Dan zou je conditie wel top zijn binnen je selectie, gokje je vorm is dramatisch?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:38 schreef Afhaalchinees het volgende:ik had m op 45%
En die ander gewoon op 100%
Ik was er al bang voorquote:Op maandag 19 juli 2010 18:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ja zo ongeveervergeet niet dat ik dit team pas een weekje serieus train
oja, en de IX gaat weldegelijk wegvallen, volgend seizoen dus toch maar in de VIII
http://www.maptrick.org/botmap.php/country=14&type=1
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Hehe, denk maar zo je team zal alleen maar sterker worden na deze "training switch"
Zal lastig worden als je geen middenveld van matig/redelijk hebt denk ik. Niveau in de 8 zal wel iets stijgen..quote:Op maandag 19 juli 2010 18:08 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]inderdaad
Wel jammer dat de IX wegvalt, denk dat ik nog niet kampioen word in het komende seizoen, ach wie weet
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zal lastig worden als je geen middenveld van matig/redelijk hebt denk ik. Niveau in de 8 zal wel iets stijgen..
Uiteraard, maar dat is behoorlijk lastig. Ik wens je iig succes.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ook zonder middenveld kun je winnen tegenwoordig.
Mwa met een ijzersterke verdediging en een hele goede aanval kan je er zo overheen counteren. Vorig seizoen was dat helemaal geniaal.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is behoorlijk lastig. Ik wens je iig succes.
quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest
Ja dat kan ook nog.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:13 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja, anders zie ik de uitslag op maandag wel
Ja dat countersysteem werkt nog prima in de 7/8, daarna wordt het lastigquote:Op maandag 19 juli 2010 18:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa met een ijzersterke verdediging en een hele goede aanval kan je er zo overheen counteren. Vorig seizoen was dat helemaal geniaal.
Koop je een international voelt die lul zich weer te goed..... :
[..]
Ik ben er vorig seizoen verrassend kampioen mee geworden in de VIquote:Op maandag 19 juli 2010 19:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat countersysteem werkt nog prima in de 7/8, daarna wordt het lastig
Ja in de 6 is het me ook eens gelukt. Helaas kwam ik toen in de 5 met ploegen die vol op de aanval baldequote:Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben er vorig seizoen verrassend kampioen mee geworden in de VI
Tja net zo iets als bij mij nu dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja in de 6 is het me ook eens gelukt. Helaas kwam ik toen in de 5 met ploegen die vol op de aanval baldewerd ik compleet weggedold met mijn counter
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:51 schreef Drassss het volgende:
Wanneer beginnen de nieuwe trainingsupdate? Echt de 1ste week van het nieuwe seizoen?
Er zijn veel managers die expres verliezen om een extra wedstrijd te kunnen spelen voor de training. Dus als ik win, dan is de kans best groot dat ik rechtstreeks promoveer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ok, nice, en het is in theorie ook nog mogelijk om te promoveren? (zal wel dicht bij elkaar liggen)
Ik sta nu op 852 van de rangijst, en moet nog 1 punt en een lading doelpunten inhalen...quote:Op maandag 19 juli 2010 23:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik sta 18 plaatsen onder de promotiestreep, tot en met ranglijst nummer 808 is rechtstreekse promotie, ik sta op 826.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:17 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik sta nu op 852 van de rangijst, en moet nog 1 punt en een lading doelpunten inhalen...
Eerst zondag maar eens winnen, want dat kan al een moeilijk verhaal worden, en als ik verlies wordt ik niet eens kampioen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |