Het t-shirt is paarsigquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom mag een shirt wel en nagellak niet... ik zie het probleem niet
Oh ja, dat kan echt niet bij roze nagellakquote:
De ideeën hebben is iets anders dan ze ook uitvoerenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij had denk ik wel succes gehad in Duitsland.
Dat is het dus net niet he... alsof je wel homo bent maar niet helemaalquote:
Bedankt voor je steunquote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan echt niet bij roze nagellak. Goed dat je ze afbreekt.
Ja, wat ik dus wilde zeggen, maar het topic zat op slot en ik ben een heel stuk vergeten... Enfin... Ik zag opeens van die beesten hier in Zwolle lopen en ik dacht, wtf zijn dat, ik zag op een bordje staan dat het alpaca's waren, dus ik zocht thuis even op wat dat dan voor dieren zijn en toen zag ik dat jij eigenlijk tussen die beestjes bent opgegroeid!!quote:
Vrijgezellig ben ik bijna een jaar...dat was de week van de vierdaagse.quote:
Mwa, ik hou er wel van als hier af en toe iemand met gezag komtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Zet'm voortaan zelf effe centraal, Erik
Whehehequote:Op maandag 19 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik hou er wel van als hier af en toe iemand met gezag komt.
Zeik niet, trek die jurk aan, zet die pruik op en gá gewoon. Húp, die trein in en gezellig doen nu.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een framboosroze/paarse deep V aan... straks... ALS ik ga.
Ja, je gaat! Desnoods loop ik terug naar het station om je aan je haren mee te sleuren!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Aardig? Homoseksualiteit is oorlog. Vooral vandaag.quote:
Dat merk je morgen wel...quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat of wie is dit jaar de reden van de Rozemaandaggate?
Wie was 't vorig jaar? Was dat SJM en PJO? Of was dat al een jaaar eerder weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat of wie is dit jaar de reden van de Rozemaandaggate?
Doe eens aardig zeg!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, je gaat! Desnoods loop ik terug naar het station om je aan je haren mee te sleuren!
Mijn boxer heeft een groen randje!!! Voel je onze band?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik draag vandaag gewoon een geel shirt en groene boxer... ik ben in denial
Come on now 1-2-3quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Luv zien eigenlijk?
Ik draag een ijsblauw shirt en een witte boxer me blauw bluumkesquote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik draag vandaag gewoon een geel shirt en groene boxer... ik ben in denial
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn boxer heeft een groen randje!!! Voel je onze band?
En overmorgen en de dag daarna en de dag daarna.quote:
En dan heel arrogant in de achtbaan gaan zitten?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik langskomen en niks zeggen?
Eitjequote:Op maandag 19 juli 2010 10:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan heel arrogant in de achtbaan gaan zitten?
Daar heb ik ook ervaring meequote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik langskomen en niks zeggen?
HO!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Luv zien eigenlijk?
Oh.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Vlarp het volgende:
HO!
Volgens mij liet ik net op Twitter al doorschemeren dat het niet mijn idee was
Ik zou nog snel wat anders aantrekkenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een paarse boxer aan, een grijze korte broek, en een paars Vespa T-shirt
Rob en Silvester willen dat perse zien! Ik ga er alles aan doen om te vertragen zodat we alsnog te laat bij het podium zijnquote:
Heb je die bij mij uit de kast vandaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:02 schreef Waxxer het volgende:
Compleet in het zwart en dan een Felderhof-hoed op.
zijn daar nog twijfels over dan ?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik gok erop dat je met die drukte er minimaal een half uur/ 45 minuten over doet om bij die feesttent te komen vanaf het station... zonder moeitequote:Op maandag 19 juli 2010 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rob en Silvester willen dat perse zien! Ik ga er alles aan doen om te vertragen zodat we alsnog te laat bij het podium zijn
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een paarse boxer aan, een grijze korte broek, en een paars Vespa T-shirt
Stap dan in Breda uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rob en Silvester willen dat perse zien! Ik ga er alles aan doen om te vertragen zodat we alsnog te laat bij het podium zijn
Al trek je een vuilniszak aan... jij kunt alles hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doe ik aan. Het shirt. Niet de man. Jammer.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al trek je een vuilniszak aan... jij kunt alles hebben
Dan gewoon naaktquote:
Lijkt me wat chilly aan de willy. Frips aan de bips ook.quote:
Het is tropisch warmquote:Op maandag 19 juli 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me wat chilly aan de willy. Frips aan de bips ook.
Vanavond toch nie meer?quote:
Dat heb ik je niet zien zeggen.quote:
Ben jij nog steeds geen lid van mijn mailinglijst dan?quote:
Je ging je alleen omkleden op de sportschool...quote:
Simpel...niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
Vuilniswagen kapot... handig blokkeert de inrit van de parkeerplaats... hoe kom ik er nu uit met m;n autotje
jawel, pas ver na 0.00 uur zal de temperatuur onder de 20 graden zakkenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond toch nie meer?
ALS ik ga. Zegmaar.
Die mails heb ik geblokkeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds geen lid van mijn mailinglijst dan?
Maar ik moet naar m'n werrukquote:
Moet ik echt alles voorkauwen?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je ging je alleen omkleden op de sportschool...
Fietsen is geen optie? Anders moet je de hele auto uit elkaar schroeven, langs de auto sneaken en dan weer in elkaar zetten.quote:
ohhhh playmobilequote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Fietsen is geen optie? Anders moet je de hele auto uit elkaar schroeven, langs de auto sneaken en dan weer in elkaar zetten.
u stuurt toch een diplomatieke missie dit keer?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:24 schreef Xiance het volgende:
ik ben er dit jaar ook niet bij![]()
veel te druk met scholen en jeugdzorgen en en en en..
Rijdt er niet zo'n busquote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow, extra treinen om 01:31 en 02:41.
Maar kan geen vrij pakken morgenvroeg want heb 2 meetings.
Kan wel het eerste uur vrij nemen dus dan hoef ik er pas om 08:30 uit en da's nog 5u slaap, bij de laatste trein.
wat zijn jullie toch allemaal snel ehm... overwonnenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bellen dat je niet kan komen, dat noemen ze overmacht
mijn (ex) collega gaatquote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u stuurt toch een diplomatieke missie dit keer?
Ik ga ook niet huilen als we het missenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je met die drukte er minimaal een half uur/ 45 minuten over doet om bij die feesttent te komen vanaf het station... zonder moeite
quote:
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vast wel!
Dat was knus he ErikjePerikje?
Hoe laat gaan jullie? *kijkt lief*quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga ook niet huilen als we het missen
Ja, fijn heh!?! De NS denkt zowaar een keer mee met de evenementenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Kan wel het eerste uur vrij nemen dus dan hoef ik er pas om 08:30 uit en da's nog 5u slaap, bij de laatste trein.
Jammer dat er geen extra bussen naar Budel gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja, die zichzelf kon rimmenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Gezellig tussen de hitler-jugend
.
JPB ook niet, en die word ook vaak zat op pad gestuurdquote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die maakt dan juist geen deel meer uit van het keizerlijke gevolg
je kan bij mij slapen, maar dan krijgen we wel minder dan 5u slaapquote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat er geen extra bussen naar Budel gaan.
Hij kan ook bij mij slapen, heb ik zelfs aangeboden!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je kan bij mij slapen, maar dan krijgen we wel minder dan 5u slaap
Paul. Van TMM. Van de PVV. Die.quote:
Ik moet de dag erna ook weer naar de uni, dan heb ik mijn spullen niet...quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef Vlarp het volgende:
Hij kan ook bij mij slapen, heb ik zelfs aangeboden!
Ik moet gewoon werkenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:38 schreef Steve het volgende:
[..]
Half 2 in Tilburg.
Pak je tegelijk met mij de trein?
Nou vooruit... die is best coolquote:
quote:
Oh ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet gewoon werkenDus ik ga 's avonds pas.
Geen idee nog.quote:Maar jullie pakken dus al kei vroegig de trein weer nach Hause dan?
Smoesjes!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik moet de dag erna ook weer naar de uni, dan heb ik mijn spullen niet...
Ligt er aan hoe laat mijn voeten gaan schreeuwen: "AAUUUUUHAAUUUWWW!!! Zitten!!!"quote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werkenDus ik ga 's avonds pas.
Maar jullie pakken dus al kei vroegig de trein weer nach Hause dan?
Dan blijf jij toch gewoon in Budel... dan zijn jullie ook samenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Smoesjes!
Nee, ik snap wel dat je niet met zo'n zware tas gaat zeulen
Doe je pumps dan ook gewoon niet aanquote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat mijn voeten gaan schreeuwen: "AAUUUUUHAAUUUWWW!!! Zitten!!!"
Bestaan er pumps van 30 cm?quote:
Twee jaar terug denk ik. Geen idee, het was een beetje regenachtig volgens mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was het zo koud vorig jaar?
Je kan ook platform pumps doen!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan ze op Google niet vinden, dus ik denk het niet
Je bent te laat... hij is al vertrokkenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook platform pumps doen!
[ afbeelding ]
kan je de tandarts ondertussen er niet van overtuigen dat hij hem beter kan trekken ?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:11 schreef creno het volgende:
klotekies, vanacht weer wakker geworden van de pijn. Net een half boterhammetje op en weer pijn.
Tokkieburgquote:
waarom zoveel moeite doen, is het niet handiger om direct naar de cyaankali te grijpen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef PhalanX het volgende:
dat word dus gemalen peper met nog meer peper en een scheutje sambal komende woensdag.
Ik eet wel buiten de deur.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:25 schreef PhalanX het volgende:
dat word dus gemalen peper met nog meer peper en een scheutje sambal komende woensdag.
kan uw monarchie niet tijdelijk het complete parlement met reces sturen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:35 schreef Xiance het volgende:
ik snap echt niet waarom nederlanders nog stemmen
fuck zeg.. donder op met je formatie, den nederlander heeft gestemd, en zo moet het geschieden!
men.. wat een schijnvertoning die democratie van ons
als 25% stemt voor de pvda, en 15% voor de pvv en 60% voor het cda (ik noem maar wat) dan is het toch logisch dat 25% aan kamerleden bestaat uit pvd'ers, 15% uit pvv' ers en 60% uit cda' ers..quote:Op maandag 19 juli 2010 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg voor zo'n opmerking op m'n kop.
Want je stemt voor de leden in de 2e kamer, de zetels, en niet voor de formatie.
Ik ben ook al 13 keer aangesprokenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:39 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
Kom ik net bij Logistiek: Wa doedde gij hier vandaag? Moette gij nie nar Tilburrig?
Kom ik daarna bij Inkoop: Bende gij an 't werk? Moette gij nie nar Roze Mandag?
Ja jongens,. VANAVOND!
Die blote billen hoeven heul niet nog meer.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef TheVulture het volgende:
De wethouder van de Roze Maandag vindt dat er best wat meer blote billen te zien mogen zijn... waarom ga je dat nou weer promoten
Je gaat bij een ander festijn toch ook niet verkondigen dat vrouwen vooral maar hun tieten/kont en mannen hun pik/kont moeten laten zien
Ze willen van het brave imago af omdat het niet voor meer mensenzorgt. Verdorvenheid levert meer mensen op die zich komen vergapen aan "die rare homofielen en hun evenzo rare fratsen".quote:Op maandag 19 juli 2010 14:41 schreef TheVulture het volgende:
De wethouder van de Roze Maandag vindt dat er best wat meer blote billen te zien mogen zijn... waarom ga je dat nou weer promoten
Je gaat bij een ander festijn toch ook niet verkondigen dat vrouwen vooral maar hun tieten/kont en mannen hun pik/kont moeten laten zien
dat deden die van mij vorig jaar al voordat we goed en wel vertrokken waren, toen ben ik op schoenen van Ang3l gegaan 3 maten te groot, ik had verkeerde schoenen gekozen thuisquote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe laat mijn voeten gaan schreeuwen: "AAUUUUUHAAUUUWWW!!! Zitten!!!"
Nou geen 80% hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 15:02 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ze willen van het brave imago af omdat het niet voor meer mensenzorgt. Verdorvenheid levert meer mensen op die zich komen vergapen aan "die rare homofielen en hun evenzo rare fratsen".
80% van de bezoekers op Roze Maandag zijn gewoon heel braaf heteros die naar aapjes komen kijken... en daar nemen ze hun hele gezin voor mee.
Als je gewoon normaal doet als homo zonder veren uit je reet is het veel minder interessant om naar te kijken...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:02 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ze willen van het brave imago af omdat het niet voor meer mensenzorgt. Verdorvenheid levert meer mensen op die zich komen vergapen aan "die rare homofielen en hun evenzo rare fratsen".
80% van de bezoekers op Roze Maandag zijn gewoon heel braaf heteros die naar aapjes komen kijken... en daar nemen ze hun hele gezin voor mee.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat deden die van mij vorig jaar al voordat we goed en wel vertrokken waren, toen ben ik op schoenen van Ang3l gegaan 3 maten te groot, ik had verkeerde schoenen gekozen thuis
schatje wil je 7 augustus met me mee op cruisequote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hierop had je het never nooit gered hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje wil je 7 augustus met me mee op cruiseMaar de PvdA boot gaat toch gewoon keihard bekogeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan kom je zo in beeld
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Maar je bent toch een attractie? Ik wil wel een ritje!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:11 schreef TheVulture het volgende:
De voornaamste reden dat ik niet ga is ook omdat ik het niet nodig vind om daar als een soort attractie gepresenteerd te worden aan nieuwsgierige hetero's... ik voel me daar niet zo prettig bij
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je bent toch een attractie? Ik wil wel een ritje!
hebben ze van jouw bedrijf geen boot?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de PvdA boot gaat toch gewoon keihard bekogeld worden?
Neuh. Ook al zijn roze en paars de bedrijfskleurenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hebben ze van jouw bedrijf geen boot?
Whieehooooewww, in de looping!quote:
Weet je wat een kaartje kost?quote:
Ik pas mijn prijs aan op de markt... kwestie van vraag en aanbod....quote:
Jamaar. Ik heb zaterdag een beetje boel geld uitgegevenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pas mijn prijs aan op de markt... kwestie van vraag en aanbod....
dus je bent nu heel goedkoop omdat er veel aanbod isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik pas mijn prijs aan op de markt... kwestie van vraag en aanbod....
ik ga niet helemaal naar tilburg voor die onzinquote:Op maandag 19 juli 2010 15:50 schreef Dragonwizard het volgende:
Yurithemaster.. moet je niet naar tilburg?
Alleen Ang3l wil.... dus dat valt nog te bezien...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je bent nu heel goedkoop omdat er veel aanbod is
alsof die week voorafgaand aan TT niet ook een vorm van Kermis isquote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal naar tilburg voor die onzin
sowieso kermis![]()
![]()
nee er is wel een kermis maar daar ga ik nooit heenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof die week voorafgaand aan TT niet ook een vorm van Kermis is
maar jij gaat komende vrijdag toch wel met een bos gladiolen in de Sint Annestraat staan om Mike te belonen ?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ga niet helemaal naar tilburg voor die onzin
sowieso kermis![]()
![]()
denk niet dat me dat in dank afgenomen wordquote:Op maandag 19 juli 2010 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij gaat komende vrijdag toch wel met een bos gladiolen in de Sint Annestraat staan om Mike te belonen ?
maar jij hebt toch niet voor niets huisvlijt getoond en een fraai spandoek gemaakt voor hem ?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat me dat in dank afgenomen word
u is dus pas na 20.00 uur in Tilbo town ?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Het gaat ook niet om de kermis, maar om de aapjes
Ik ga ook niet meer de hele dag hoor. Ga 's avonds wel voor de kroegen en ff rondlopen en een feestje.
heb gewoon een illegale pool ingehuurd om daarmee te gaan staanquote:Op maandag 19 juli 2010 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij hebt toch niet voor niets huisvlijt getoond en een fraai spandoek gemaakt voor hem ?
ik doe het alleen op deze hakkenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hierop had je het never nooit gered hoor!
Ik las Tibo-townquote:Op maandag 19 juli 2010 15:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u is dus pas na 20.00 uur in Tilbo town ?
Ik denk dat de politie je dan van straat pluktquote:Op maandag 19 juli 2010 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik doe het alleen op deze hakken
[ afbeelding ]
liever op de SM boot van Mr B dan, kan ik ook regelen, maar dat leek me zo extreem, dit is een keurige boot, niets extreems en zo, maar goed als je niet wilt...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de PvdA boot gaat toch gewoon keihard bekogeld worden?
Ja kweetnie. Wanneer is het eigenlijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
liever op de SM boot van Mr B dan, kan ik ook regelen, maar dat leek me zo extreem, dit is een keurige boot, niets extreems en zo, maar goed als je niet wilt...
dat weet jij, dat weet ik, maar dat hoeft Mieke dan toch niet te weten ?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb gewoon een illegale pool ingehuurd om daarmee te gaan staan
vallen deze niet in de categorie verboden wapenbezit ?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie je dan van straat plukt
op de Mr B boot staan Pieter en Dirk toch ook elk jaar ?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
liever op de SM boot van Mr B dan, kan ik ook regelen, maar dat leek me zo extreem, dit is een keurige boot, niets extreems en zo, maar goed als je niet wilt...
zijn dure designer schoenen hoor!!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat de politie je dan van straat plukt
denk dat ie gewoon snel doorloopt en niet eens omkijktquote:Op maandag 19 juli 2010 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik, maar dat hoeft Mieke dan toch niet te weten ?
Nee die maakt wel een praatje met je, zo sociaal is hij wel, Hij ziet er heus wel de humor van inquote:Op maandag 19 juli 2010 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk dat ie gewoon snel doorloopt en niet eens omkijkt
Dat bedoelde ik inderdaad jaquote:Op maandag 19 juli 2010 16:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vallen deze niet in de categorie verboden wapenbezit ?
dan staat maak straks kilometers lang te zoeken naar een spandoek dat er niet isquote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee die maakt wel een praatje met je, zo sociaal is hij wel, Hij ziet er heus wel de humor van in
zal ik hem morgen om 6.00 uur als ik wakker wordt even bellen en vragen om een sfeer impressiequote:Op maandag 19 juli 2010 16:11 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan staat maak straks kilometers lang te zoeken naar een spandoek dat er niet is
voor welke gelegenheid was dat?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:21 schreef wonderer het volgende:
Over nagellak gesproken, mijn twee stoere "jock"-neefjes stonden vorige week zondag braaf te wachten tot hun moeder tijd had om hun vinger- en teennagels paars te lakken
dus waar moeten ze nou over formatteren dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
In je bovenstaande voorbeeld zou groen links in de kamer komen ook al hadden ze geen zetels en geen stemmen. Dat is nu niet. Het volk maakt de samenstelling van de 2e kamer uit door te stemmen. Niet die van de regering. Als je geen stemmen hebt, kom je niet in de 2e kamer en ook niet in de regering.
Geen, we zaten voetbal te kijken en mijn schoonzus ging mijn nichtje versieren, die had geen zin in voetbal. En toen wilden de jongens ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor welke gelegenheid was dat?
ah dat kanquote:Op maandag 19 juli 2010 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen, we zaten voetbal te kijken en mijn schoonzus ging mijn nichtje versieren, die had geen zin in voetbal. En toen wilden de jongens ook.
Coalitie en 2e kamer is niet hetzelfde.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:27 schreef Xiance het volgende:
[..]
dus waar moeten ze nou over formatteren dan?
gewoon de cijfers erbij pakken, of zie ik het nog te simpel?
hoe oud zijn je neefjes eigenlijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef wonderer het volgende:
Vond het wel tof dat hun ouders, vader best wel een "typische hetero", er verder niet moeilijk over deden.
Nee. Dat kan helemaal niet.quote:
Zes en acht.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoe oud zijn je neefjes eigenlijk?
welke nieuwe single?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:24 schreef Ang3l het volgende:
De nieuwe single van Tom Jones is VET
Die wil ik op Lowlands!!!!
DE nieuwe single.quote:
doet me altijd hieraan denken, in mijn ogen de leukste animatiefilm OOITquote:
heerlijke telefoon, echtquote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vanmiddag de mijne. Beetje jammer alleen dat mijn abonnement (en dus internet) pas over een maand ingaat, maar ik wilde mijn nummer niet kwijt.
Ja nou, die wil ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vanmiddag de mijne. Beetje jammer alleen dat mijn abonnement (en dus internet) pas over een maand ingaat, maar ik wilde mijn nummer niet kwijt.
arme jijquote:Op maandag 19 juli 2010 17:19 schreef creno het volgende:
ik ben bij de tandarts geweest, een andere want die van mij is op vakantie. Hij heeft m'n kies afgeslepen zodat ik er minder druk op kan zetten en ik heb antibiotica voorgeschreven gekregen. En nu kan ik dus eindelijk naar tilburg.
Als ik je ooit zie mag je er wel mee spelenquote:Op maandag 19 juli 2010 17:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou, die wil ik.
Om maar eens een jankende entree te maken vandaag.
ik heb er ook een, hij mag ook wel met die van mij spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik je ooit zie mag je er wel mee spelen.
ik dacht je gemaild of gefacebooked te hebben, ik vier 31 juli mijn verjaardag, Ang3l en Safia komen ookquote:
Ga je daar nou ook mee als een dolle twitteren enzo?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hallo, we zijn al bij de 3 hoorquote:
quote:
Ik hoop dat je hem met je kunstzinnige inslag minder schreeuwerig weet te make dan TMMquote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
nou.. uhhh.. dan.. uhhh... moeten ze gewoon niet zeuren!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Coalitie en 2e kamer is niet hetzelfde.Hoor mij, alsof ik politiek snap en interessant vind!
Zet de link je je fokprofiel danquote:Op maandag 19 juli 2010 17:44 schreef Dosadi het volgende:
ik wil meer bezoekers hebben op m'n website!
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat lief.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb er ook een, hij mag ook wel met die van mij spelen.
Kom je op mijn feestje Erik?
Ik post hier als een puber.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[..]
Wat lief.
Dit is dé telefoon van het moment die het ekster-effect op mij heeft.
Maaaaaaarrr ik heb een K850i, voorlopig staat die K nog niet voor Koelkast.Toch..?
Ik denk dat Steve wel wil, die heeft zoiets van, ik heb wel wat beters te doen dan dit en dat Vlarp zich com-pléét in het roze gestort heeft. En dat Steve dan, ja... ook zoiets heeft van eh... Laat ik toch maar blijven. Om een bepaalde reden.quote:
Kijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
nou.. uhhh.. dan.. uhhh... moeten ze gewoon niet zeuren!
t kost al geld genoeg zo, en we zijn nog geen scheet verder gekomen!
Je hebt al een keer met mijn Desire mogen spelen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[..]
Wat lief.
Dit is dé telefoon van het moment die het ekster-effect op mij heeft.
Maaaaaaarrr ik heb een K850i, voorlopig staat die K nog niet voor Koelkast.Toch..?
Wil je weten wat mijn favoriete apps zijn?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, met mij.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:12 schreef Great.Expectations het volgende:
En zit ik hier nu gewoon in mijn eentje te posten?
Ja ik wil ook zo'n hippe en gebruiksvriendelijke en alles.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je hebt al een keer met mijn Desire mogen spelen.
En ik gebruik zelf ook nog mijn K850i, naast mijn Desire.
Ja, nou ja, het gaat, ik ben druk met artikelen en dingen bij elkaar aan het zoeken en "het" moet van mij deze week echt áf. Dat in combinatie met enige warmte maakt het allemaal wel wat lastig. Naja. Verder heb ik eigenlijk weinig te klagen. Ik wil alleen weer erg graag op vakantie. Of het nu door mezelf komt of door andere vakanties of dat het onbewust vluchtgedrag van de werkelijkheid is, ik weet het niet, maar als ik morgen ga, heb ik gisteren mijn koffer al gepakt. Dat idee een beetje.quote:
Mjah, dat herken ik wel. Ik wil ook graag weer weg, maar dat duurt nog vijf weken.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het gaat, ik ben druk met artikelen en dingen bij elkaar aan het zoeken en "het" moet van mij deze week echt áf. Dat in combinatie met enige warmte maakt het allemaal wel wat lastig. Naja. Verder heb ik eigenlijk weinig te klagen. Ik wil alleen weer erg graag op vakantie. Of het nu door mezelf komt of door andere vakanties of dat het onbewust vluchtgedrag van de werkelijkheid is, ik weet het niet, maar als ik morgen ga, heb ik gisteren mijn koffer al gepakt. Dat idee een beetje.
Ik heb hem wel al drie keer laten vallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zo'n hippe en gebruiksvriendelijke en alles.Toetsjes op je mobieltje zijn zoooooooooo.... Nineties!
Althans, zo lijkt het!
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een klein netbookje gekocht om mobiel te kunnen typen, waarbij ik dacht "neej, het hoeft geen grafische krachtpatser te zijn, want daarvoor heb ik een normale vast pc". Maar natuurlijk ga ik toch zitten proberen of ik kan gamen op dat ding, en vind ik het dan jammer dat bepaalde spellen er niet op werken, waardoor ik bijna zit te kijken naar een duurder apparaat om deze tzt mee te vervangen. Terwijl het helemaal mijn bedoeling niet was, oorspronkelijk, om dat soort dingen er mee te doen.
netbookjes zijn nooit gemaakt om mee te gamenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een klein netbookje gekocht om mobiel te kunnen typen, waarbij ik dacht "neej, het hoeft geen grafische krachtpatser te zijn, want daarvoor heb ik een normale vast pc". Maar natuurlijk ga ik toch zitten proberen of ik kan gamen op dat ding, en vind ik het dan jammer dat bepaalde spellen er niet op werken, waardoor ik bijna zit te kijken naar een duurder apparaat om deze tzt mee te vervangen. Terwijl het helemaal mijn bedoeling niet was, oorspronkelijk, om dat soort dingen er mee te doen.
Vijf weken?quote:Op maandag 19 juli 2010 18:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, dat herken ik wel. Ik wil ook graag weer weg, maar dat duurt nog vijf weken.
Klantén.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
netbookjes zijn nooit gemaakt om mee te gamen
daar heb je game pc's voor.. en dell verkoopt zelfs game laptops..
netbookjes zijn gebouwd om het gat tussen een mobile telefoon en een laptop op te vullen..
mijn netbook (een Acer Aspire One D250) voldoet prima.
ik gebruik m bij klanten als werkstation, office taken, internetten, films kijken in bed..
En drie keer brak je hart bijna.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb hem wel al drie keer laten vallen.
dat ligt aan je definitie van behoorlijk goed..quote:Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Klantén.Het gaat behoorlijk goed met die business van jou he?
Mobiele telefoons zijn ook ooit bedoeld om alleen maar mee te bellen, maar nu kun je er ook mee internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren, navigeren, etc.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
netbookjes zijn nooit gemaakt om mee te gamen
daar heb je game pc's voor.. en dell verkoopt zelfs game laptops..
netbookjes zijn gebouwd om het gat tussen een mobile telefoon en een laptop op te vullen..
mijn netbook (een Acer Aspire One D250) voldoet prima.
ik gebruik m bij klanten als werkstation, office taken, internetten, films kijken in bed..
ik gebruik mijn mobiel (een nokia N97) nog steeds voornamelijk om mee te bellen, en soms even op ns mobiel te kijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mobiele telefoons zijn ook ooit bedoeld om alleen maar mee te bellen, maar nu kun je er ook mee internetten, gamen, films kijken, muziek luisteren, navigeren, etc.
In het najaar komen er krachtige netbooks, waarmee je prima kunt gamen.
t ligt eraan wat je ermee wilquote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ik wil ook een nieuwe netbook, maar ik weet nog niet welke
Altijd lastig te bepalen wanneer het juiste moment is.. een volle stationshal is inderdaad geen goede plek... gewoon sms'en dat je het tof vond... misschien een hint dat je graag had willen zoenen maar dat bewaart voor de volgende keer ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef WheeleE het volgende:
Dat vanmiddag was gezellig, maar beiden te nerveus om een move te maken.Tot het afscheid, hij maakte een minieme beweging, maar ik ga niet midden in een stationshal zoenen
. Hij blijft wel hele mooie blauwe ogen houden
Heh, grappig dat je dat zegt. Vorige dat we mekaar zagen was op Parkpop. Achteraf smste ik m dat ik m eigenlijk een afscheidskus had willen geven maar dat ik niet durfde. Smst ie terug: dat wil ik wel een keer proberen hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Altijd lastig te bepalen wanneer het juiste moment is.. een volle stationshal is inderdaad geen goede plek... gewoon sms'en dat je het tof vond... misschien een hint dat je graag had willen zoenen maar dat bewaart voor de volgende keer ofzo
Zonder foto's betekend die claim niks heren...quote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef Dosadi het volgende:
Luister naar mij, ik ben knapper dan Vulture...
je moet een subtiele hint geven naar de volgende keer. Speels en liefelijk en met een tikkeltje geveinsde onschuld, alsof jij weet dat hij weet dat jij doet alsof je onschuldig bent, terwijl jij weet dat hij weet dat jij dat eigenlijk helemaal niet bent, ook als weet jij dat hij weet dat jij weet dat je dat eigenlijk gewoon ook bent.
een sms sturen met iets in de trant van "3 keer is scheepsrecht"quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heh, grappig dat je dat zegt. Vorige dat we mekaar zagen was op Parkpop. Achteraf smste ik m dat ik m eigenlijk een afscheidskus had willen geven maar dat ik niet durfde. Smst ie terug: dat wil ik wel een keer proberen hoor
Oh well, volgende keer misschien...
Dosadi kent mij ook niet hoor dus hij kan niet beoordelen hoe aantrekkelijk ik benquote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zonder foto's betekend die claim niks heren...
Ik heb me suf-onschuldig-gespeeld. Hij doorziet me, en ik hem niet
Oh, en zij blauwe kijkers:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zonder foto's betekend die claim niks heren...
Ik heb me suf-onschuldig-gespeeld. Hij doorziet me, en ik hem niet
Oh, en zij blauwe kijkers:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ik ken m als Yudansha... vraag m maar eens..
wellicht kent hij de keizerin nog, van chathappens![]()
is wel een hele lieve jongen!
Wat?? Das toch geinig toeval?quote:
Tja da's toch een beetje de categorie waarin je terecht komt als je boven de 40 bent hequote:Op maandag 19 juli 2010 23:05 schreef Stroekie het volgende:
mijn roze jesus loves me and i'm gay shirt is een groot succes. Ik moet de mannen echt van me af slaan. Wel jammer dat het alleen maar dronken bejaarden zijn
Zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tv, wat ben je weer heerlijk eerlijk.
Die snap ik even nietquote:
Raak je daar opgewonden van?quote:
Misantroopquote:
oh, jij kent Rien uit den Bosch ?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja da's toch een beetje de categorie waarin je terecht komt als je boven de 40 bent he
Nee ik mag nog wel naar het segment onder de 30 kijken!quote:
ach op zich moet ik mij dan maar gestreeld voelen dat hij mij zag zal zijn groen blaadjequote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik mag nog wel naar het segment onder de 30 kijken!
Alles is in verhouding hequote:Op maandag 19 juli 2010 23:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach op zich moet ik mij dan maar gestreeld voelen dat hij mij zag zal zijn groen blaadje
Nee daar is tegenwoordig meer voor nodig. Alles is vastgerot en er moet een monteur aan te pas komen...het liefst met krulletjes en stak buikjequote:
En waar kom jij nou zo laat vandaan?quote:
Van Oma natuurlijk.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En waar kom jij nou zo laat vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |