Sorta, beetje zo'n 'speelmotor' als het ware. Maar is ook gewoon lange stukken normaal mee te rijden. Maar ze blinken uit in korte circuits a la kartbaan en allerlei ander leuk spul(stoppied e.d.)quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
is dat zo'n stuntmotor?
die lijken mij ook wel vet![]()
4X maar dan op de motor lijkt me ook wel leuk om te doen
ik heb niets te doenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:02 schreef the_legend_killer het volgende:
TS je bent wel aardig aan het posten he
best vetquote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sorta, beetje zo'n 'speelmotor' als het ware. Maar is ook gewoon lange stukken normaal mee te rijden. Maar ze blinken uit in korte circuits a la kartbaan en allerlei ander leuk spul(stoppied e.d.)
*Meldt.quote:
ja, dat is echt baggerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
*Meldt.
En daarnaast is mijn mascara uitgelopen omdat ik steeds moet niezen.
Wie is er nou verkouden in de zomer.
stad is warm, en moet over 2 uurtjes werken, dus dat gaat nu niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niet zwemmen ? of de stad in met dit weer ?
Ikquote:Op maandag 19 juli 2010 15:06 schreef mich1992 het volgende:
[..]
*Meldt.
En daarnaast is mijn mascara uitgelopen omdat ik steeds moet niezen.
Wie is er nou verkouden in de zomer.
Samenquote:
Oei werk is vervelend. wat moet je doen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef tubacloud het volgende:
[..]
stad is warm, en moet over 2 uurtjes werken, dus dat gaat nu niet meerhad ik me eigenlijk eerder moeten bedenken
brood bakken bij de AHquote:Op maandag 19 juli 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oei werk is vervelend. wat moet je doen ?
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja mag je dat zelf opeten ?
neequote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja mag je dat zelf opeten ?
ehhh, goeie vraag, heb ik nog nooit gemaakt, dus ik weet het nietquote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
zoo. sollicitatie formulier opgehaalt bij HEMA
en bij albert heijn moet ik een open sollicitatiebrief sturen.
Hoe maak ik dat?
http://www.carrieretijger(...)cv/open-sollicitatiequote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe maak ik dat?
oh, en haiquote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe maak ik dat?
Ik moest altijd zo'n formuliertje invullen.. is dat veranderd?quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe maak ik dat?
ik vaak ook niet hoor, dat het niet mag betekent niet dat het niet gebeurtquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft bij de bakker gewerkt en die had geen honger meer tijdens etenstijd
Ja stel krengen bij AHquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik vaak ook niet hoor, dat het niet mag betekent niet dat het niet gebeurt
Njaquote:Op maandag 19 juli 2010 15:27 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik moest altijd zo'n formuliertje invullen.. is dat veranderd?
Alleen met toestemming van de afdelingsleiders. Officieel niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 15:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wel iets mee naar huis nemen ?
Nouja dan moet je gewoon wat lullen waarom je het wil, of je al ervaring hebt en dat soort dingen.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja
Kan zijn dat alleen onze albert heijn dat doet
die donuts kijken je altijd aan van: EET MIJ, EET MIJ!quote:
hoe groot is ie?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
500 gb mini extern hard schijfje gekocht
Naaisquote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ga je douchenquote:
Klinkt lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:29 schreef tubacloud het volgende:
[..]
die donuts kijken je altijd aan van: EET MIJ, EET MIJ!
en het leuke is, als je iets laat proeven bij de bakkerij moet de bakker het officieel als eerste proeven, om te oordelen over de kwaliteitquote:
Spring zo eerst denk het zwembad inquote:Op maandag 19 juli 2010 15:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
NaaisZijn handig die dingen
[..]
Ga je douchen
Hoi
Sollicitatiebrief schrijven net als anders.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe maak ik dat?
ha, u is terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 15:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heb je nou je geheugenkaart danquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 15:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Klopt
Ben er nu.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 15:37 schreef dirkjo het volgende:
Nog mensen afgelopen dagen in Nijmegen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |