quote:
Ik ben altijd cold turkey gestopt, en favoriet bij mij is op vakantie/lang weekend weg te gaan iemand die het eeeeecht niet kan hebben dat je rookt.

(allergie of gewoon vrienden die er wel ff op toezien dat je stopt omdat ze roken enorm vies vinden en zo). 1 van de dingen die ik opmerkte is dat het heel belangrijk is om als je gaat stoppen op vakantie, ook een actieve vakantie te hebben waarbij je de hele dag buiten bent en fysiek actief bent. Op de 1 of andere manier zorgt dat er bij mij voor dat ik niet dat rare ziek/zwak gevoel krijg waardoor ik anders normaal meteen naar chocolade grijp.
Dan moet je daarna alleen niet met je rokende ma elk jaar 2 weken naar een land gaan waar cigaretten minder dan een euro per pakje kosten.

Shit hey in 2 weken van nix naar een pakje per dag.

Goed vanaf morgen heb ik weer een week bezoek en ze willen de veluwe en zo'n beetje alle steden zien.

IMHO is stoppen met roken doodsimpel. Niet weer beginnen, dat is het moeilijke (misschien begin ik ook wel weer omdat ik weet dat stoppen zo makkelijk gaat, geen idee)
[ Bericht 1% gewijzigd door Sessy op 24-07-2010 10:39:56 ]