abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 12:41:42 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84229934
Het vorige deel: Slank #1102 .. met een kussiekroel voor Taco ..

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_84229966
En die andere is nog niet eens vol supersnel!
  maandag 19 juli 2010 @ 12:43:00 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84229994
Nu wel
pi_84230116
Ha, ik ga donderdag naar London en er komt dan een portugees in mijn huis die ik ken van erasmus
pi_84230258
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom kan dat niet? Niet dat ik leningen propageer ofzo.
Overigens kan je prima 2e hands auto"s kopen voor weinig. Mijn bus is 18 jaar oud en heeft met ¤ 2800 gekocht (+ 1000 geplande reparaties), de BMW-cabrio van mijn man was ook maar iets van ¤ 5000 ofzo. En onze derde auto (die van mij waarmee ik minimaal 4000 km per maand rijd) was wat duurder (10.000 ofzo), maar ook tweedehands. Heb ook een nieuwe gehad, maar zie weinig aanvullend voordeel. Een auto met minder dan 100.000 km is prima en hoeft zeker neit duur te zijn.
Ik heb niet eens 5000, max 3500 en dan is al mn geld ook op! Dus eventuele reparaties kan ik dan niet eens betalen!
Een fatsoenlijke auto, met km onder de 100.000, licht in gewicht (ivm wegenbelasting), maar toch hoger dan 1.3L/60 pk auto voor 3000 or less, die bestaat gewoon niet.
Dus ik ga ondertussen lekker door met mn uitelkaarval auto te repareren, morgen weer een reparatie
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_84230330
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84230450
Ik heb m'n studieschuld vorig jaar afgelost, het restje wat er nog stond. En omdat ik heel lang nog heb thuisgewoond flink kunnen sparen in die tijd, dus mijn auto is ook in 1 keer betaald. Ik ben zooooo blij met 'm he

En verder ben ik een kniepert die in het weekend nog lekker thuis gaat eten, goedkoop boodschappen doet, goedkope kleding koopt etc. Geen vakantie dit jaar ook, geen verkering, dus niet vaak uit eten, of bioscoopjes

Mijn tijd komt nog wel *spaart alvast voor IVF op 45-jarige leeftijd*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84230499
Laat wakker dus net pas ontbeten
Ben bij de ouders van mijn vriendje thuis en daar hebben ze niet zo heel veel gezond eten, maar heb net in de vriezer wat spinazie gevonden en dat heb ik op als ontbijt spinazie blijft toch erg lekker
  maandag 19 juli 2010 @ 12:56:45 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84230514
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef j.t het volgende:

[..]

Ik heb niet eens 5000, max 3500 en dan is al mn geld ook op! Dus eventuele reparaties kan ik dan niet eens betalen!
Een fatsoenlijke auto, met km onder de 100.000, licht in gewicht (ivm wegenbelasting), maar toch hoger dan 1.3L/60 pk auto voor 3000 or less, die bestaat gewoon niet.
Dus ik ga ondertussen lekker door met mn uitelkaarval auto te repareren, morgen weer een reparatie

Even linkje kopieren. En volgens mij is er nog wel meer te vinden. |
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bikm42j43xis
pi_84230596
Spinazie als ontbijt? Getverderrie Ik vind het zelfs bij het avondeten al niks bijzonders (maar andere 'vieze' dingen zoals spruitjes, blauwe kazen en zwarte olijven vind ik dan weer héérlijk) niet dat ik daar wel mee zou ontbijten dan
pi_84230767
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

* j.t gaat erheen, auto blijkt niets ... j.t moet terug ... weer een hele tank weg, dus minder geld voor auto moet natuurlijk wel in de buurt zijn he! (eisen, eisen, eisen )
  maandag 19 juli 2010 @ 13:02:39 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84230771
Ohaai!

Ik wou ook nog even melden dat Hairspray en Love Actually inderdaad feel-good films zijn
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84230777
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:58 schreef AIara het volgende:
Spinazie als ontbijt? Getverderrie Ik vind het zelfs bij het avondeten al niks bijzonders (maar andere 'vieze' dingen zoals spruitjes, blauwe kazen en zwarte olijven vind ik dan weer héérlijk) niet dat ik daar wel mee zou ontbijten dan
Ik heb van die dagen dat ik alles als ontbijt kan eten ben niet zo moeilijk
Ik hou gewoon van eten.....op elk moment van de dag
pi_84230831
Ik ben ook op zoek naar een leuk geprijsde tweedehands auto. En ik wil graag bij een erkende dealer kopen, want ik (en eigenlijk iedereen in mijn omgeving) heb er zo weinig verstand van dat ik iets als marktplaats niet aandurf. En de goedkoopste auto die je dan tegenkomt is meestal zeker 3500 euro. Op zich kan ik het betalen, maar dan heb ik geen reserves meer over...
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 juli 2010 @ 13:05:46 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84230899
Je kan ook gewoon even bellen en extra foto"s en informatie opvragen. Als het niets is merk je het snel genoeg. En anders verkoop je "m gewoon weer door.
pi_84230904
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een leuk geprijsd tweedehands auto. En ik wil graag bij een erkende dealer kopen, want ik (en eigenlijk iedereen in mijn omgeving) heb er zo weinig verstand van dat ik iets als marktplaats niet aandurf. En de goedkoopste auto die je dan tegenkomt is meestal zeker 3500 euro. Op zich kan ik het betalen, maar dan heb ik geen reserves meer over...
same here dus ...
pi_84230985
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:05 schreef j.t het volgende:

[..]

same here dus ...
*boks!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 19 juli 2010 @ 13:09:27 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84231036

Aanrader voor iedereen die Duits kan lezen en altijd wel goede redenen kan bedenken om iets niet te doen. Er is ook een Schweinehund boek over lijnen, maar dat heb ik niet gelezen.
pi_84231039
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*boks!

ik ga even in de zon liggen
pi_84231072
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[ afbeelding ]

Aanrader voor iedereen die Duits kan lezen en altijd wel goede redenen kan bedenken om iets niet te doen. Er is ook een Schweinehund boek over lijnen, maar dat heb ik niet gelezen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84231106
Lijstjestijd!!

O: mixje van beetje sinaasappelsap, 1 banaan, 4 aardbeien en 1 nectarine , boterham met gekookt ei
L: restje caponata met 5 ravioli's , 2 bruine bolletjes met kipfilet en mosterd
T: 2 ontbijkoekjes (100 kcal)
D: iets met witlof, iets met spinazie, iets met wortel (moet op )
  maandag 19 juli 2010 @ 13:13:51 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84231215
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Het boek is erg grappig. En nuttig.
Enig probleem: je accepteert na het lezen geen smoesjes meer, van niemand
  maandag 19 juli 2010 @ 13:15:24 #23
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84231285
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heeft zn voordelen en zn nadelen, lijkt me
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84231404
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Goede site Tink!
Ga ik binnenkort eens goed bestuderen. @j.t: je kan ook binnen Nederland zoeken en er dan 1 uikiezen die redelijk in de buurt zit!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84231552
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En soms is het niet eens een smoesje Vertrouw je dan ook niemand meer die zegt dat ie niet kan?

Lijstje

O: 2 sneeën brood met witte pasta
T: Snack a Jack caramel
L: Twee beschuitjes hagelslag en een rookvlees
T: Appel
D: Kip madras en een gemengde salade met dressing.

Verder weet ik niet, tot nu toe alleen water gedronken, misschien vanavond een wijntje ofzo
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')