Het t-shirt is paarsigquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom mag een shirt wel en nagellak niet... ik zie het probleem niet
Oh ja, dat kan echt niet bij roze nagellakquote:
De ideeën hebben is iets anders dan ze ook uitvoerenquote:Op maandag 19 juli 2010 10:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij had denk ik wel succes gehad in Duitsland.
Dat is het dus net niet he... alsof je wel homo bent maar niet helemaalquote:
Bedankt voor je steunquote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan echt niet bij roze nagellak. Goed dat je ze afbreekt.
Ja, wat ik dus wilde zeggen, maar het topic zat op slot en ik ben een heel stuk vergeten... Enfin... Ik zag opeens van die beesten hier in Zwolle lopen en ik dacht, wtf zijn dat, ik zag op een bordje staan dat het alpaca's waren, dus ik zocht thuis even op wat dat dan voor dieren zijn en toen zag ik dat jij eigenlijk tussen die beestjes bent opgegroeid!!quote:
Vrijgezellig ben ik bijna een jaar...dat was de week van de vierdaagse.quote:
Mwa, ik hou er wel van als hier af en toe iemand met gezag komtquote:Op maandag 19 juli 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Zet'm voortaan zelf effe centraal, Erik
Whehehequote:Op maandag 19 juli 2010 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik hou er wel van als hier af en toe iemand met gezag komt.
Zeik niet, trek die jurk aan, zet die pruik op en gá gewoon. Húp, die trein in en gezellig doen nu.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een framboosroze/paarse deep V aan... straks... ALS ik ga.
Ja, je gaat! Desnoods loop ik terug naar het station om je aan je haren mee te sleuren!quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een framboosroze/paarse deep V aan... straks... ALS ik ga.
Aardig? Homoseksualiteit is oorlog. Vooral vandaag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |