quote:Op zondag 18 juli 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hou er niet van
Ben de laatste keer drie keer van de TV afgeflikkerd
Helemaal vooraan zelfsquote:
huh, maar hij had toch ook al een keer afgesproken met jouw date?quote:
Ja nou, ik ben redelijk in shock dat mensen seksdate's hebben, ecnt puur om de seksquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
huh, maar hij had toch ook al een keer afgesproken met jouw date?
[..]
Ja nou, ik ben redelijk in shock dat mensen seksdate's hebben, ecnt puur om de seks
Dat heb ik echt NOOIT en ik moet er ook niet aan denken
No hard feelings?quote:
Benny heeft na dit topic wel hard feelings.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny heeft na dit topic wel hard feelings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja dat bedoel ik dus, door dat soort reacties voel ik me een preutse mutsquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny heeft na dit topic wel hard feelings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een inkoppertje![]()
Nou ik heb je toch afgewezenquote:
Welnee, ik zou het ook niet doenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik dus, door dat soort reacties voel ik me een preutse muts
Ga jij nog maar even lezen in dat peop topicquote:Op zondag 18 juli 2010 23:16 schreef Symphonic het volgende:
O mai kotttt, what is that brown stain at the edge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |