Was niet echt ontopic, hè? hihi.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die tekst is gayer dan heel het oeuvre van de toppers.
Whahaha die smileyquote:Op maandag 19 juli 2010 09:48 schreef wise het volgende:
[..]
MUSCLES showen tijdens een dag met homo's[ afbeelding ]
Kwartet
Ts gaat dus met 4 ,hoewel ik het niet geloof, knappe meiden naar een homodag. Ts zal dus automatisch gezien worden als homo.
veel plezier [ afbeelding ]
Als ze maar van je kont afblijven dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:45 schreef A-mineur het volgende:
Gecondoleerdik moet straks ook met m'n wijf
haha loser ik was er ookquote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef pr0tege het volgende:
Gelikt als TS is is hij afgelopen weekend mee uit gevragen door een stel meiden. Het gaat om 4 meiden in de leeftijd 18 tot 21 jaar, alle 4 blond en niet groter dan 1.70. Ze dragen korte rokjes, naaldhakken en sexy topjes. Nu is het zo dat ik met 1 van deze meiden om ga, zo ook gisteren. Toen we nader tot elkaar kwamen vroeg ze me of ik morgen mee wil naar de Roze maandag in Tilburg. Ik zei in eerste instantie ja met de veronderstelling alleen met haar te gaan maar tot mijn grote verbazing belde ze direct na mijn jawoord haar 3 vriendinnen op om te zeggen dat ik ja gezegd heb(blijkbaar zat ik al in het complot) en nu zit ik dus met de gebakken peren.
Klacht: Straks naar de Roze maandag vieze mensen bekijken
Antiklacht: Met 4 mooie meisjes mee gaan
Antiklacht 2: Lekker weer dus tijd om mijn muscles te showen
Antiklacht 3: Kans op een kwartet in bed vanavond
Je bent er zelf helaas niet bij dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:42 schreef pr0tege het volgende:
Antiklacht 3: Kans op een kwartet in bed vanavond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |