Jaquote:
Bahquote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Vanaf gisteren 2 weken alleen met zus thuis
+1quote:
Je zus vergiftigequote:Op maandag 19 juli 2010 11:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja
Kan best aan mijn barbecue van gisteren hebben gelegen, alleen ik ben niet ziek
Rokersquote:Op maandag 19 juli 2010 12:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kijkt echt knetterstoned op die courtney love foto
Het is een leuke fotoquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging gewoon op de muziek in en had tot 3 minuten daarvoor gewerkt.Maar dat maakt 'm niet minder vet!
Weet je meteen hoe je de 'stoned' look kan fakenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ging gewoon op de muziek in en had tot 3 minuten daarvoor gewerkt.Maar dat maakt 'm niet minder vet!
Er zijn mensen die niet geloven dat ik vrij weinig smoke, omdat ik soms vrij stoned overkom ofzo. Maar dat is hun probleem.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:10 schreef x3ro het volgende:
[..]
Weet je meteen hoe je de 'stoned' look kan faken
Ik was 'vroegah' echt n kettingrokerquote:Op maandag 19 juli 2010 12:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Er zijn mensen die niet geloven dat ik vrij weinig smoke, omdat ik soms vrij stoned overkom ofzo. Maar dat is hun probleem.
Doeiquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, eten, geheugenkaart kopen.
Toedelsjquote:Op maandag 19 juli 2010 12:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Douchen, eten, geheugenkaart kopen.
eS-G-G-G-G-G-G-Unitquote:
ik blow bijna nooit meer, vooral omdat ik er alleen maar lam van wordt, waar ik geen zin in hebquote:Op maandag 19 juli 2010 12:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik was 'vroegah' echt n kettingroker![]()
Nu alleen nog wel eens lekker in de avondGisteren How High met 'n joint dr bij nog eens zitten kijken
Fucking awesome film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |