Je moet idd niet echt heel lang zijn om in zo'n Formule1 wagen te stappen.quote:
Moet je Jenn vragen of die van haar het wel doetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
Nondeju. Mijn schoolmail doet het niet.(niet dat ik nog school heb). Maar toch.
Waar is ze? Ze staat niet meer achter de boom hier in mijn tuin.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je Jenn vragen of die van haar het wel doet
Kan misschien liggen aan ADSL KPN storingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
Nondeju. Mijn schoolmail doet het niet.(niet dat ik nog school heb). Maar toch.
Ik ga dr nieuwe locatie niet prijsgeven maar ik zal het aan dr vragenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar is ze? Ze staat niet meer achter de boom hier in mijn tuin.
Ah, die had ik niet gelezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:35 schreef jna het volgende:
[tolk] omdat ze er vorige week een mail over kreeg[/tolk]
Zeeland kennende over 3 maanden..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, die had ik niet gelezen.![]()
Wanneer is het weer op orde?
De vraag nu is... welke formatie komt er nuquote:
Dat is wel rap hoor! Die server moet helemaal van het vasteland komen hè!quote:
De storm de laatste tijd was altijd in het oosten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef PieterBas het volgende:
en je weet maar nooit.. misschien is er wel een storm op komst
- VVD-PVV-CDA, wil het CDA niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De vraag nu is... welke formatie komt er nu
Ik geloof nog eerder dat Jezus zich zal laten zien, dan een kabinetsformatie VVD PVV en de PvdAquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon de drie grootste partijen moeten er maar uit zien te komen, dus VVD, PVV en PvdA.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |