Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:14 schreef neo2000 het volgende:
Maaruh.. Is er al goeie offline navigaasie voor Android beschikbaar dan..? Meeste wat ik vind op youtube gebruikt de dataverbinding.
Ik ook. Het is geen TomTom, maar het is te doen. (beetje vreemde routes binnen de bebouwde kom af en toe)quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.
Quanta costa?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:55 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 10 en dan heb je de keus.
Je hebt ook nog Navigon.Een van de betere naast Sygic.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Quanta costa?heb nog geen Android, maar neem aan de de app gewoon uit de marketplace te downloaden is?
Fijn voor je, maar desondanks is het toch belangrijk. Niet alleen voor fanboys, maar ook voor investeerders e.d.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Oh echt??!! Telefoons die 2x zo goedkoop zijn en waarvan er elke maand een nieuwe uitkomt in plaats van 1 telefoon per jaar worden vaker gebruikt???!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een iPhone-lover die nu wacht op de Desire HD, maar het hele bashen en "omg check deze statistieken!!!"-gezeik is zo belachelijk
ik heb een nexus one... wel met onbeperkt internet. (vodafone) en gebruik de maps navigatie... die het serieus wat snelheid en nauwkeurigheid makkelijk van iedere tomtom wintquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Quanta costa?heb nog geen Android, maar neem aan de de app gewoon uit de marketplace te downloaden is?
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:39 schreef YouTech het volgende:
ik heb een nexus one... wel met onbeperkt internet. (vodafone) en gebruik de maps navigatie... die het serieus wat snelheid en nauwkeurigheid makkelijk van iedere tomtom wint![]()
Ben vandaag naar Amsterdam gereden met de Maps Navigatie... serieus TOP! herberekenen van route etc gaat echt binnen enkele seconde
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.
Bij mij werkt het ook gewoon prima. Alles gaat snel en soepel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
[..]
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
Geinstalleerdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef IkBenOzan het volgende:
Talking parrot.
http://www.androidzoom.co(...)ing-parrot_eoai.html
Grappig app
Dat klinkt bijna als de euvels die de niet-officiële versie van Google Maps Navigation had. Had je wel de officiële?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:00 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik vond Google Maps Navigatie echt bagger. De text to speech deed het niet op mijn Legend en continu stond bovenin wel de straatnaam maar onderin 'onbekende straat'. Bleef de route maar herberekenen en gaf geen maximumsnelheid aan of flitspalen, iets dat ik een handige feature vond.
Je mist er niks aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:11 schreef Djeez het volgende:
Die Parrot werkt niet op mijn Galaxy S. Kutapp derhalve
Ik heb de oudere android (Xperia-update is er nog niet) maar ik heb ook niet echt te klagen over die navigator. Ik mis wel wat features die er volgens horen-zeggen op zouden zitten. Het is een nogal simpele, maar wel erg prettige navigator.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:04 schreef YouTech het volgende:
[..]
Hmmm raar... misschien heeft het dan toch wel deel met de hardware te maken... bij mij is ie supersnel met routes berekenen en bij rotondes gaat draait ie echt perfect soepel mee (leuke feature) als ik vragen mag.. welke android versie draai je? (ik draai momenteel op 2.2)
en wat is zo byzonder aan dat Navignon ivg met andere apps?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog Navigon.Een van de betere naast Sygic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |