Sorta, beetje zo'n 'speelmotor' als het ware. Maar is ook gewoon lange stukken normaal mee te rijden. Maar ze blinken uit in korte circuits a la kartbaan en allerlei ander leuk spul(stoppied e.d.)quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
is dat zo'n stuntmotor?
die lijken mij ook wel vet![]()
4X maar dan op de motor lijkt me ook wel leuk om te doen
ik heb niets te doenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:02 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je bent wel aardig aan het posten he
best vetquote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sorta, beetje zo'n 'speelmotor' als het ware. Maar is ook gewoon lange stukken normaal mee te rijden. Maar ze blinken uit in korte circuits a la kartbaan en allerlei ander leuk spul(stoppied e.d.)
*Meldt.quote:
ja, dat is echt baggerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
*Meldt.
En daarnaast is mijn mascara uitgelopen omdat ik steeds moet niezen.
Wie is er nou verkouden in de zomer.
stad is warm, en moet over 2 uurtjes werken, dus dat gaat nu niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zwemmen ? of de stad in met dit weer ?
Ikquote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
*Meldt.
En daarnaast is mijn mascara uitgelopen omdat ik steeds moet niezen.
Wie is er nou verkouden in de zomer.
Samenquote:
Oei werk is vervelend. wat moet je doen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef tubacloud het volgende:
[..]
stad is warm, en moet over 2 uurtjes werken, dus dat gaat nu niet meerhad ik me eigenlijk eerder moeten bedenken
brood bakken bij de AHquote:Op maandag 19 juli 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oei werk is vervelend. wat moet je doen ?
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja mag je dat zelf opeten ?
neequote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja mag je dat zelf opeten ?
ehhh, goeie vraag, heb ik nog nooit gemaakt, dus ik weet het nietquote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
zoo. sollicitatie formulier opgehaalt bij HEMA
en bij albert heijn moet ik een open sollicitatiebrief sturen.
Hoe maak ik dat?
http://www.carrieretijger(...)cv/open-sollicitatiequote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe maak ik dat?
oh, en haiquote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe maak ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |