Ben r ook weer even

Even tijd om rustig te zitten en te lezen.
Maar pfoe weer veel gemist hier. Maar ik doe een poging even goed te reageren...
Conditie: ik heb geen conditie

maar heb dit weekend besloten dat ik echt moet sporten, voor mn been (merk dat veel bewegen echt een aanslag kan zijn, wil dat weer goed gaan opbouwen) en om wat tijd voor mezelf te hebben. Dus heb een weekend abbo bij de sportschool genomen. Ik kan er ook babyzwemmen, heel erg fijn

Het deed me ook echt goed even zo een uurtje weg te zijn en voor mezelf bezig te zijn.
Veel motorische ontwikkelingen,
Ivan zomaar ff gaan zitten
Lente, wat ben jee snelle dame, gewoon staan
Toby lopen
Dikke

voor zieke kindjes, dat is echt verschrikkelijk met deze hitte.
Senna 1jaar!! Miss Sly, heel erg gefeliciteerd. Werd een beetje emo van de mooie foto's. Wat een mijlpaal momentje lijkt me dat, terugkijken op een mooi, bewogen, bijzonder jaar
Eeeeh... volgens mij vergeet ik een hoop...
Oja Marlinde, je leest misschien al niet meer mee. Maar jou meisje is ook kleiner dan andere kindjes, net zoals Mette. Ik heb gemerkt dat Mette met melk inname ook achterloopt op de normale schema's. Oftewel de overschakeling van een fles minder loopt hier een maand achter. Mette is nu 8,5 maand en sinds gisteren lukt het me om maar 3 flesjes te geven (ze krijgt tussen ook water en af en toe diksap). Ze is nu denk ik rond 7,2 kilo. Ze eet inmiddels wel aardig.... Maar ook hier geen strak schema ofzo, ik bied haar gewoon fruit brood, tussendoortje en 'avondeten' (warm en yoghurt toe) aan en de ene keer eet ze goed en dag erna weer minder. Het maakt niet uit. Ze is vrolijk en ondernemend en groeit, dus ik ben happy.
Vlindur

ik kreeg even echt een schrikgevoel! Wat lijkt me dat verschrikkelijk. Stomme politie, dat lijkt mee toch echt een moment dat je wel in actie behoort te komen.
Huup, das flink balen je been, snap je frustratie en sjago-zijn maar al te goed, hoop dat het snel geneest.
Davinia, ik ben t met Claudia eens.
Ik ben ook er gezegend met mijn schoonmoeder. Ontzettend lieve vrouw die onze opvattingen respecteert. Ik geef haar wel de vrijheid zelf te beslissen over Mette als ze daar is (ze passen om de week een dag op), maar ik heb het geluk dat ze ook heel goed zelf kan beoordelen wat onze kernwaardes zijn die ze wel als leidend ziet.
Dan nog een klein Mette-verslagje:
Alles gaat weer zn gangetje. Ooronsteking gelukkig genezen, ze is weer een blij meisje. Ontzettend aan het proberen vooruit te komen. Elke dag kan ze wat nieuws. Afgelopen week heeft ze haar armen vooral getraind, vandaag begon ze ook ineens heel fanatiek haar beentje erbij te gebruiken. Ook zie dat ze steeds meer vertrouwen krijgt in haar bewegingen.
Hup van zit in kruipstand, snel gaan liggen, 3x rollen, weer opdrukken, even rond haar as draaien en hup we zijn bij het speeltje.
En net als Niels weet Mette heel goed wat nee is, ook vooral met eten gaat ze ook echt neeschudden als ze nee bedoelt.
Oja mogen we ook in de OP

? Mette, 27 oktober 2009
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..