Omdat mensenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:13 schreef mich1992 het volgende:
Waarom maken mensen ruzie om niks met hun voormalig beste vriend?
Bitchquote:
Daar ben ik blij omquote:
Nieuwe plaat op een oude auto.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:45 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hij is zelf Nederlands, wonende in BelgieWaar doelde je op
?
Als je op tijd was had je aan mogen schuivenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil ook eten
eet smakelijk
sws 2uur trein naar deventer fzoquote:Op maandag 19 juli 2010 18:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je op tijd was had je aan mogen schuiven!
datdusquote:
Dan had ik het voor je bewaard!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
sws 2uur trein naar deventer fzo
Doquote:
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef Hyman het volgende:
Sjoerdmijn uitlaat is compleet doorgeroest man
Nier?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
zooo.
BBQ
ik had vette erge steken tijdens het inademen onder mn linker rib, weet iemand wat dat is?
Spareribquote:Op maandag 19 juli 2010 @ 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
zooo.
BBQ
ik had vette erge steken tijdens het inademen onder mn linker rib, weet iemand wat dat is?
Was de mijne ookquote:Op maandag 19 juli 2010 18:52 schreef Hyman het volgende:
Sjoerdmijn uitlaat is compleet doorgeroest man
Ik paar weken terug op mijn hoofd, tussen mijn haar doorquote:Op maandag 19 juli 2010 18:54 schreef livalo het volgende:
Ik ben in m'n gezicht verbrand. Had misschien toch niet moeten gaan zwemmen terwijl ik m'n zonnebrand was vergeten
.
Word eind volgende week dan denk ikquote:Op maandag 19 juli 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
Dusseh Sjoerd ;D? volgende week dan maar naar de sloop een ander uiteinde voor mn uitlaat halen ;D?
Hee!quote:
Oeh, dat doet ook zeerquote:Op maandag 19 juli 2010 18:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik paar weken terug op mijn hoofd, tussen mijn haar door
Ik ben afgelopen zaterdag terug gekomenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Hee!. Ben jij niet op vakantie? Je ging toch rond de vierdaagse op vakantie?
VASND, hoe bevallen de vierdaagsefeesten? Al geweest?quote:
WAAR IS JE PISTOOL HEENquote:
Gruwelijk irritant, rest goed ingesmeerd en was verder ook nergens verbrand. Maar op je hoofd insmeren gaat niet zo geweldigquote:
Aaah, dus je kwam net voor de vierdaagse terug. Hoe was het?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen zaterdag terug gekomen
Wel. Jij bent pistool met terreurouders. Verdomme.quote:
Kga vanavond voor het eerst en morgen en donderdag oooook.quote:Op maandag 19 juli 2010 @ 18:58 schreef livalo het volgende:
[..]
VASND, hoe bevallen de vierdaagsefeesten? Al geweest?.
Tof, zeer tof! Iedereen is jaloers op mijn bruinigheidquote:Op maandag 19 juli 2010 18:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Aaah, dus je kwam net voor de vierdaagse terug. Hoe was het?!
Bij die knalpot aan het einde. dat grote ding net achter de uitlaatpijp zelf.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Word eind volgende week dan denk ik.. Als we uberhaupt ergens bij kunnen. En welk deel is doorgerot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |