"Ik ben 12 en drugs zijn slecht en je moet de cel in, omdat je een boef bent". Kneusquote:Op maandag 19 juli 2010 11:42 schreef Hyundai het volgende:
Onterechte klacht. Ik hoopte dat ze je zouden aanhouden en dat je in de cel moest.
Sowieso drugs
Ja, en ik sla je in elkaar als je dat in het echt tegen me zegt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef fathank het volgende:
Blowen is trouwens sowieso voor kansloze uitkeringstrekkers, 15 jarige jochies en straatrovers.
oprotten trollquote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef fathank het volgende:
Blowen is trouwens sowieso voor kansloze uitkeringstrekkers, 15 jarige jochies en straatrovers.
En ik maar denken dat het ook voor vredelievende "Peace man" types was..... NOT dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, en ik sla je in elkaar als je dat in het echt tegen me zegt.
Ja, tot op een bepaald niveauquote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het ook voor vredelievende "Peace man" types was..... NOT dus.
Daarom stoned rijdenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik en stoned rijden is ook geen goeie combi. 1 keer gedaan, nooit meer. Wat me nog het meest bijgebleven is is die blik van die bejaarde die me op zijn scootmobiel inhaalde. En ik maar denken dat ik gewoon 50 reed
Iemand die het snapt.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:52 schreef fathank het volgende:
Stoere boi. Niet fokken met Skonk.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:56 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, en ik sla je in elkaar als je dat in het echt tegen me zegt.
Klinkt leuk uit jou toetsenbord.quote:
Je hebt de keuze uit kansloze uitkeringstrekker, 15-jarige of straatrover. Mongool stond hier niet tussen hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef Xblister het volgende:
[..]
Iemand die het snapt.![]()
Ts is een mongool. duidelijk...
Mooiste quote in dit topicquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Stoere boi. Niet fokken met Skonk.
[..]
Ik ben m'n vieze pijp aan het schoonmaken want ik heb geen floequote:Op maandag 19 juli 2010 12:14 schreef SmokeSome het volgende:
geoie morge boyz net weer jonko geklapt zometeen ff rijlesje he nndan gaan we veder
ligtquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Super OP.
Zelfs op de fiets maak je de spannendste dingen mee,
zoals tracing by police omdat je ligt het niet doet ()
Eey pijp is vies man beter ga je nu gewoon ff bij tankstation vloeitjes halenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik ben m'n vieze pijp aan het schoonmaken want ik heb geen floe
ja of gewoon shoppa... en ekte smokers hebben altijd rizla blauw bij..quote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef SmokeSome het volgende:
[..]
Eey pijp is vies man beter ga je nu gewoon ff bij tankstation vloeitjes halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |