quote:
Na dit:quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:52 schreef Drassss het volgende:
Nergens last van. Hij gaat als een tierelier hier!
Gaat ie ook als een tierelier. vaag.quote:Er is een onverwachte fout opgetreden in de applicatie. Probeer het later nog eens. De fout is geregistreerd.
Is ook mooi, zou er lekker mee doorgaanquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef elby1988 het volgende:
Ik bouw nu deffers met positiespel eraan...Maar levert zeker wel goed veel op, en heeft goede counter, maar mis nog beetje middenveld kwaliteit.. Altijd counteren werkt ook niet echt..
Uh deffers met passen om te counteren bedoel je denk ik?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:20 schreef elby1988 het volgende:
Ik bouw nu deffers met positiespel eraan...Maar levert zeker wel goed veel op, en heeft goede counter, maar mis nog beetje middenveld kwaliteit.. Altijd counteren werkt ook niet echt..
Nee.. heb verdedigers die ik train op positiespel. Koop ze 19 jaar jong met uitmuntend verdedigen en redelijk positiespel, en verkoop ze uitmuntend uitmuntend.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uh deffers met passen om te counteren bedoel je denk ik?
Ah oke, nee dan volg ik je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:55 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Nee.. heb verdedigers die ik train op positiespel. Koop ze 19 jaar jong met uitmuntend verdedigen en redelijk positiespel, en verkoop ze uitmuntend uitmuntend.
en ik counter omdat ik dus gewoon een heel slecht middenveld heb en het dan maar zo probeer
Gelukkig!quote:
Ik heb nooit een doel vwb hoever ik ze optrain. Als ik vind dat ik geld nodig heb, gaan ze er gewoon uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Gelukkig!
Maar ik train nu dus van uitmuntend verdedigen en redelijk positiespel naar 2 x uitmuntend. Koop ze begin 19 voor 1.4 miljoen, en verkoop ze als ze zover zijn.. Zijn er nog aanraders? Bijvoorbeeld briljant kopen en briljant/uitmuntend verkopen of maak ik dan veel minder winst?
Moet natuurlijk wel blijven groeien. Heb nu zo'n 12 miljoen in kas.
Jij hebt toch genoeg geld op de bankquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb nooit een doel vwb hoever ik ze optrain. Als ik vind dat ik geld nodig heb, gaan ze er gewoon uit
Nee hoor. Heb flink geinvesteerd in toptrainees, een international en een aankomend international. Nu nog een kleine 4M op de bank, dankzij de verkoop van een verse jeugdspeler (1,2M)quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:49 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jij hebt toch genoeg geld op de bank
Dit is dan ook een poging tot reanimeren. Doe mee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:32 schreef The_Hives het volgende:
doe eens rustig, straks komt er weer leven in de hattrick-brouwerij
Ahh.. ik heb maar 12quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb flink geinvesteerd in toptrainees, een international en een aankomend international. Nu nog een kleine 4M op de bank, dankzij de verkoop van een verse jeugdspeler (1,2M)
Hmm....waarschijnlijk nog nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als ik nu 3e wordt in de IX? doe ik dan mee met de beker? en als de IX wordt opgeheven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |