Gisteren verloor Riblon anders erg weinig op de grote mannen in de laatste klim...quote:Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Onder andere Moinard? Dat moet een adelbrief zijn?
Die kopgroep van gisteren bestond gewoon uit 9 middelmatige klimmers, het is Riblon zeker wel gegund zo'n etappezege, maar een grote prestatie kan ik het toch moeilijk noemen. In de etappe over de Madeleine liet Armstrong in ieder geval al zien stukken beter te kunnen klimmen dan wat de leden van de kopgroep gisteren lieten zien.
Riblon reed verrassend sterk gisteren, maar ik zie niet in waarom Armstrong dat ook niet zou kunnen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Beregd het volgende:
[..]
komaan, de kopgroep kwam nauwelijks dichterbij op de klim, terwijl basso en leipheimer en zo er toch al af moesten.
Riblon heeft gewoon een beresterke rit gereden.
Wordt een zware dag danquote:
Ja, volgens mij was Tankink gisteren ook al niet goed. Hopelijk komt hij nog terug, anders wordt wel heel lastig om op tijd binnen te komen.quote:
eensch. zeer verdiende en knappe ritoverwinningquote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef Beregd het volgende:
[..]
komaan, de kopgroep kwam nauwelijks dichterbij op de klim, terwijl basso en leipheimer en zo er toch al af moesten.
Riblon heeft gewoon een beresterke rit gereden.
Ik vind het nooit een aanfluiting als iemand zoiets wint. Zoals Beregd het al zegt, het is niet dat diegene het gestolen heeft.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef KoningKlabanus het volgende:
Het zou een aanfluiting zijn als Pineau de bollen wint, meer nog dan als Charteau hem wint. Pineau is gewoon iemand met heel veel explosiviteit, maar niets van een klimmer.
En al weer gepakt. Het wordt niet makkelijk om te ontsnappen vandaag.quote:
Als die bollenmannen zich ermee blijven bemoeien niet nee, die halen elkaar steeds terug.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
En al weer gepakt. Het wordt niet makkelijk om te ontsnappen vandaag.
Pellizotti is echter wel een goede klimmer. Het gaat er niet om dat hij hem niet verdient, het gaat er me meer om dat de bolletjestrui bedoeld is voor klimmers. Voor mijn part worden punten pas uitgereikt vanaf 2e categorie, dit vind ik echt niets. Nu is het meer een aanvallersklassement, dan een klimklassement.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik vind het nooit een aanfluiting als iemand zoiets wint. Zoals Beregd het al zegt, het is niet dat diegene het gestolen heeft.
Het probleem is een beetje dat de Tour zo commercieel is geworden dat het ongelofelijk aantrekkelijk is om die bolletjestrui te dragen. De echte toppers sparen hun energie voor etappezeges en het klassement dus dan is het logisch dat er een renner ermee vandoor gaat die geen ambities heeft voor het klassement.
Eigenlijk was dat met Pelizotti ook al een beetje zo.
gaat weer erg snelquote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
En al weer gepakt. Het wordt niet makkelijk om te ontsnappen vandaag.
En hij klom gewoon sneller dan Leipheimer, Basso, Kreuziger, Wiggins, Rogers, Armstrong, etc. En dat terwijl ie al de hele dag in de aanval was. Dan kun je echt niet zeggen dat het geen goede klimmer is.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Gisteren verloor Riblon anders erg weinig op de grote mannen in de laatste klim...
Als Pineau en Charteau en Moreau alledrie meezitten, mogen ze wel weg denk ik.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als die bollenmannen zich ermee blijven bemoeien niet nee, die halen elkaar steeds terug.
Ik niet, ik vind het een leuke renner daar niet van, maar die aandacht van vorig jaar was een beetje overdreven. Daarnaast had ik liever Vanansoleil met Hoogerland in de tour gezien dan Skil.quote:
maar die loopt wel wat achter in tijd met de berichten volgens mijquote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef Felagund het volgende:
Er is trouwens ook een Nederlandse versie:
http://gaps.letour.fr/nl.php
quote:
Die was al eerder gelost, maar hopelijk is hij nog teruggekomen.quote:
vandaar ook mijnquote:Op maandag 19 juli 2010 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind het een leuke renner daar niet van, maar die aandacht van vorig jaar was een beetje overdreven. Daarnaast had ik liever Vanansoleil met Hoogerland in de tour gezien dan Skil.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:47 schreef Felagund het volgende:
Er is trouwens ook een Nederlandse versie:
http://gaps.letour.fr/nl.php
met nog 5quote:
Contador in de eerste groep, maar de ticker van de TDF organisatie geeft het nu weer als één groep op. Dus het zal wel meevallen.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:56 schreef RogerGarcia het volgende:
Haha Gesink en Schleck in het 2e peloton.
Ah je hebt je koffieprut ge-analyseerdquote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef KoningKlabanus het volgende:
Gesink en Schleck hebben een Noordelijke Alliantie gesloten, heb ik zojuist uit zeer betrouwbare bron vernomen.
niet volgens weerberichtquote:
precies wat ik zeg, koffiedik kijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:59 schreef KoningKlabanus het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?
Vogens mij wordt er heel hard gereden, onder meer doordat er veel renners willen ontsnappen. Dan ontstaan er snel gaten in het peloton.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |