Dat wat ik quote natuurlijkquote:
ja, precies..en dan duurt het ook maar een jaarquote:Op maandag 19 juli 2010 15:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat je nog meer dan een jaar moet wachten bedoel je?
Misschien bij jou wel een uitzonderingquote:Op maandag 19 juli 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, precies..en dan duurt het ook maar een jaar
Hier nog 2 jaar en 2 dagenquote:Op maandag 19 juli 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de tijd vloog voorbij, keukens bekeken. 's Avonds gaan uiteten, zondag helemaal kapot.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gezellig toch
LekkerNog iets leuks gedaan het afgelopen weekend?
Hier alles goedBinnen is het nu wel goed uit te houden
En Sofie (poes) is lekker buiten aan het spelen
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg jij nou net dat ik nu al het mooist ben?quote:Op maandag 19 juli 2010 16:11 schreef DaMart het volgende:
Welnee, jij bent nu al begonnen, en dat duurt nog wel een paar jaar.
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Wil iedereen even voor mij gaan duimen?
kansje op een veeeeel leukere nieuwe baan![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg jij nou net dat ik nu al het mooist ben?
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
Zit jij ook al met je duim in je mond voor suikertaartje?quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
[..]
[..]
Zit jij ook al met je duim in je mond voor suikertaartje?.
ik zal duimen voor jequote:Op maandag 19 juli 2010 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 19 juli 2010 16:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat denk jij dan?
was net alleen wel een beetje lastig ijs eten![]()
Zij hebben makkelijk praten als het over anderen gaat, grote kans dat er genoeg van hen ook moeite mee hebben om over zichzelf te praten.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
pff net bij mijn begeleidende organisatie aangekaart dat het allemaal niet zo goed met me gaat
en dan zeggen ze van bel dan
terwijl ze weten hoe moeilijk ik het vind om het er uberhaupt al over te praten
wel heel goed van je dat je het hebt aangegeven!quote:Op maandag 19 juli 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
pff net bij mijn begeleidende organisatie aangekaart dat het allemaal niet zo goed met me gaat
en dan zeggen ze van bel dan
terwijl ze weten hoe moeilijk ik het vind om het er uberhaupt al over te praten
enige wat er nu gaat veranderen is dat ze iedere dag op bezoek komen om te kijken hoe het gaat met mijquote:Op maandag 19 juli 2010 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zij hebben makkelijk praten als het over anderen gaat, grote kans dat er genoeg van hen ook moeite mee hebben om over zichzelf te praten.
Maar goed, je hebt het nu aangegeven, heb je een afspraak gemaakt? Kan je met iemand daar gaan praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |