De zus (en man) van een vriend van me die nemen ook altijd de halve supermarkt mee op vakantie. Heb ze een keer helpen uitpakken hier in Wallis toen wij er ook warenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha aardappelen mee nemen op vakantie
dan hoef je alleen de TT maar aan te passenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet de 'Open nieuw deel'-functie?
Die zit in de nieuwe lay out, die op dit moment alleen door crew wordt gebruikt?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
de watquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nieuwe layout, je weet wel die layout die we de afgelopen dagen af en toe voorbij zagen flitsenquote:
Juist.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan hoef je alleen de TT maar aan te passen![]()
Wat heeft ze gedaanquote:en tnx Kally
ja je hebt gelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit in de nieuwe lay out, die op dit moment alleen door crew wordt gebruikt?
Oh, ik dacht dat ie ook in bagger zat al welquote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit in de nieuwe lay out, die op dit moment alleen door crew wordt gebruikt?
Omdat ik die niet heb, anders gebruikte ik die welquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer mijn gebruikelijke lieve ikquote:
Vakantiequote:
ma 28, di 32, wo 33, do 28quote:
Oh de 13:37 layoutquote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe layout, je weet wel die layout die we de afgelopen dagen af en toe voorbij zagen flitsen
is haver druk danquote:
Veel plezierquote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar worden paarden ook druk van
Maar ik ben er nu echt vandoor
was als antwoord op jeweer berichtquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Rauzer het volgende:
Oh ja jij zit in Zwitserland ergens, even vergeten!
En kan diegene dan ook even hierheen komenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
zo, afwas ook weer gedaan.
Wie komt er ff de auto wassen.... gemeente heeft hier net de stoep en weg schoongemaakt met die karretjes, auto stond midden in de stofwolk
Ik niet, ik moet hier ook nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
zo, afwas ook weer gedaan.
Wie komt er ff de auto wassen.... gemeente heeft hier net de stoep en weg schoongemaakt met die karretjes, auto stond midden in de stofwolk
Nu al?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Schandalig, mn zoon komt nu pas zn bed uit
Hij is 12, hij moet het nog lerenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu al?
Toen ik nog schoolgaand was was 12u m'n bed uit in de vakantie echt vroeg. Maar meestal plukte mm'n moeder me we wel eerder uit.
uitslapen is voor mij 10 a 11 uurquote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Schandalig, mn zoon komt nu pas zn bed uit
Mogge PQquote:
morge,quote:
Ah, dan komt het vast goed.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
uitslapen is voor mij 10 a 11 uur
zondags iets langer
Scoor ze!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:54 schreef crv het volgende:
heb honger na de discussie van vanmorgen
ga ff iets te eten scoren
bij ons de hond, moeders en zus zijn terug van boodschappen doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft zijn gekke 5 minuten en loopt nu door het hele huis te sprinten.
Gaaf hè?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat heeft zijn gekke 5 minuten en loopt nu door het hele huis te sprinten.
HEY!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf hè?
Ik heb sinds gister een kitten in huis en die dacht dat ze wel even tegen mijn rug op kon klimmen om een vlieg te vangen.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Gaaf hè?
Ik heb sinds gister een kitten in huis en die dacht dat ze wel even tegen mijn rug op kon klimmen om een vlieg te vangen.![]()
Hond ligt net weer ff rustig hier.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
bij ons de hond, moeders en zus zijn terug van boodschappen doen.
Dat 'rustig' liggen ken ik inderdaad.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne zit ook achter een vlieg aan.Is nu "rustig" gaan liggen. En maar zwaaien met die staart.
Oh hij rent weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |