Het Huis Valois idd. Verantwoordelijk voor een van de grootste bloedbaden in de geschiedenis: de Bartolomeüsnacht. De prachtige film La Reine Margot gaat over de Bartolomeusnacht en het Huis Valois.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:31 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Valois?
Ooit met geschiedenis die grote huizen gehad, Valois kan ik me nog herinerren
Gebruik van hoofdletters vertraagt de antwoordsnelheid.quote:
WOW geklopt op F5!!! WTF?!!!!quote:
Ik heb de naam nogal snel te refreshen (F5) en antwoorden...quote:
Scherp!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
The Litch king OID? Die knakker die mot had met Ozzy Osbourne.
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Scherp!
Punten 1998
2 nightcowboy
1 InTrePidIvity
3 mr_anonimous
1 Yankee
1 Aalbers
1 Soempie
Ik had zo'n idee dat niemand het zou weten hier, daarom besloten dat maar te laten staan als hint.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Blizzard Entertainment op het plaatje verklapte al veel.
Truste Romikaquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef romika het volgende:
Lieve mensen, slaap lekker voor straks. Ik ga.......moet er weer vroeg uit
Nee!quote:
Zonder die hint had ik het niet zo snel geweten denk ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had zo'n idee dat niemand het zou weten hier, daarom besloten dat maar te laten staan als hint.
Dan ben ik benieuwd wat het wel is! Basher uit Ocean's Eleven gebruikt toch af en toe termen zoals hierboven omschrevenquote:
Je hebt Green Street Hooligans nooit gezien?quote:Op zondag 18 juli 2010 23:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat het wel is! Basher uit Ocean's Eleven gebruikt toch af en toe termen zoals hierboven omschreven
Gelukkig nietquote:Op zondag 18 juli 2010 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt Green Street Hooligans nooit gezien?
Ik had het in de vraagstelling duidelijk over cockney rhyming slang. Ik heb zelfs het verschil met Cockney nog uitgelegd.quote:
En je behoort tot de redactie van sport?quote:
Het Emirates Stadium heeft Desso Grassmaster en in het Luzhniki stadion ligt Astroturf.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:41 schreef Aalbers het volgende:
De een hield van tennissen op gras, en de ander op gravel?
In NL spelen AZ, Utrecht, VVV en NAC op Desso Grassmastervelden. Er speelt slechts 1 club op Astroturf.....quote:Op zondag 18 juli 2010 23:46 schreef Aalbers het volgende:
het zal wel iets met gras te maken hebben, maar wat.. geen idee.
Grassmaster is gras met kunstgras verweven veld. Astroturf is puur kunstgras.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grassmaster is gras met kunstgras verweven veld. Astroturf is puur kunstgras.
Grappig, ik dacht dat (buiten Heracles) alle eredivisieclubs nog gewoon op 'puur' gras speelden.quote:Op zondag 18 juli 2010 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Grassmaster is gras met kunstgras verweven veld. Astroturf is puur kunstgras.
Wat/wie zijnquote:is een Amerikaanse komedieserie (1993 - 2004), een spin-off van de serie
die draait om het leven van Dr.
(
), een
. Het is een van de meest succesvolle spin-offs aller tijden (met een record van 37 Emmy Awards), en was ook een van de populairste komische programma's ooit op de Amerikaanse televisie (met geregeld meer kijkers dan tijdgenoot Friends)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |