abonnement Unibet Coolblue
  Admin zaterdag 25 december 2010 @ 11:49:29 #276
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_90426782
Merry Doctor Who Christmas Special everyone *O*



Ik kom er net achter dat Matt en Karen gisteren bij Radio 1 waren. Wordt morgen herhaald en kan door mensen in de UK of met UK proxies hier beluisterd worden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_90436680
Nog minder dan een half uur. *O* Even het gourmetspul op tafel zetten...gourmetten en Doctor Who tegelijk. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 25 december 2010 @ 18:38:42 #278
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90436723
'20 minutes to go'-warning
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  zaterdag 25 december 2010 @ 20:04:13 #279
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90438238
Ben ik de enige die het vond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
River *O* Geen datum tijdens de preview van de volgende aflevering. Is al bekend waneer deze wordt uitgezonden? Toch niet pas met pasen hoop ik :D

Confedential nu op bbc 3.

[ Bericht 9% gewijzigd door wdn op 25-12-2010 20:11:38 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_90438416
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef wdn het volgende:
Ben ik de enige die het vond
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?
River *O* Geen datum tijdens de preview van de volgende aflevering. Is al bekend waneer deze wordt uitgezonden? Toch niet pas met pasen hoop ik :D

Confedential nu op bbc 3.
Viel inderdaad een beetje tegen. Maar de humor zat er goed in :D
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 25 december 2010 @ 20:17:23 #281
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_90438519
Da's het nadeel van de Doctor in een bestaand verhaal proberen te schrijven, de kerstspecials zijn altijd wat minder dan de normale afleveringen.
  zaterdag 25 december 2010 @ 20:20:17 #282
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90438583
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:17 schreef SiGNe het volgende:
Da's het nadeel van de Doctor in een bestaand verhaal proberen te schrijven, de kerstspecials zijn altijd wat minder dan de normale afleveringen.
Nou de 2 vorig jaar met Saxon waren toch echt wel zeer goed gedaan ;)
SPOILER: rant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt Smit valt wel op in de confedential als een goede acteur met veel humor :)

[ Bericht 30% gewijzigd door wdn op 25-12-2010 20:25:50 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zondag 26 december 2010 @ 02:04:10 #283
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_90450083
Ik vond 'm wel goed. Een mooie variatie op het Christmas Carol idee, leuke twist op de wijze waarop de drie ghosts werken. Mooi ook dat erin verweven zit een verhaal van een jongen die gedurende zijn gehele leven iemand leert kennen waar hij in totaal maar acht dagen mee doorbrengt. Een soort B-verhaallijn met dezelfde personages als de A-verhaallijn. Of andersom. :+

De vissen vond ik erg mooi gevonden. Leuk ook dat dat weer voortkwam uit een kinderangst van Moff (net als een aantal eerdere verhalen van zijn hand). In een rikshaw achter een haai is gewoon cool. :P

Ik vond ook de sfeer weer erg passen bij wat we van S5 gewend zijn, lekker kerstig ook. Veel humor, ook belangrijk. Een mooi nummer van Murray Gold weer erin, prachtig gezongen. Is het iemand opgevallen dat 'Silence will fall' een deel van de tekst van dat nummer is?
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:04 schreef wdn het volgende:

River *O* Geen datum tijdens de preview van de volgende aflevering. Is al bekend waneer deze wordt uitgezonden? Toch niet pas met pasen hoop ik :D
Nieuwe seizoenen beginnen vaak in april/mei. Ik denk dat het wel weer rond die tijd zal zijn. Wanneer precies is aan de BBC; hoe het in hun planning valt. De trailer voor S6 zag er in ieder geval tof uit.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 20:20 schreef wdn het volgende:

[..]

Nou de 2 vorig jaar met Saxon waren toch echt wel zeer goed gedaan ;)
The Master bedoel je. :P Ik vond dat niet echt kerstafleveringen. Kon ook niet, vanwege het doel van het verhaal. Eigenlijk waren de S4-specials gewoon een klein mini-seizoen. De 'vorige kerstspecial' is naar mijn idee meer The Next Doctor.
quote:
[spoiler=rant]Alhoewel het gedeelte met de vissen zeer goed is vind ik het thema niks. Die vissen hadden best in een eigen aflevering gemogen. Ik vind Matt Smit te kinderachtig. Dat er te weinig Amy is. Al met al viel het me dus tegen. Helaas heb ik betere afleveringen gezien[/spoiler]
Matt Smit valt wel op in de confedential als een goede acteur met veel humor :)
Te weinig Amy; geen last van. Ze is cute, maar ik zit er niet op te wachten dat men haar in het verhaal propt als ze er geen plek heeft. Dit was imho dus prima. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 26 december 2010 @ 02:20:59 #284
19242 yavanna
Results may vary.
pi_90450407
Een aflevering die goed begon qua humor, heel veel leuke woord grappen van de doctors kant, helaas zakte het na bijna een half uur ontzettend in en werd het 1 of ander zoetzappig gedoe wat mij geen bal interesseerde. Ongeveer zoals de mensen op het schip waarmee je als kijker ook geen band mee voelde en het men zodoende ook niet erg kon interesseren of het schip neer zou storten of niet, maar de focus lag dan ook totaal op het slaapverwekkende liefdesverhaal.

Verder heel vaag gedoe met dat de doctor geen enkele moeite deed om al die ingevroren mensen te bevrijden en zonder moeite iemands leven totaal veranderd.

De vissen en zeker de haaien waren erg mooi gemaakt, maar boden niet echt het 'alien' aspect.

Dat Amy er weinig is zat was dan weer een erg grote pre voor mij. ;)

Eerdere xmas specials vond ik vele malen beter, eigenlijk allemaal behoorlijk tot zeer goed, op de laatste van RTD na.

Mja jammer, doctor Who is helaas voor mij niet meer de mega toffe serie die het was. -O-
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zondag 26 december 2010 @ 02:23:52 #285
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90450444
Wat yavanna zegt. Tot op de letter (hoewel ik christmas nooit als xmas zou spellen ;)).

Het feit dat de Doctor terug in de tijd gaat om iets te veranderen stuitte me nogal tegen de borst... Daar heeft hij toch een regel voor?? Hij kwam echt heel arrogant op me over, zo van "ik heb de macht en ik doe wat ik wil om te krijgen wat ik wil".
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_90450547
Ik blijf Tennant missen. :{ Op één of andere manier "leefde" die doctor meer voor mij...ging dieper in op emoties, ik vind deze veel oppervlakkiger en kan hem niet goed plaatsen...of zoiets. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 26 december 2010 @ 02:31:41 #287
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90450558
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:30 schreef trovey het volgende:
Ik blijf Tennant missen. :{ Op één of andere manier "leefde" die doctor meer voor mij...ging dieper in op emoties, ik vind deze veel oppervlakkiger en kan hem niet goed plaatsen...of zoiets. :+
Ik ook. Ik ben nog steeds niet aan hem gewend, terwijl ik Eccleston na een halve aflevering al was vergeten, zeg maar.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_90450605
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik ook. Ik ben nog steeds niet aan hem gewend, terwijl ik Eccleston na een halve aflevering al was vergeten, zeg maar.
Bij Tennant zat ik echt te wachten wat er nu weer zou gebeuren terwijl ik nu soms denk :O ...David had veel meer expressie van emoties in zijn acteren...deze doctor doet het goed maar is "vlak" zonder een specifiek karakter. Voor mij dan...anderen kunnen daar uiteraard heel anders over denken.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 26 december 2010 @ 02:36:23 #289
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90450621
Ik ben het wel met je eens hoor. Hij is cartoonesk, opgebouwd uit maniertjes. En ik vind hem nog steeds te jong.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_90450738
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:36 schreef wonderer het volgende:
Ik ben het wel met je eens hoor. Hij is cartoonesk, opgebouwd uit maniertjes. En ik vind hem nog steeds te jong.
De volgende gaat een tiener worden :Y ..weer een jaar of 12 jonger......spreekt de kindertjes nog meer aan. :') Nog even en we hebben een kruipende baby als de Doctor, speciaal voor het kindernet van de BBC: Doctor Who, his first years :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 26 december 2010 @ 02:55:57 #291
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90450846
Ik wil eigenlijk heel graag Benedict Cumberbatch... Volgens mij zou die het echt perfect doen (en zoveel ouder dan Matt is ie ook niet denk ik).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_90450884
Doe mij Tennant maar terug of in ieder geval iemand van zijn kaliber...iemand die goed is in emoties laten zien in zijn rollen..enfin we wachten maar eerst af hoelang de 11e doorgaat. ;) Ik denkt dat ik nog even een Tennant-aflevering opzet voor het slapengaan om alweer te zien hoe het nou echt moet. :P

:W
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 26 december 2010 @ 03:09:15 #293
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_90450955
En we hadden ook al geen kaasknabbels... :{
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 26 december 2010 @ 12:05:09 #294
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90454226
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:04 schreef Breuls het volgende:
Te weinig Amy; geen last van. Ze is cute, maar ik zit er niet op te wachten dat men haar in het verhaal propt als ze er geen plek heeft. Dit was imho dus prima. :)
Ik bedoel daarmee dat ze als 2de op de titelrol opkomt. Dan mag je toch wel verwachten dat ze wat te vertellen krijgt.

Zoals hierboven al gesteld... Ecclestone was ook ik na 1 of 2 episodes met Tennant weer vergeten. Maar deze overgang valt me erg zwaar. Matt Smit speelt het met het aandachtsvermogen van een klein kind. Zoals hij naar die kerstboom ging in het begin. Of aan de knopjes van dat weerapparaat begon te spelen.Te overdreven. Ook ik mis Tennant.

Die vissen waren inderdaad geweldig. Maar waren dan ook het hoogtepunt van de aflevering voor mij :D Samen met dat hij ineens in de oude film opdook :D

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:23 schreef wonderer het volgende:
Wat yavanna zegt. Tot op de letter (hoewel ik christmas nooit als xmas zou spellen ;)).

Het feit dat de Doctor terug in de tijd gaat om iets te veranderen stuitte me nogal tegen de borst... Daar heeft hij toch een regel voor?? Hij kwam echt heel arrogant op me over, zo van "ik heb de macht en ik doe wat ik wil om te krijgen wat ik wil".
Het speelde zich niet af in ons universum dus de tijdslijn was geen probleem denk ik.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  Admin zondag 26 december 2010 @ 12:51:19 #295
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_90455472
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:23 schreef wonderer het volgende:

Het feit dat de Doctor terug in de tijd gaat om iets te veranderen stuitte me nogal tegen de borst... Daar heeft hij toch een regel voor?? Hij kwam echt heel arrogant op me over, zo van "ik heb de macht en ik doe wat ik wil om te krijgen wat ik wil".
Hij is daar altijd erg ruim in geweest; kleine dingen kan hij wel beïnvloeden, maar 'fixed points in time' blijft hij liever vanaf. In The Waters of Mars brak hij die regel echt.

Wat ik ernstiger vond is dat oude Kazran en jonge Kazran elkaar mochten aanraken. Blinovitch anyone?
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:05 schreef wdn het volgende:

Het speelde zich niet af in ons universum dus de tijdslijn was geen probleem denk ik.
Waar haal je dat vandaan? Het reizen naar een parallel universum is nogal een big deal, en daar heb ik ze niet over gehoord in deze aflevering. Volgens mij zaten ze gewoon in 'ons' universum hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_90455979
Ik vond het wel een mooie aflevering en ik vind Matt een prima doctor. Deze nieuwe Doctorverhalen zitten veel dichter bij sprookjes. Moffat is echt een meester in het vertellen van verhalen. De vissen en die geweldige twist van de Ghosts of Christmas.

En te weinig Amy ...
  zondag 26 december 2010 @ 13:07:47 #297
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_90456034
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 12:51 schreef Breuls het volgende:
Wat ik ernstiger vond is dat oude Kazran en jonge Kazran elkaar mochten aanraken. Blinovitch anyone?
Dat viel me ook op, in elk serie of film krijg je dan flink problemen, tijd die zichzelf opvouwt, caracters die in elkaar overgaan, etc. maar kennelijk was dat geen probleem.
Die vissen was wel leuk gevonden, daar niet van, maar ik mistte inderdaad de aliens.
Je hoort de Doctor nog zeggen "Ooh, I love a new planet", maar het was op geen enkele manier te merken dat ie inderdaad op een andere planeet was. (ok, vissen die in mist zwemmen, maar de haai was gewoon een witte haai, een aards dier dus)
  zondag 26 december 2010 @ 13:19:20 #298
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90456422
Goede Xmass special. Begin zowaar aan de nieuwe Doctor te wennen.
Michael Gambon speelde ze echter wel allemaal van het scherm. Klasse Acteur, ben al fan van hem sinds the Singing Detective.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Admin zondag 26 december 2010 @ 13:26:29 #299
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_90456623
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 13:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat viel me ook op, in elk serie of film krijg je dan flink problemen, tijd die zichzelf opvouwt, caracters die in elkaar overgaan, etc. maar kennelijk was dat geen probleem.
We kennen binnen Doctor Who het Blinovitch Limitation Effect. Het meest recent hebben we dat gezien in Father's Day, toen Rose haar baby-zelf vasthield. Was hier geen probleem.
quote:
Die vissen was wel leuk gevonden, daar niet van, maar ik mistte inderdaad de aliens.
Je hoort de Doctor nog zeggen "Ooh, I love a new planet", maar het was op geen enkele manier te merken dat ie inderdaad op een andere planeet was. (ok, vissen die in mist zwemmen, maar de haai was gewoon een witte haai, een aards dier dus)
Het speelde zich niet af op Aarde. Kazran verwijst nog naar Aarde als iets waar hun samenleving vandaan komt. Dit is dus een gekolonialiseerde planeet.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 26 december 2010 @ 13:29:35 #300
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_90456715
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 02:55 schreef wonderer het volgende:
Ik wil eigenlijk heel graag Benedict Cumberbatch... Volgens mij zou die het echt perfect doen (en zoveel ouder dan Matt is ie ook niet denk ik).
Goede ja. Of, beetje outsite the box: Richard Coyle :).
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')