Diddy was ook leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:17 schreef DUK het volgende:
Opbouw naar volgende week. Nog maar 3 afleveringen en het seizoen is alweer ten einde.
Vond hem niet heel bijzonder gisteren. Ben benieuwd naar de climax.
Wel geinig die bijrollen van Lenny Kravitz en Chris Bosh.
10.quote:
Eens, eens, eens en eens!quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:48 schreef Polonium210 het volgende:
Vond Billy Walsh in de vorige seizoenen op een of andere manier irritant, nu vind ik het een heldWordt interessant om te zien of die cartoon met Johnny nog wat wordt, de tekening waren in ieder geval nu al goed.
En Vincent die naar de klote gaat (door Sasha, denk ik... dus die zal E wel weg willen)![]()
Ik denk dat die tequilla waar Turtle in handelt toch wat illegaals is, drugs ofzo die ze er mee smokkelen.
In ieder geval weer een heeel goed seizoen tot nu toe.
Huh? onderbouw eens?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:58 schreef klaasdj het volgende:
Als je nu Season 1 terug kijkt herken je de hele serie niet meer. Te veel is veranderd. Tijd om een eindje te breien.
Mensen ontwikkelen zich in de loop van de tijd, worden volwassen. Dan is het niet vreemd dat een serie die over een groep mensen gaat zich ook ontwikkeld, en niet hetzelfde blijft.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:58 schreef klaasdj het volgende:
Als je nu Season 1 terug kijkt herken je de hele serie niet meer. Te veel is veranderd. Tijd om een eindje te breien.
Vince is de grootste client van E, zonder Vince heeft E ook amper nog wat.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:42 schreef brtausi het volgende:
Goede aflevering, de meest waterige ogen van Ari oooit
Zie Vince nog wel als enige geen baan hebben en de rest uiteindelijk allemaal succesvol zijn
Jawel joh, alle klanten van Murray delen ze he, alleen dat zie je verder nooit. Alleen diegene die een klant binnen haalt verdient er commissie op ofzo denk ik, hij heeft gewoon een baan daar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:54 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Vince is de grootste client van E, zonder Vince heeft E ook amper nog wat.
Inderdaad, en hij heeft grotendeels Sagetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:00 schreef JDx het volgende:
[..]
Jawel joh, alle klanten van Murray delen ze he, alleen dat zie je verder nooit. Alleen diegene die een klant binnen haalt verdient er commissie op ofzo denk ik, hij heeft gewoon een baan daar.
Die ene chick, naam even kwijt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:43 schreef Regenbui het volgende:
Vraag me af wie Ari genaaid heeft, lijkt me sterk dat lizie het was.
Volgens mij is er niemand die beweert dat het tegenvalt. Algemene tendens is toch wel -> topseizoenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:
Ik snap het gezeur van sommige mensen dat dit seizoen tegenvalt totaal niet.
Zwaar bovenmodaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |