daar is het ook op uitgedraaidquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor die stakes moet je ook de tijd nemen. Dat stuk vlees tegenover je is dan niet meer belangrijk.
Oi, goede vraagquote:
Ik ook niet! Daarom ben ik ook zo verbaasdquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik wist niet dat mensen dat deden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
Ik zie Bella en PatriQue nu als een hardcore versie van Jack en Karen uit Will & Grace.
Ik zie Bella en PatriQue nu als een hardcore versie van Jack en Karen uit Will & Grace.
Dat vind ik een HEULE goeie..quote:Op zondag 18 juli 2010 22:55 schreef Cee het volgende:
meer dan je je voor mogelijk houdtquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik wist niet dat mensen dat deden.
Ik ben echt in shock hoor eigenlijkquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben echt in shock hoor eigenlijk
Afspreken puur voor het neuken!Terwijl je de liefde van je leven hebt ontmoet die dag
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Afspreken puur voor het neuken!Terwijl je de liefde van je leven hebt ontmoet die dag
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, zou het goed doen in een film. Het heeft iets tragisch.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik kan dat dus niet hequote:
Kally probeert haar imago weer op te poetsen door dit soort reacties te plaatsen.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kally probeert haar imago weer op te poetsen door dit soort reacties te plaatsen.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het wel eens gezien, maar het zegt me ff niets...
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kally probeert haar imago weer op te poetsen door dit soort reacties te plaatsen.
deze quote vind ik zo mooi dat ik hem even vastlegquote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, zou het goed doen in een film. Het heeft iets tragisch.
Ja slet en bedankt he daarvoorquote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
"Oh shit, ik heb al iets afgesproken vandaag, beetje lullig om het af te zeggen."quote:Op zondag 18 juli 2010 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, zou het goed doen in een film. Het heeft iets tragisch.
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:00 schreef Avey het volgende:
Nou, na lang stoeien met dat ding toch gelukt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |