abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84227185
Ze gunden Menchov en Sanchez toch gisteren ook seconden.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  maandag 19 juli 2010 @ 11:25:59 #27
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84227236
Armstrong is op dit moment ongevaarlijk voor het klassement, dus volgens mij kan hij prima wegrijden. Schleck en Contador gaan hem echt niet terughalen. Misschien de Rabo's ofzo als ze niet willen dat Armstrong te ver in het klassement gaat stijgen.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 19 juli 2010 @ 12:13:37 #28
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_84229004
quote:
Op maandag 19 juli 2010 10:44 schreef Beregd het volgende:
saxo is idd echt niks dit jaar, al missen ze het broertje natuurlijk
Voigt en Cancellara zijn weinig op het moment. Die kunnen meestal wel lang mee in de bergen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_84229079
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Armstrong is op dit moment ongevaarlijk voor het klassement, dus volgens mij kan hij prima wegrijden. Schleck en Contador gaan hem echt niet terughalen. Misschien de Rabo's ofzo als ze niet willen dat Armstrong te ver in het klassement gaat stijgen.
Armstrong staat op een eeuwigheid intussen, die is voor niemand meer een bedreiging. In een lange ontsnapping zou hij best kunnen winnen, ik denk dat hij vandaag en morgen dan de beste kans heeft, donderdag zullen de favorieten wel strijden om de etappe (ik denk dat Contador nog wel een etappe wil winnen deze Tour).
  maandag 19 juli 2010 @ 12:26:47 #30
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84229424
en vertrokken, iedereendie gisteren eindigde vandaag gestart.
pi_84229460
quote:
Op maandag 19 juli 2010 11:22 schreef Thomas B. het volgende:
Contador en Schleck zijn op het moment alleen maar naar elkaar aan het kijken. Die gunnen niemand, en zeker elkaar niet, nog een seconde. Zeker niet in de bergen. Dus Armstrong kan het denk ik wel vergeten.
Ze kijken alleen maar naar elkaar, dus Armstrong heeft juist een kans. Al wil Contador nog wel een rit winnen lijkt me. Dus ik geef Armstrong vandaag meer kans dan op de Tourmalet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  maandag 19 juli 2010 @ 12:31:20 #32
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_84229577
Waarom denkt iedereen dat Armstrong wel even gaat aanvallen? Hij heeft laten zien niet goed te zijn. Je zou eerder een Gesink, Sanchez of een vroege Fransman verwachten.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_84229643
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef ScudRaket het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Armstrong wel even gaat aanvallen? Hij heeft laten zien niet goed te zijn. Je zou eerder een Gesink, Sanchez of een vroege Fransman verwachten.
Armstrong heeft tot nu toe zich ook vaak bewust laten afzakken. Het is niet zo dat hij nu ineens het wielrennen verleerd is. Hij heeft alleen totaal geen motivatie meer om eraan te blijven hangen voor een 16e plek ofzo in de etappe. Voor een etappe-overwinning zou hij zich nog kunnen motiveren lijkt me.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_84229663
Ik verwacht Armstrong dan ook juist in een vroege aanval, tegen de favorieten verliest hij toch, of hij nou vroeg op de klim aangaat of niet. En hoewel Armstrong zeker niet in goede doen is, is hij ook niet minder dan een Riblon.
pi_84229711
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:33 schreef Ereinion het volgende:
Ik verwacht Armstrong dan ook juist in een vroege aanval, tegen de favorieten verliest hij toch, of hij nou vroeg op de klim aangaat of niet. En hoewel Armstrong zeker niet in goede doen is, is hij ook niet minder dan een Riblon.
Ik vind dat er een beetje geringschattend wordt gedaan over de prestatie van Riblon. Die reed echt fantastisch gisteren én was niet voor niets de sterkste van negen man met onder andere Moinard. Denk niet dat Armstrong van nu in staat is tot wat Riblon gisteren liet zien.
pi_84229712
2 man ligt vooruit na 6 km koers.
Album top 100 2024
  maandag 19 juli 2010 @ 12:35:34 #37
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_84229717
We zijn overigens begonnen. Brutt was even vooruit maar is teruggepakt, momenteel rijden er 2 voorop. Namen nog niet bekend.
pi_84229733
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Felagund het volgende:
2 man ligt vooruit na 6 km koers.
Van Summeren en Pineau.
sig verwijderd door FA
pi_84229744
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
We zijn overigens begonnen. Brutt was even vooruit maar is teruggepakt, momenteel rijden er 2 voorop. Namen nog niet bekend.
Pineau en Van Summeren. Pineau natuurlijk nog voor de bollen. Die heeft het dan kennelijk nog niet opgegeven.
Album top 100 2024
  maandag 19 juli 2010 @ 12:36:45 #40
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_84229752
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
Pineau en Vansummeren dus.
pi_84229772
Het zou een aanfluiting zijn als Pineau de bollen wint, meer nog dan als Charteau hem wint. Pineau is gewoon iemand met heel veel explosiviteit, maar niets van een klimmer.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:37:51 #42
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_84229784
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef Felagund het volgende:

[..]

Pineau en Van Summeren. Pineau natuurlijk nog voor de bollen. Die heeft het dan kennelijk nog niet opgegeven.
Vind ik wel jammer dat niet de beste klimmer dat klassement wint, maar iemand die ze her en der bij elkaar sprokkelt.
pi_84229794
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Ik vind dat er een beetje geringschattend wordt gedaan over de prestatie van Riblon. Die reed echt fantastisch gisteren én was niet voor niets de sterkste van negen man met onder andere Moinard. Denk niet dat Armstrong van nu in staat is tot wat Riblon gisteren liet zien.
Het is heel anders of je nu voorop ligt of dat je gelost wordt in het peloton. Armstrong lijkt me ook een renner van alles of niets. Dus als hij voorop ligt kan hij echt wel harder fietsen dan hij tot nu toe in de bergen heeft laten zien.
Album top 100 2024
  maandag 19 juli 2010 @ 12:38:16 #44
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_84229799
Maaskant lek.
pi_84229812
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef KoningKlabanus het volgende:
Het zou een aanfluiting zijn als Pineau de bollen wint, meer nog dan als Charteau hem wint. Pineau is gewoon iemand met heel veel explosiviteit, maar niets van een klimmer.
Mij lijkt dat Pineau het niet gaat winnen. Ze zullen hem niet zomaar laten gaan en morgen zijn er veel meer punten te verdienen.
Album top 100 2024
  maandag 19 juli 2010 @ 12:39:01 #46
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_84229824
Leiders gepakt.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:39:31 #47
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84229842
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef KoningKlabanus het volgende:
waarom zou dat een aanfluiting zijn? het is niet dat hij er niets voor heeft moeten doen, hé.

Dan nog, dat haalt hij toch niet.
pi_84229856
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef KoningKlabanus het volgende:

[..]

Onder andere Moinard? Dat moet een adelbrief zijn?

Die kopgroep van gisteren bestond gewoon uit 9 middelmatige klimmers, het is Riblon zeker wel gegund zo'n etappezege, maar een grote prestatie kan ik het toch moeilijk noemen. In de etappe over de Madeleine liet Armstrong in ieder geval al zien stukken beter te kunnen klimmen dan wat de leden van de kopgroep gisteren lieten zien.
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Beregd het volgende:

[..]

waarom zou dat een aanfluiting zijn? het is niet dat hij er niets voor heeft moeten doen, hé.

Dan nog, dat haalt hij niet.
Een aanfluiting omdat hij toch wel met voorsprong de slechtste klimmer zou zijn die ooit de bolletjestrui heeft gewonnen. Voor mensen die veel mee zitten in vluchten is al het klassement van de meest aanvallende renner, het is teleurstellend dat de bolletjestrui nu gewoon een variant geworden is op dat klassement.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:41:01 #49
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_84229912
quote:
Op maandag 19 juli 2010 12:39 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Onder andere Moinard? Dat moet een adelbrief zijn?

Die kopgroep van gisteren bestond gewoon uit 9 middelmatige klimmers, het is Riblon zeker wel gegund zo'n etappezege, maar een grote prestatie kan ik het toch moeilijk noemen. In de etappe over de Madeleine liet Armstrong in ieder geval al zien stukken beter te kunnen klimmen dan wat de leden van de kopgroep gisteren lieten zien.
komaan, de kopgroep kwam nauwelijks dichterbij op de klim, terwijl basso en leipheimer en zo er toch al af moesten.

Riblon heeft gewoon een beresterke rit gereden.
  maandag 19 juli 2010 @ 12:41:21 #50
102912 crv
Screwed up
pi_84229920
Maaskant lek
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')