Google navigatie. Of is dat een andere app dan Google maps en dan navigatie klikken?
Er is nog geen Froyo voor de Legend, dus nog steeds 2.1 Éclair.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
Dat klopt ook, toen was de officiële versie nog niet uit, dus toen gebruikte ik de Brut versie van maps. Toen ben ik maar meteen overgestapt op Sygic waarvan ik al ervaring had met de oudere versies (toen nog McGuider). Heb sindsdien eigenlijk geen behoefte gehad om Google maps navigatie weer te installeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:51 schreef gday het volgende:
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?
Je kan wel een limiet instellen. Echter, je oudere smsjes worden dan verwijderd en niet gearchiveerd...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mijn Legend heeft nogal de neiging als ik de smsjes van/aan mijn vriendin open (1100+), erg lang hierover te doen. Weet iemand of er een manier is om bijv. de eerste 500 te "archiveren", zodat hij deze alleen gaat openen als ik er ook werkelijk heen blader?Of een andere manier waarop ik dit kan versnellen?
Je hebt geen ITunes of wat dan ook nodig gewoon een computer met mapjes is ok... je sleept je bestanden zo je music map inquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:
Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.
Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:51 schreef Stpan het volgende:
Even 2 vragen:
Heb je een soort van iTunes nodig om mp3-s op je telefoon te zetten. Of is het drag & drop?
Hoe stabiel/betrouwbaar zijn apps, omdat je zowel je Android versie hebt, maar ook nog eens diverse telefoons (lees hardware) die misschien net niet compatable zijn.
Ik wil wellicht overstappen van iPhone naar de Samsung Galaxy S.
De eerste indruk was goed. Alleen stonden er nog geen muziekbestanden op het apparaat wat ik in handen had.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Galaxy S en kan hem gewoon met mijn Windows Media Player synchroniseren.Maar je kan natuurlijk ook zoals al gezegd je muziek naar je toestel slepen.Ik kan je het toestel echt aanraden.Het beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad.
Ja, die is er:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!
Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:52 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ja, die is er:
[ link | afbeelding ]
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:16 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden met de barcodescanner.Wat is de naam? Of mag dat niet?
Ik kan die niet vinden bij mij in de marketquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
iMusic, ik gebruikte het altijd op mijn G1
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteuntquote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan die niet vinden bij mij in de market
Oo okequote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
Ik zie net op Androlib dat de app uit de market verwijdert is.Nog alternatieven?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee, komt omdat die niet mag van Google of je toestel het niet ondersteunt
Met Music Junk kun je losse mp3's downloaden, of gewoon eenmalig beluisteren. Echt een heel complete database, met ook onbekendere nummers van onbekendere artiesten. Die is niet meer in de market te vinden volgens mij maar vast nog wel ergens te googlen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Helemaal mee eensIk heb het nu bijna een week, en het is heeeeeerlijk!
Vraagje: bestaat er voor de android een progje om muziek en films mee te downen? Zoiets als bv limewire voor de pc?
Of stel ik nu een stomme vraag
Fanboi alert!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef DennisMoore het volgende:
Deze kwamen zojuist met de post.
[ afbeelding ]
Albino & Android
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |