quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:40 schreef Skylark. het volgende:
Uit mijn hattrick-verleden meen ik me te herinneren dat als je eenmaal een fatsoenlijke jeugdopleiding hebt cash binnenstroomt.
En wat zou je doen qua personeel huren?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Drassss het volgende:
1 keep 6 ass en dan x aantal woordvoerders ( met de tool berekenen )
Geen doktoren? Ik heb nu 1 keep, 1 ass en 1 doktor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Drassss het volgende:
1 keep 6 ass en dan x aantal woordvoerders ( met de tool berekenen )
Oh, dat is dan wel slim, gezien het kleine aantal personeel wat ik nu in dienst heb.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wachten tot volgend seizoen. Er gaat namelijk ontzettend veel veranderen.
Nouja voor mij nog wel, omdat ik de vorm van mijn keep niet aan gort wil hebben. Straks zal dat idd veranderen met die updates van het personeel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Keepersassistent is overbodig.
Volgend seizoen is er ook nog maar 1 type assistenttrainer.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nouja voor mij nog wel, omdat ik de vorm van mijn keep niet aan gort wil hebben. Straks zal dat idd veranderen met die updates van het personeel.
Dokters zijn nergens voor nodig wanneer je geen blessures hebt ( reactie op de fokker die de vraag stelde ).
Ja misschien is het niet nodig voor een divisie 8/9 team, maar ik en meerdere hier ( div 4/5/6 ) kan dat toch best belangrijk zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De vorm wordt voor het grootste deel bepaald of een speler wel of niet speelt. Dat hele kleine beetje wat de assistenten erbij doen is verwaarloosbaar...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja misschien is het niet nodig voor een divisie 8/9 team, maar ik en meerdere hier ( div 4/5/6 ) kan dat toch best belangrijk zijn
Oh ik wist niet dat het zo nihil was hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik speel in div 5 hoor.
Volgend seizoen div 4 als ik zondag win... Volgend seizoen is deze discussie gelukkig overbodig.
Je moet eigenlijk eerst kiezen wat je wilt gaan trainen, en aan de hand daarvan trainees gaan kopen om ze op te trainen. Zo jong mogelijk, want dat traint het snelst.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef Skylark. het volgende:
Is het verstandig om te trainen op vleugelspel als ik via de vleugels speel?
Ik speel op vleugelspel omdat één van mijn spitsen als attribute 'Koppen' heeft en mijn sterspeler ook een vleugelspeler is.
Dan heb ik het verkeerd aangepaktquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk eerst kiezen wat je wilt gaan trainen, en aan de hand daarvan trainees gaan kopen om ze op te trainen. Zo jong mogelijk, want dat traint het snelst.
Optimaal trainen staat boven alles, zeker in de lagere divisies. Dus als je besluit positiespel te gaan trainen: 10 trainees per week op je middenveld optrainen. Wil je verdedigen trainen: 10 defs per week etcetcquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd aangepakt. Ik heb gewoon als eerste geprobeerd aan de hand van een paar ervaren spelers m'n team up te graden zodat ik m'n plek als éérste handhaaf (die ik met puur geluk krijg) en promoveer.
Daarna wilde ik 2 talentjes voor centraal op het middenveld kopen en dan positiespel gaan trainen, want als ik het me goed herinner bepaalt je dominantie op het middenveld je aantal kansen. Maar dan wel via de vleugels blijven aanvallen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd aangepakt. Ik heb gewoon als eerste geprobeerd aan de hand van een paar ervaren spelers m'n team up te graden zodat ik m'n plek als éérste handhaaf (die ik met puur geluk krijg) en promoveer.
Daarna wilde ik 2 talentjes voor centraal op het middenveld kopen en dan positiespel gaan trainen, want als ik het me goed herinner bepaalt je dominantie op het middenveld je aantal kansen. Maar dan wel via de vleugels blijven aanvallen.
10?! Bedoel je 3-5-2 spelen en dan met oefenwedstrijd totaal omgooien? Ik hou dan liever vast aan 4-4-2 denk ik dus 8 trainees.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Optimaal trainen staat boven alles, zeker in de lagere divisies. Dus als je besluit positiespel te gaan trainen: 10 trainees per week op je middenveld optrainen. Wil je verdedigen trainen: 10 defs per week etcetc
Optimaal is optimaal, dus twee keer 3-5-2 spelen. Het resultaat van oefenwedstrijden boeit toch niet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
10?! Bedoel je 3-5-2 spelen en dan met oefenwedstrijd totaal omgooien? Ik hou dan liever vast aan 4-4-2 denk ik dus 8 trainees.
Maar waar haal ik het geld vandaan voor 8 trainees + salarissen.
Wat je traint zou ik ook als opstelling gebruiken. 10 positiespel spelers, dan 3-5-2 of 4-5-1.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
10?! Bedoel je 3-5-2 spelen en dan met oefenwedstrijd totaal omgooien? Ik hou dan liever vast aan 4-4-2 denk ik dus 8 trainees.
Maar waar haal ik het geld vandaan voor 8 trainees + salarissen.
met 28k kan je nog steeds wat jonkies (17y) kopen met bv matig positiespel en verder niets. Die dan trainen tot ze uitstekend of formidabel zijn. Die dan verkopen met winst en nieuwe kopen met redelijk pos en bv matig passen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
met 28k kan je nog steeds wat jonkies (17y) kopen met bv matig positiespel en verder niets. Die dan trainen tot ze uitstekend of formidabel zijn. Die dan verkopen met winst en nieuwe kopen met redelijk pos en bv matig passen.
Matig is ook laag maar als je niet veel geld hebt is dat wel degelijk een optie. Die jij net gekocht hebt is ook maar puur mazzel denk of je hebt al uren lopen zoeken en bieden in de hoop dat niemand anders m hebben wilde.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb voor 3k een 17j28d met redelijk pos gekocht.
Gewoon een beetje zoeken. Matig vind ik persoonlijk te laag, maar dat kan natuurlijk anders liggen voor een beginner.
Heel Hattrick bestaat uit keuzes. Net zoals het levenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
Nou, ik ga het dus omgooien naar 3-5-2, maar het lijkt mij best wel zonde om m'n 3 dragende spelers op het middenveld te vervangen door wat jonkies.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:37 schreef Skylark. het volgende:
Nou, ik ga het dus omgooien naar 3-5-2, maar het lijkt mij best wel zonde om m'n 3 dragende spelers op het middenveld te vervangen door wat jonkies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |