quote:
Op maandag 19 juli 2010 01:25 schreef jepperdeprep het volgende:Hey, ich heb eine frage!
Ik heb een paladin naar lvl 80 gekregen, een hele prestatie dacht ik zo. Maar toen ik eenmaal op lvl 80 was en dacht jeuj leuk pvpn, bleek dus dat ik in pvp na 3 klappen gewoon dood ben. Éen crit is meestal genoeg voor 70 procent van mijn hp

. Het gaat echt zo van chaaarge, Judgement of Light, HATSJAKKABAM, en ik ben dood. Blijkbaar loopt iedereen van lvl 80 dus tegenwoordig met ubergear rond en ik niet

. Nu is mijn vraag, heeft iemand wat tips zodat ik ook wat goede gear kan krijgen? Armor + wapen? Instance groepjes kom ik niet in want iedereen vraagt tegenwoordig minimaal gearscore van 5500+ ( wtf is dat voor een gare troep, gearscore

) Vanilla WoW was toch iets leuker wat dat betreft. Maar goed, iemand dus tips voor moi, aub?
Dankeeee
Hey,
Als je pvp wilt doen ga je inderdaad snel dood als verse level 80. Dat ligt niet alleen aan je gear maar ook aan het type gear. Voor pvp is er namelijk aparte gear, deze heeft resilience rating. Deze rating zorgt ervoor dat je minder damage krijgt van crits, van damage over time effecten en zorgt ervoor dat je minder damage krijgt die andere spelers tegen jou doen. Zonder deze rating ben je heel snel dood, zelfs met de beste raid-gear op dit moment.
Om pvp-items te krijgen kan je elke week de wintergrasp quests doen. Hiervoor kan je joinen in Dalaran, in wintergrasp zijn er een stuk of 5-6 quests die je elke week kan voltooien. Je behaalt deze quests door vaak gewoon aan de battles mee te doen als deze er zijn. Deze quests geven veel honor, en stone keepers shards. Met honor kan je in Stormwind (alliance) of Orgrimmar (horde) pvp-items, met resilience rating dus. Een andere goede manier om honor te krijgen, is door gewoon vol te houden en de battlegrounds te blijven doen. Als je wint krijg je vaak al 5000-6000 honor, altijd leuk meegenomen.
Daar kan je onder andere deze set voor halen:
http://www.wowwiki.com/Furious_Gladiator's_VindicationBij de vendors in in de steden kan je deze items kopen. Behalve deze item sets kan je ook pvp belts, necks, cloaks, feet etc. halen. Let dan wel op de naam en/of het itemlevel, omdat je er ook nog items te koop zijn die eigenlijk al verouderd zijn. Voor de pvp-gear is de volgorde tegenwoordig (van slecht naar goed);
Furious Gladiator - Relentless Gladiator - Wrathful Gladiator
Verder kan je ook een blacksmith zoeken die een set voor je kan maken:
http://www.wowwiki.com/Savage_Saronite_BattlegearHet stelt niet veel voor, maar er zit tenminste resilience op. Als je de mats bij elkaar raapt (saronite bars etc.) is het niet zo duur om te maken. Als je de items kant en klaar van de auction house koopt zijn ze een stuk duurder.
En voor een wapen kan je gewoon dungeons doen. Gearscore enzo dat zal allemaal wel, als je random dungeons doet kan niemand er over zeiken, omdat je dan in een groep gezet wordt met complete vreemdelingen. Het beste wapen dat je kan krijgen zonder raids te doen kan je vinden in Pit of Saron Heroic. Deze kan je 1 keer per dag en hopen dat je hem te pakken krijgt.
En verder zijn de random dungeons ook heel handig om ook PvE gear mee te kopen (voor dungeons, raids), je krijgt er Emblems of Triumph mee waar je best goede items voor kan kopen. Met deze emblems kan je trouwens ook de PVP-sets kopen, maar dat is zonde omdat die op die manier in verhouding veel te duur zijn.
Wat betreft gems en enchants kan je voor kracht kiezen en niet voor verdediging. Dus over 20 strengt / 16 strenght (zijn goedkoper) gems in doen, en als enchant vooral attack power gebruiken op je gear. Als je je op pvp gaat richten is het misschien ook handig om er een apart spec voor hebben. Kan je je character misschien eens linken van de armory?
quote:
Op maandag 19 juli 2010 00:55 schreef MaartenHaarlem het volgende:Iemand al in die Ruby Scrotum geweest?

Ik heb niet zoveel tijd meer om te spelen , even vragen of het wat is
Saaaaai
[ Bericht 2% gewijzigd door ufopiloot op 19-07-2010 01:58:04 ]