Verkapt-check-mij-stoer-chips-tijdens-het-ontbijt-etenpost.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:42 schreef Fes1-2 het volgende:
Wat is er mis met chips als ontbijt?
verkapt-ik-geef-niet-toe-dat-ik-vroeger-geen-chips-mocht-van-mijn-moeder-alleen-maar-die-van-de-biologische-winkel-want-die-waren-niet-zo-chemisch-en-ongezond-maar-die-zijn-zo-hard-zei-je-tegen-je-moeder-nou-dan-eet-je-ze-toch-niet-heb-je-je-tas-al-ingepakt-we-vertrekken-zo-naar-de-wadden-De-wallen?!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Verkapt-check-mij-stoer-chips-tijdens-het-ontbijt-etenpost.
Haha, epischquote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef StaIin het volgende:
[..]
verkapt-ik-geef-niet-toe-dat-ik-vroeger-geen-chips-mocht-van-mijn-moeder-alleen-maar-die-van-de-biologische-winkel-want-die-waren-niet-zo-chemisch-en-ongezond-maar-die-zijn-zo-hard-zei-je-tegen-je-moeder-nou-dan-eet-je-ze-toch-niet-heb-je-je-tas-al-ingepakt-we-vertrekken-zo-naar-de-wadden-De-wallen?!-nee-de-wadden-oh-wat-een-kutjeugd-moet-jij-gehad-hebben
Wordt verworpen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef StaIin het volgende:
verkapt-ik-geef-niet-toe-dat-ik-vroeger-geen-chips-mocht-van-mijn-moeder-alleen-maar-die-van-de-biologische-winkel-want-die-waren-niet-zo-chemisch-en-ongezond-maar-die-zijn-zo-hard-zei-je-tegen-je-moeder-nou-dan-eet-je-ze-toch-niet-heb-je-je-tas-al-ingepakt-we-vertrekken-zo-naar-de-wadden-De-wallen?!-nee-de-wadden-oh-wat-een-kutjeugd-moet-jij-gehad-hebben
Dan ga je toch zitten?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:32 schreef Socios het volgende:
[..]
TS gaat sowieso niet op een camping ´staan´.
Fail.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:07 schreef Kriegel het volgende:
Dan ga je toch zitten?
Ga maar met je tentje langs het spoor staanquote:Op maandag 19 juli 2010 18:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Fail.
Ik heb ´staan´ niet voor niets tussen die leestekens gezet.
Mijn vrienden gaan met hun koters naar de camping...quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef IceCreamm het volgende:
TS is nooit met vrienden op vakantie geweest
Even gegoogled... want ik had er nog nooit van gehoordquote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef maickeltje het volgende:
nu lees ik het topic door en ja hoor appelhof...uit duizende te herkennen zo triest
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:23 schreef stevenmac26 het volgende:
ts woont op terschelling maar daar zijn toch helemaal geen treinen>?
Haha, ook één grote faal, ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:19 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe ik was vandaag op Schiphol en zag allemaal van die gebruinde puberjongens en meisjes die net van Salou, Chersonissos of weet ik het af kwamen en door hun ouders werden opgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |