De zus (en man) van een vriend van me die nemen ook altijd de halve supermarkt mee op vakantie. Heb ze een keer helpen uitpakken hier in Wallis toen wij er ook warenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha aardappelen mee nemen op vakantie
dan hoef je alleen de TT maar aan te passenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waarom gebruik je niet de 'Open nieuw deel'-functie?
Die zit in de nieuwe lay out, die op dit moment alleen door crew wordt gebruikt?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
de watquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nieuwe layout, je weet wel die layout die we de afgelopen dagen af en toe voorbij zagen flitsenquote:
Juist.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan hoef je alleen de TT maar aan te passen![]()
Wat heeft ze gedaanquote:en tnx Kally
ja je hebt gelijkquote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit in de nieuwe lay out, die op dit moment alleen door crew wordt gebruikt?
Oh, ik dacht dat ie ook in bagger zat al welquote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zit in de nieuwe lay out, die op dit moment alleen door crew wordt gebruikt?
Omdat ik die niet heb, anders gebruikte ik die welquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer mijn gebruikelijke lieve ikquote:
Vakantiequote:
ma 28, di 32, wo 33, do 28quote:
Oh de 13:37 layoutquote:Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe layout, je weet wel die layout die we de afgelopen dagen af en toe voorbij zagen flitsen
is haver druk danquote:
Veel plezierquote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar worden paarden ook druk van
Maar ik ben er nu echt vandoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |