quote:Hoi fokker. Eind augustus met red mijn vakantie. Ga al snel weg voor opnames. Na red mijn vakantie en peter r komt undercover ook zeker weer terug. Fijne zomer, ook voor alle andere fokkers. Alberto (21/06/2010)
Waarom wist ik daar niks van? Had je me geen smsje kunnen sturen Maraca?quote:
Njah, was ook niks concreets afgesprokenquote:
Nonsens wat ik je brom!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, was ook niks concreets afgesprokenMaar ik kan deze vakantie niet meer
En onze date dan?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Njah, was ook niks concreets afgesprokenMaar ik kan deze vakantie niet meer
Nou, ik ga afstuderen dus ik ben hem sowieso kwijtquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
OV voor studenten is niet meer geldig en daarom wil niemand nu meer
De afhaalchinees die op een dak zit!!! HAHA!quote:
Ik stuur rob op je afquote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga even een tosti maken in m'n tosti-ijzer waar Rob volgens mij niet zo vrolijk van zou worden
Keurmerk voor enthousiastquote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef BlackLining het volgende:
Rob heeft geen idee hoe hij met enthousiaste mensen moet omgaan, prachtig en triest tegelijk
Maak er eens een foto van en post het op Fok!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga even een tosti maken in m'n tosti-ijzer waar Rob volgens mij niet zo vrolijk van zou worden
Zal Rob blij mee zijnquote:Reportage: De allersmerigste koks ter wereld
Ik moet bekennen dat ik geen eens een camera hebquote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maak er eens een foto van en post het op Fok!
En hij ziet viezigheid.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Rob gaat door de knieeen!
En dat afgezet tegen 10 tweets....quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:54 schreef teamlead het volgende:
GSpuitmondjes.....Rob gaat door de knieën.... Ik heb een te zieke geest
alsof hij een donkere tunnel inkeekquote:
je verbinding boktquote:Op zondag 18 juli 2010 21:57 schreef teamlead het volgende:
Is fok traag of bokt mijn verbinding gewoon?
Kutquote:
A dirty mind is a joy foreverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |