Het t-shirt is paarsigquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom mag een shirt wel en nagellak niet... ik zie het probleem niet
Oh ja, dat kan echt niet bij roze nagellakquote:
De ideeën hebben is iets anders dan ze ook uitvoerenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij had denk ik wel succes gehad in Duitsland.
Dat is het dus net niet he... alsof je wel homo bent maar niet helemaalquote:
Bedankt voor je steunquote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan echt niet bij roze nagellak. Goed dat je ze afbreekt.
Ja, wat ik dus wilde zeggen, maar het topic zat op slot en ik ben een heel stuk vergeten... Enfin... Ik zag opeens van die beesten hier in Zwolle lopen en ik dacht, wtf zijn dat, ik zag op een bordje staan dat het alpaca's waren, dus ik zocht thuis even op wat dat dan voor dieren zijn en toen zag ik dat jij eigenlijk tussen die beestjes bent opgegroeid!!quote:
Vrijgezellig ben ik bijna een jaar...dat was de week van de vierdaagse.quote:
Mwa, ik hou er wel van als hier af en toe iemand met gezag komtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Zet'm voortaan zelf effe centraal, Erik
Whehehequote:Op maandag 19 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik hou er wel van als hier af en toe iemand met gezag komt.
Zeik niet, trek die jurk aan, zet die pruik op en gá gewoon. Húp, die trein in en gezellig doen nu.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een framboosroze/paarse deep V aan... straks... ALS ik ga.
Ja, je gaat! Desnoods loop ik terug naar het station om je aan je haren mee te sleuren!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Aardig? Homoseksualiteit is oorlog. Vooral vandaag.quote:
Dat merk je morgen wel...quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat of wie is dit jaar de reden van de Rozemaandaggate?
Wie was 't vorig jaar? Was dat SJM en PJO? Of was dat al een jaaar eerder weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat of wie is dit jaar de reden van de Rozemaandaggate?
Doe eens aardig zeg!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, je gaat! Desnoods loop ik terug naar het station om je aan je haren mee te sleuren!
Mijn boxer heeft een groen randje!!! Voel je onze band?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik draag vandaag gewoon een geel shirt en groene boxer... ik ben in denial
Come on now 1-2-3quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Luv zien eigenlijk?
Ik draag een ijsblauw shirt en een witte boxer me blauw bluumkesquote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik draag vandaag gewoon een geel shirt en groene boxer... ik ben in denial
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Mijn boxer heeft een groen randje!!! Voel je onze band?
En overmorgen en de dag daarna en de dag daarna.quote:
En dan heel arrogant in de achtbaan gaan zitten?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik langskomen en niks zeggen?
Eitjequote:Op maandag 19 juli 2010 10:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan heel arrogant in de achtbaan gaan zitten?
Daar heb ik ook ervaring meequote:Op maandag 19 juli 2010 10:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zal ik langskomen en niks zeggen?
HO!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag Luv zien eigenlijk?
Oh.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:58 schreef Vlarp het volgende:
HO!
Volgens mij liet ik net op Twitter al doorschemeren dat het niet mijn idee was
Ik zou nog snel wat anders aantrekkenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een paarse boxer aan, een grijze korte broek, en een paars Vespa T-shirt
Rob en Silvester willen dat perse zien! Ik ga er alles aan doen om te vertragen zodat we alsnog te laat bij het podium zijnquote:
Heb je die bij mij uit de kast vandaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:02 schreef Waxxer het volgende:
Compleet in het zwart en dan een Felderhof-hoed op.
zijn daar nog twijfels over dan ?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik gok erop dat je met die drukte er minimaal een half uur/ 45 minuten over doet om bij die feesttent te komen vanaf het station... zonder moeitequote:Op maandag 19 juli 2010 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rob en Silvester willen dat perse zien! Ik ga er alles aan doen om te vertragen zodat we alsnog te laat bij het podium zijn
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een paarse boxer aan, een grijze korte broek, en een paars Vespa T-shirt
Stap dan in Breda uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Rob en Silvester willen dat perse zien! Ik ga er alles aan doen om te vertragen zodat we alsnog te laat bij het podium zijn
Al trek je een vuilniszak aan... jij kunt alles hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze doe ik aan. Het shirt. Niet de man. Jammer.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Al trek je een vuilniszak aan... jij kunt alles hebben
Dan gewoon naaktquote:
Lijkt me wat chilly aan de willy. Frips aan de bips ook.quote:
Het is tropisch warmquote:Op maandag 19 juli 2010 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me wat chilly aan de willy. Frips aan de bips ook.
Vanavond toch nie meer?quote:
Dat heb ik je niet zien zeggen.quote:
Ben jij nog steeds geen lid van mijn mailinglijst dan?quote:
Je ging je alleen omkleden op de sportschool...quote:
Simpel...niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
Vuilniswagen kapot... handig blokkeert de inrit van de parkeerplaats... hoe kom ik er nu uit met m;n autotje
jawel, pas ver na 0.00 uur zal de temperatuur onder de 20 graden zakkenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond toch nie meer?
ALS ik ga. Zegmaar.
Die mails heb ik geblokkeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds geen lid van mijn mailinglijst dan?
Maar ik moet naar m'n werrukquote:
Moet ik echt alles voorkauwen?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je ging je alleen omkleden op de sportschool...
Fietsen is geen optie? Anders moet je de hele auto uit elkaar schroeven, langs de auto sneaken en dan weer in elkaar zetten.quote:
ohhhh playmobilequote:Op maandag 19 juli 2010 11:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Fietsen is geen optie? Anders moet je de hele auto uit elkaar schroeven, langs de auto sneaken en dan weer in elkaar zetten.
u stuurt toch een diplomatieke missie dit keer?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:24 schreef Xiance het volgende:
ik ben er dit jaar ook niet bij![]()
veel te druk met scholen en jeugdzorgen en en en en..
Rijdt er niet zo'n busquote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ow, extra treinen om 01:31 en 02:41.
Maar kan geen vrij pakken morgenvroeg want heb 2 meetings.
Kan wel het eerste uur vrij nemen dus dan hoef ik er pas om 08:30 uit en da's nog 5u slaap, bij de laatste trein.
wat zijn jullie toch allemaal snel ehm... overwonnenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bellen dat je niet kan komen, dat noemen ze overmacht
mijn (ex) collega gaatquote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u stuurt toch een diplomatieke missie dit keer?
Ik ga ook niet huilen als we het missenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok erop dat je met die drukte er minimaal een half uur/ 45 minuten over doet om bij die feesttent te komen vanaf het station... zonder moeite
quote:
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]Vast wel!
Dat was knus he ErikjePerikje?
Hoe laat gaan jullie? *kijkt lief*quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga ook niet huilen als we het missen
Ja, fijn heh!?! De NS denkt zowaar een keer mee met de evenementenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Kan wel het eerste uur vrij nemen dus dan hoef ik er pas om 08:30 uit en da's nog 5u slaap, bij de laatste trein.
Jammer dat er geen extra bussen naar Budel gaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:32 schreef Ang3l het volgende:
Ja, die zichzelf kon rimmenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Gezellig tussen de hitler-jugend
.
JPB ook niet, en die word ook vaak zat op pad gestuurdquote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die maakt dan juist geen deel meer uit van het keizerlijke gevolg
je kan bij mij slapen, maar dan krijgen we wel minder dan 5u slaapquote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Jammer dat er geen extra bussen naar Budel gaan.
Hij kan ook bij mij slapen, heb ik zelfs aangeboden!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
je kan bij mij slapen, maar dan krijgen we wel minder dan 5u slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |