Twee thema avonden ja, maar dat waren andere personen. Hoeveel afleveringen zijn er nu geweest, na 1 niet meer gezienquote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef June. het volgende:
Heeft de KRO al niet vaker zo'n serie uitgezonden? Kan me nog herinneren dat ik zoiets gekeken heb.
Ik vond dat niet zo'n rare vraag hoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 00:19 schreef Fascination het volgende:
Toen Yvon in de voice-over zei: "gaat anorexia wel over afvallen of gaat het om iets anders?" Toen dacht ik:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ja, maar zijn er ook mensen die dat niet weten?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:21 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik vond dat niet zo'n rare vraag hoor.
Het gaat vaak ook niet over afvallen maar over een veel dieper liggend probleem waar die mensen niet mee kunnen handelen. Daar wordt het zelfbeeld door verstoord. Dun willen zijn is vaak slechts 1 uiting van dat probleem.
Tuurlijk, soms is t verleden TE pijnlijk en TE ver verdrongen dat er heel veel therapie voor nodig is om de oorzaak te achterhalen.. maar doelde je nu op de presentatrice?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar zijn er ook mensen die dat niet weten?
Oke dankje voor het melden, dan eerst maar eens even de vorige afleveringen terug kijken zo en dan morgen dezequote:
Hoezo niets vermoedend?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:30 schreef roos85 het volgende:
niets vermoedend naar een arts gaan als je kind 36 kilo weegt
Ik heb het net teruggekeken (had het gemist) maar dat viel me ook op...ik hoop toch echt dat ze nog leeft. Vanavond zullen we het horen en zienquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
In de voorstukjes van volgende week komt Fleur niet meer voor...???
Inderdaad! Ik ben toch wel erg benieuwd hoe het afloopt, vanavond ff kijken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:16 schreef Hippos het volgende:
[..]
Ik heb het net teruggekeken (had het gemist) maar dat viel me ook op...ik hoop toch echt dat ze nog leeft. Vanavond zullen we het horen en zien
-Edit: fleur heeft onlangs nog gepost in het forum van XXS, dat is op zich een goed teken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |