o af en toe krijg ik er wel eens aangeboden die ik rustig opsteek maar heb totaal niet de behoefte om gelijk weer ze gaan roken enzo.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef pluisje1986 het volgende:
[..]
Vind je het dan niet moeilijk als je andere rokers ziet.. Ik wil geen bietser worden hahaha
dit is stiekem een hele korte enquete over stoppen met roken waar de TS op gaat afstuderenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Supersoep het volgende:
Dit hoort in GC of Lifestyle trouwens. Niet in School&Studie.
Onzin. Ik ben van bijna een pakje naar een half naar iets van vijf peuken per dag gegaan. Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen tot de mogelijkheden behoort, maar het is zeker geen fabeltje.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:59 schreef error_404 het volgende:
Na 15 jaar cold-turkey gestopt.
Minderen met roken is een fabeltje. Je rookt, of je rookt niet. Niet een beetje....
Waarom heeft dat geen nut, volgens jou?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
afbouwen heeft in ieder geval geen nut. Gewoon stoppen, niet te moeilijk doen
Ja, maar hoe ga je dan ooit naar de 0? Of is dat je doel niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben van bijna een pakje naar een half naar iets van vijf peuken per dag gegaan. Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen tot de mogelijkheden behoort, maar het is zeker geen fabeltje.
In het begin nam ik 's middags nog wel eens een nicotinekauwgummetje als ik het moeilijk kreeg. Hielp erg goed. Maar na twee weken was dat ook wel over.
Precies; zolang je in het zogenaamd "proces van stoppen" zit, rook je dus nog gewoon. Je houdt jezelf voor de gek.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ga je dan ooit naar de 0? Of is dat je doel niet?
Dat was eerst mijn plan niet. Maar het heeft wel geholpen om op een gegeven moment toch te zeggen: laat ik er morgen maar eens helemaal mee kappen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, maar hoe ga je dan ooit naar de 0? Of is dat je doel niet?
Nou je hebt er een studie voor nodig om te stoppen met roken hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Supersoep het volgende:
Dit hoort in GC of Lifestyle trouwens. Niet in School&Studie.
Maar om antwoord te geven, ik rookte toch wel een pakje per dag. Zo'n 6 maanden geleden begon het eigenlijk niet meer te smaken, ik kon het niet eens opbrengen om een hele sigaret op te krijgen, dus is snel gedaald naar 0 sigaretten wat ik nu prima volhou. Nooit geen afkickverschijnselen gehad.
Ik rookte ook!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:48 schreef pluisje1986 het volgende:
[..]
Vind je het dan niet moeilijk als je andere rokers ziet.. Ik wil geen bietser worden hahaha
Ja werkt het echt?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:23 schreef rece het volgende:
Champix (ik heb geen ruggengraat, maar dat spul werkt wel.)
Voor mij wel. Ik had ook geen last van de bijwerkingen en die kunnen heel heftig zijn. ben nu alweer drie weken rookvrij.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja werkt het echt?
Zit er ook over te denken om dat hulpmiddel te gebruiken.
Maar ervaren uit de vorige stoppogingen dat ik eigenlijk geen onthoudingsverschijnselen van de nicotine heb volgens mij. Maar meer de gewoonte moet doorbreken, bv. bij de koffie een sigaret.
Als ik stop wat moet ik dan tijdens het koffie drinken doenmeer van dat als iemand snapt wat ik bedoel
update: 12jaar gerooktquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef De_BreuR het volgende:
gerookt op zondag, maandag morgen de laatste op het werk...
daarna niet meer bij het tankstation geweest, ga nu de 13e week in![]()
sigaretten roken wil ik niet meer, in het "rook" hok staan vind ik nu ook
niet meer relaxed, maar een lekkere sigaar wil ik toch nog wel eens paffen
Is dat dat laser in je oor iets? M'n pa heeft dat gedaan en die is daardoor succesvol gestopt met roken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:00 schreef Brighteyes het volgende:
Lasertherapie bij ProStop!Geen centje pijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |